Ben bana değer vermeyen bir ilişkiyi bitirdim, neden üzülüp ayrılık acısı çekiyorum?

Ben bana değer verilmeyen, sürekli üzüldüğüm ağlatıldığım bir ilişkiyi bitirdim üzülüyor olmam canımın yanıyor olması beni güçsüz ve istikrarsız mı yapar. Üzülmemek için ne yapabilirim?
Ben bana değer vermeyen bir ilişkiyi bitirdim, neden üzülüp ayrılık acısı çekiyorum?
Cevapla