Bana bari sorsaydı annemden duydum ben de istemiyorum dedikçe insan yerine bile koymuyor kafasına göre çağırmış insanları
1 ay
Babanin gorucu cagirmasi bisey ifade etmez, istemiyorum diyeceksin. Odandan yanlarina cikmayacaksin. Baba, benim onayim olmadan cagirdin, kusuruma bakma diyeceksin. Gorucu gelmsene once cok disari.. gez.. takil. goruculer gidince eve donersin. Zorla kolunan tutup nikah masasina oturtacak halleri yok ya. Neyin stresi bu. Anlamadigim bir konuda, sana gorucu gelecek adam ya da ailesi, senin gonlun yokken ne ceswretle geliyor. Damat adayi dememismi babasina, baba kizin gonlu yok ki.. babasi davet etse ne olur diye. Akillara zarar.
Karşı taraf da aranıyor işte anlasana aradım zaten babamı söyledim gelmesinler dedim. Kimse bana acımıyorsa bende acımam bundan sonra yani onları eve getirip de napcakti bilmiyorum çocukla bir birimizi hiç görmedik kaçıncı yüzyıldayız bu benim babamın aklı hiç ermiyor
Hic takilma, sen babana izah etmissin durumu. Zaten resitirsinde. Gorucu gelecegi zaman evde olma, cik gez.. zorla evlendiremezler. Goruculer babanin elinde patlasin.
Patladı zaten delirtti beni bugün nolcak gelirlerse diyor bide rahat
Kaç yaşındasın sen baban dindar mı hayır desen ne tepki verir eğer çocuğun instagramı veya numarası varsa mesaj at ben seni istemiyorum de belki de o da gelmez saplantılı değilse tabi eğer
niye saygısızlık olsun adam haklı şu ailenizi eleştirmeyi bırakın artık öte yandan adam biliyorki benim kızım gidip bi tane adam kılıklı at hırsızı bulacak adı gibi biliyor dolayısıyla adamcağız kızım erkekleri tanıyamaz libidosuyla karar verip hayatı zehir olmasın diye sadece görücü çağırmış kabul edip etmemek sana kalmış sen gene git at hırsızıyın romantizm adı altında yazdığı hiç bir getirisi olmayan şiirleriyle kendini kandırmaya devam et noktaaaa
Haksızlık bencede.. insan kızını bir ömür emanet edeceği kişiyi kızına sormaz , danışmazmı?
Ben babayım , ben nedersem o olur. Oldu valla. Şu kafayı değiştirmek gerekiyor.
İnsan bu hayatta evleneceği kişiye bile kendi rızası , kendi gönlü ile karar vermeyecekse niye yaşayacakki.
Ben ilerde kızım olursa asla böyle bir şey yapmam. Onun fikri herkesten önemli olcak.
Geleni kabul etmeyince de kızıyorlar. Sanki beğenmek zorundayız. Gelenler de afedersin ezik , iki lafı bir araya getiremeyen garip tipler oluyor. Ben halamlar ve babamdan bu konuda ne çektim. Ama en azından eve cagirmadilar. Zorla dışarıda görüşmeye zorlamislardi. Allah yardımcın olsun. Kizacaklarini bilsen de sakin kabul etme. Evlenecek olan sensin baban degil.
Aradım söyledim babama nasıl kabul ettiysen şimdi tekrar ara gelmeyin de dedim. Ne var gelince ne olcak diyor bide rahat rahat çocuk beni görmeden gelcek oluyorsa belli değinin gibi sakin evlenemeyen biridir. Ve ben bu tür şeylere çok sinir oluyorum.
Iyi yapmissın. Bastan ne var gelince derler, sonra da niye beğenmedin diyorlar.
Babana çok kırılmış olman o kadar normal ki 💔 Ailenin senin hayatını etkileyen böyle büyük bir konuda fikrini almaması gerçekten saygısızlık ve incitici bir tutum 😔
Bu durumu sakin bir zamanda babanla konuşman önemli 😊 “Ben hazır değilim ve istemiyorum” cümlesini net söyle. Kararın evliliği reddetmek değil kendi hayatına saygı duyman 💪✨
Cevap
45Cevap
saygısızlık evet
Yapacagın şey belli çocugu istemiyorsan deli rolü yap, Bırak çagırsınlar. git yüzünü saçma bir şekilde boya, sort , üstüne etek giy gelen görücünün karşısına çık, deli rolü yap geldikleri gibi geri gitsinler hahahahahah😀😀😀😀jsjshajsj Ulan yaa
ya o ata. baba. o kadar olur. bu işi babalar kızlara sormazlar. anaya soyler. anada senle iletişimi kurar. bence ana işini yapmamıs insiyatif almıs bence anan suclu :d evet bilgin olmaması uzucu haklısın ama sal bu işleri boş ver ya. kısmettir bi alıcı gozle bak bence. cocuga yazık etme bosuna bence. bu kotu baslangıc onun kusuru değil.
Deseydin ki evlenip başından gitmemi bu kadar istiyorsan beni dünyaya getirmeseydiniz, sizin kuklanız değilim insanım. Umarım okuyorsundur veya çalışıyorsundur.
Çalışıyorum şu an ama iyice sinir oldum kpss ye 4 elle bir sarılcam
Başarılar dilerim
Flawsome25 Ağzına sağlık
Kesinlikle doğru bir şey değil ama gönlünde biri yoksa adam da düzgün biriyse olumsuz bakma. En azından bi değerlendir.
Maalesef aileler ve büyükler bazı şeyleri bizden iyi görüyor. Ama tabi seninle düzgünce, Güzelce Konuşmalıydı baban. O noktada haklısın.
Aynı şey benim başıma benzeri geldi ikna etmeye çalışıyorlar beni bı konuş falan diye. Hayır dedikçe ısrar ediyorlar
İşte bende ikna etmelerinden korkuyorum hayır bana haber vermeden niye kabul ediyorsun bide annem söylemese daha öğrenmicektim
Ya en sinir olduğum şey. Kabul etmeyeceğini bildikleri için işte sonuçta eve geleceklerinde kovacak değilsin ya mecbur konuşmak zorundasın işte bu yüzden haber vermiyolar
Bence evet demek için cagirmamjstir sana sormadiysa. Muhtemelen tanıdık bir ailedir kırmamak için çağırmış, kızım sınava çalışıyor diye cevap verecektir belki. 🤷 Ama sorması gerekir. Bende çok bunalirdim.
Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz nasıl böyle bir saygısızlık yapar sınırlarını çizmelisin her ne kadar baban olsada senin sahibin değil sen bir bireysin saygı duymalı sana ona haddini bildirmelisin
Konuşmicam onunla hiç beklemiyordum ondan böyle bir şey çok kırıldım. İnsan yerine koyup haber bile vermedi. Az önce annemden duydum oda söylemese mal gibi kalırdım yarın akşam bu ne böyle ya
Görücü kabulü=misafir kabulüdür. Bsban o dakka "Aha görücü gelmiştir. Törelerimiz böyle emreder hemen evlenecen" demiyor. Sana sorar. İstemezsen geri çevirir. Bu kadar.
Tabiki yanlış evlenecek. olan. sensin sen bir bireysin.. Koyun degilsin sonuçta ille evlen deyip ısrarcı davranmaz umarım..
Evde olmicam bugün olmayı da düşünmüyorum bir müddet çünkü gerçekten saygısızlık hala daha bana söylemedi ben annemden duydum
Yıl 2026 hala kadınları satılacak eşya gibi görüp görücü çağrılması ne kadar da kötü...
Çok ayıp etmiş sana sakın evlenme tanıştıracağı kişiyle
Yok evde olmicam zaten bugün
Biri babana 21. yüzyılda yaşadığımızı hatırlatsın...
Bu zamanda görücü usulü nedir yahu...
Kafadan kontak çünkü
Konuştu haşlama
@ahahahahahmdmsmsm Konuştu profiline kendi fotoğrafını bile koymaya cesaret edemeyen klavye kahramanı.
Saygısızlık değil kardeşim baban sonuçta her ne kadar sana sormadan Senin yerine karar verdiyse bunun adı orspcckluk
O çağırmamış, onlar gelmiştir. Nezaketende davetlerini kabul etmiştir. Abartma hemen, zorla kimse kimseye bir şey yaptıramaz..
Çok büyük saygısızlık gerçekten senin fikrini nasıl sormaz
En nefret ettiğim şey
Yaşınız kaç dahs önce de geldi mi görücü şans haber vermeden
Hayır söyleyen oldu ama kabul etmedim eve bu sefer babam kafasına göre hareket etmiş yaşım 28 ve daha dün sohbet arasında hemen vercemmi kızımı diyordu gelde sinir olma
28 yaşında birisine nasıl fikrini sormaz benen ya çok üzüldüm gercekten
Sanki çocuğum insan bi en azından fikrimi sorar çok kırıldım gerçekten hiç böyle bir şey beklemiyordum
Evet kirilman normal ama ya nezman gelecekler yarın mj hayır dersin olur biter
Ben eve gelmesini istemiyorum. Allah korkusun büyü müyü olur çok da korkarım öyle şeylerden
Evet saygısızlık evlenecek olan sensin senin Rızanın olması gerekiyor
görücü gelebilir bence bir sorun yok istemiyorum dersin olur biter
Bencede cok buyuk saygisizlik, sende ona sormadan cagir. Misilleme olsun.
Babanla konuş istemedigini söyle saygisizlik ve ayip
Kendi evlenecek demek ki bırak görücü gelince kahveleri de o yapsın
Gör ne olcak işin ne adam turşunu mu kurcak senin
Benim de başıma geldi. Gerçekten zor ve üzücü bir durum.
sana sorarak bile çağırması saygısızlık. görücü nedir bu çağda
Kes lan haşlama
@ahahahahahmdmsmsm hayırdır bir yerlerine bişeymi battı?
Kes lan dingil sen ne anlarsın la ilişkiden anca seks yap takıl deme dinsiz imansız cano seni
P e Z zo
Tipe bak la ahahahahahahah
Dingil seni
@ahahahahahmdmsmsm ben nemi anlarım ilişkiden :)) dedi 25 yaşında olduğunu iddaa eden 0-6 yaş aralığı
Annenin duydum da babanınki gerçekten saygisizligin yanında oldukça da tuhaf. Baba bu ya! Anneninki de normal değil de baba daha da ağır olur.
kahve tepsisini geniş açıyla misafirlerin üzerine dök. saçlarını dağıt ve herkese şaşı bak :) şaka bir yana eğer zorlama varsa mutlaka devletten yardım istemelisin.
Evlen git istiyor işte kız çocuğusunuz ederiniz değeriniz nedir.
Ayyy nasil sakin kalabiliyon ben ağir laflar ederdim valla en nefret ettiğim şey
adamın hakkı dünyaya getirtti baktı besledi okuttu gocanıda o bulcak hatta evine gelecek yemeği falan baban yapcak evi o toplicak
Saygisizlik.. koyun muyuz biz? Satılık mal mıyız? Bu ne ya?
Kalmicam bir kaç gün evde anlasın kafasına göre hareket etmeyecegini
Babanla aran nasıl? Genel?
Evet hayır diyecek sensin ama danışmasi lazimdi
Hayır diyememistir evet demek zorunda değilsin bak benim ablam içinde ablam doktor tip okuyordu çok güzel kızdı sanayiden bile geliyorlardi istemeye eee nezaketen hayır diyordu ablam
Miyavsuuuu ilk önce sakin ol... sonra miyavla 😂😂😂😂😂😂
Ya affederain ama babanı evire çevire dövcen saygısızlıktan öte
Kardeşim bir görüş bari beğenmezsen eş adayın deki olmaz düşüncelerini duygularını belirt
Evet saygısızlık ilk önce sizin rızanız olması lazımdır
öyle soğuk davran ki kendi istemesin ALAMAZLAR LA KOLAY KOLAY HAYIRDIR 😁😁😁😁
bu gerçek mi? senin adına çok üzüldüm
Maalesef hiç böyle bir şey beklemiyordum
çok üzüldüm gerçekten, bu zamanda insanın haberi bile olmadan mala değer koymak gibi bir şey
Zaten hiç bir zaman değerim olmadı ki
Sende sormadan o gün evden git
Yokum bugün evde zaten gelmicem bide diyor ki bana telefonda gelince ne olcak
Size değil kendisine saygısı yok her şeyden önce.
Çok kırıldım
kaaveyi çayı baban taşısın
Evde olmicam ki yarın şöyle gelmesinler dicem gelme bile diyemez
Bir görüp konuşmada bir mahsur olmaz
En nefret ettiğim şey ama
Turkiyede evliliklerin yarısı görücü usulüyle yapılıyor, bu Türkiye gerçeği keşke birileriyle tanışıp bir süre diyalog kurup evlenme olsa, baban heralde güvenli değilse bu işe girmez bir tanı 3-5 kere çık konuş uyarsa devam uymazsa sal gitsin hiç olmazsa bir kaç ay hayatı renkli geçirirsin olursa olur. Sama mutluluklar dilerim arkadaşım
Çocuğu aileyi tanımıyor bile bi tanıdik söylemiş oda neyin ne olduğunu bilmeden kabul etmiş
Kendisi evlenecek herald
Bu devrde yaptgna bak
Değil cevap sende ise 😂
Saygısızlık kesinlikle. Ama çoğu aynı kafa...
Ne uzattin aq git babana sor
Babana sorcaksin bunu
sen evet deme
Hiç etik değil ve saygısızlıktır
Saygısızlık sende istemem de
Paraya vermiş zaten seni… zor zor
27 yasundayim benim babamda aynisini yapiyor bezdim
Saygısızlık bence
Bak bakalım ya belki beğenirsin
Bu bana yapılmıştı tepkim büyük olmuştu
hoş geldin
Baba düşmanı
Postalıcak seni
Kurtulmak istiyor 😂
İstemiyoruz dersin olur biter umarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?