Herkes ilişki yaşarken bekar kalmak normal mi, ilişki istememek yanlış mı?

3 kardeşimin de ilişkisi var diye gözler benim üzerime geldi. Bir sen kaldın deyip duruyorlar. İlişki istemiyorum deyince kesin senin sevdiğin var olmadı o yüzden istemiyorsun dediler. Halbuki beni sevecek, o imzayı sadece beni sevdiği için atacak bir erkek olacağına inancım yok benim. Nedense 18 yaşımdayken bile ona inancım yoktu. Hiçbir zaman güzel, çekici bir kız olmadım ben.
Herkes ilişki yaşarken bekar kalmak normal mi, ilişki istememek yanlış mı?
Cevapla