Sorular: Aile & Toplum
Benden değeri bilinmeyen kadınlara?
Sizi soymaya cesareti olan adamın, bir telefon açmaya cesareti yok bu günlerde. Bir özür dilemeye.. verdiği zarar için. İşte böyle kaybediyorsunuz o kadınları. -süt ve bal
Tam güvendim derken o güvenin kırılması kadar kötü bir şey var mıdır?
Bu hayat galiba güven kırılmasıyla geçiçek hep
Hayatınızda keşke hiç tanımasaydım dediğiniz biri var mı, hangi pişmanlığı yaşıyorsunuz?
Hayatınızda keşke hiç tanımasaydım dediğiniz birileri oldu mu pişmanlık yaşadınız mı? 😇
"Niye evlenmiyorsun'a genelde ne cevaplar veriyorsunuz?
Çooook neden var coook🤦🏻♀️ iyi geceler cicişler🍓🎀💖🌸🌼
Erkeklerle konusur musunuz?
Ne güzel bir kızdı masallah yeni müslüman olduğunu ve onu günaha soktuğumu soyluyerek engel yedim cok sasirdim ilk defa başıma böylesi geldi 😇 subhanallah hep mutlu olsun kardesimiz TUĞÇE
Evli kiṣiler evliligi tavsiye eder misiniz?
Evliligi tavsiye eder misiniz aceba? Bekarken mi daha guzeldi hayat evliyken mi?
Boşanmış çocuklu erkekler neden 30+ bekar kadınlardan tam uyum ve fedakarlık bekliyor?
Ve daha da komiği : özellikle 30u geçince neden onlara tamah edeceğimizi düşünüyorlar? Ben hiç evlenmedim. İşyerinden birisi, boşanmış çocuklu. Bekar olduğumu ve çocuğumun olmadığını biliyor da. Sürekli bir randevuya...
Güzel bir sabaha uyanmak dileğiyle 🥰 en çok hangi durumlarda özlediğinizi hissediyorsunuz?
Bugün kimlere “İyi ki varsın "dediniz bilmiyorum… Ama “İyi ki hayatımdalar” dediğim çok insan var. Çocuklarım, babam, kardeşlerim, yeğenlerim… Sevdiklerim, dostlarım, yol arkadaşlarım… Rabbim karşıma hep güzel...
Kız kardeşi olan yani abi olan erkekleri çekici evin en küçüğü olan erkekleri ise itici bulmam normal mi?
Peki kızlarda nasıl oluyor merak ediyorum fikrinizi
İşte kocalarimiz bu yüzden bu kadar şimarik?
Kendi ailemde gördüm benim ailem bile okumuş etmiş olmasına rağmen kızlara sevgi göstermeyen ev işi yaptıran sadece istedikleri gibi olursa kızlar anca o şekilde sevgi gösteren. Oğullarını aslanım paşam diye büyüten ev...
Görücü usulü 2-3 hafta konuşup söz nişan yapmak normal mi, abartıyor muyum 😕?
Bende biraz birbirimizi tanımamız gerekiyor dedim bari 2-3 ay konuşmamız lazım dedim. Ailem o kadar uzatmaya gerek yok biz tanıyoruz çok iyi birisi falan diye saçmalıyorlar. 3 ayda evlenirsiniz diyorlar o nasıl bir şey ya
Dünyayı kız çocukları yönetseydi nasıl bir dünya olurdu sizce 😄?
Kafalarında mor pembe kulaklıklarla dolaşan mini versiyonlarım olurduuuu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer