Olmaması gereken birini sevip değersiz hissediyorum, ayrılık acısıyla nasıl başa çıkarım?

İlişki insanı olmayan eğlencesine rahatlığına düşkün sorumluluk almayı asla bilmeyen birini sevdim sevgili oldum bir buçuk yıl bile bile lades oynadım desem yeri başta böyle olacağını asla düşünmedim zamanla bağlanınca böyle bir yapıya sahip olduğunu sonradan fark ettim benden ayrıldı ne yaptıysam barışmak asla istemedi kendi hayatına devam ediyor sanki hiçbir şey olmamış gibi beni kendime değersiz hissettirdi hissettiriyor toparlanamıyorum çok acı çekiyorum ne yapsam toparlanırım her yerden sildiğim halde yine de bakıyor merak ediyorum onu :(

Olmaması gereken birini sevip değersiz hissediyorum, ayrılık acısıyla nasıl başa çıkarım?
Cevapla