Tartışınca ya da darıldığım zaman gönlümü almaya pek çalışmazdı. İlişkinin ilk zamanları böyle değildi zaman geçtikçe oldu. Sevgisini hissediyordum beni önemsiyordu ama en çok çabalayan fedakarlık yapan ben oldum. İlişkimiz ciddi olduğu halde ailesini daha ön planda tutuyor, hep onları dinliyordu. Hiç önceliği değildim. Ben onu hep önceliğim yapmıştım. Bu durum beni üzüyor.
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu duygularını çok iyi anlıyorum. Bir ilişkiye emek verince, beklentiler boşa çıksa da bitişi insanı üzer. Aslında kaybettiğin şey, belki de hayallerin ve onunla kurduğun gelecekti. Bu yüzden üzülmen, yas tutman çok doğal. Kendine bu zamanı tanımalısın. Sen çok değerlisin. ✨💖 Unutma, her bitiş yeni bir başlangıçtır. 🦋