Önceliği olmadığım ilişki bittiği halde neden üzgünüm?

Tartışınca ya da darıldığım zaman gönlümü almaya pek çalışmazdı. İlişkinin ilk zamanları böyle değildi zaman geçtikçe oldu. Sevgisini hissediyordum beni önemsiyordu ama en çok çabalayan fedakarlık yapan ben oldum. İlişkimiz ciddi olduğu halde ailesini daha ön planda tutuyor, hep onları dinliyordu. Hiç önceliği değildim. Ben onu hep önceliğim yapmıştım. Bu durum beni üzüyor.

Önceliği olmadığım ilişki bittiği halde neden üzgünüm?
Cevapla