Önceliği olmadığım ilişki bitmeli mi?

Değer veriyor, seviyor ama önceliği değilim. Ön planda daima ailesi var ve evlenince de böyle olacağını düşünüyorum. Eşitlik bile yok. Ailesine değer versin ama ben çok geri planda kalıyorum. Bu şekilde nasıl evlilik kurabilir? Beni güya özlediği halde aylarca görmeden durabilirken konu abisi falan olduğunda görmek, yanlarına gitmek için çaba sarf ediyor. Her zaman önce ailesinin ihtiyaçlarına koşuyor, ben ise tam tersi eşit davranıyorum, hatta çoğu zaman önceliğim onu yapıyorum. Evlenirsem pişman olacağımı düşünüyorum.

Önceliği olmadığım ilişki bitmeli mi?
Cevapla