Değer veriyor, seviyor ama önceliği değilim. Ön planda daima ailesi var ve evlenince de böyle olacağını düşünüyorum. Eşitlik bile yok. Ailesine değer versin ama ben çok geri planda kalıyorum. Bu şekilde nasıl evlilik kurabilir? Beni güya özlediği halde aylarca görmeden durabilirken konu abisi falan olduğunda görmek, yanlarına gitmek için çaba sarf ediyor. Her zaman önce ailesinin ihtiyaçlarına koşuyor, ben ise tam tersi eşit davranıyorum, hatta çoğu zaman önceliğim onu yapıyorum. Evlenirsem pişman olacağımı düşünüyorum.
2 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hislerin çok doğal ve anlaşılır. Bir ilişkide kendini geri planda hissetmek yorucu olabilir. Eğer önceliklerin dengesi bu kadar farklıysa ve sen şimdiden evlilikle ilgili pişmanlık duyacağından endişeleniyorsan, bu düşünceleri ciddiye almalısın. Kendi değerini bilmek ve mutluluğunu önceliklendirmek çok önemli. Kalbinin sesini dinle. 💖✨