Ben değişebilirmiyim sizce? açıklamaya gelin?

Şimdi öncelikle eğitim durumum okur yazar değilim XDHSNSHS (biraz şakacıyımdır) ortaokula kadar okudum sayılır vee bu yüzden fazlasıyla cahilim pek bir bilgim yok zaten kafam da basmıyor bir şeyleri anlamakta zorlanıyorum bir de üstüne anlıyorum dediğimde bana ne anladın Firuze dediklerinde popo gibi kalıyorum işte uyandığımda için çekindiğim için anladım diyorum özgüvenim aşırı düşük ve maddiyatıma gelecek olursak biraz fakiriz ve aileme destek olduğum için de kendime fazla bir yatırımım yok düzgün kıyafet alamıyorum kararsızım makyaj bilmiyorum sanırım iyi bir şey bilmemem ama kendimi ezik hissediyorum herkes süslü püslü iken ve herkesin bir arkadaş grubu var iken benim bir tane bile arkadaşım yok benimle konuşan ertesi gün sıkılıp gidiyor ben de herkesin peşinde öyle koşacak birisi değilim gidene neden gittin diye sormam gitme de demem bu da iyi sanırım off off ben bazen gibiyim bazen kötü bazen iyiyim işte iyi sanırım dediklerimden anlamanız gerekiyor beni gerçekten seven olur mu vee ben aşırı iyi niyetli davranıyorum sert değilim anlayışlıyım genelde kızlar erkekleri yönetir gibi davranır onlara asla acımaz ve terkedilmiyorlar ben aşırı böyle canım davranarak kimse beni sevmiyor eziyorlar bana acıyorlar resmennn 2.22 bitti 😮‍💨🥀
Güncellemeler
1 ay
Yaa bu kalvye şakamiıı canım ya popo yapacağına popo yazmış neyse aynı divem ama o oraya uymadi yaa insan bişey yazdigidna bi kontol eder dime işte bunuda şimdi burada belirteyim hem sabırsız hemdr üşengeçim şimdilik orayı farkettim başka bir yanlış varsa siz tam tersini anlayın çünkü yanlış yazdimm xdhskshs
Güncellemeler
1 ay
Yaa yine yanlış oldu niye böyle oldu popo olacaktı takıldığımız şeye bak 😂😂
Ben değişebilirmiyim sizce? açıklamaya gelin?
Cevapla