15 gü

​Burada "elitlik" taslayıp, arkada başka platformlarda gıybet kuyusu kazanların bu eziklik seviyesi şaka mı?

​Sitede profilini görsen sanırsın aristokrat, sanırsın asalet timsali... Her paylaşıma elit elit yorumlar, tepeden bakmalar, 'ben buraları pek önemsemem' ayakları...

​Ama madalyonun arkasını bir çeviriyorsun; gıybet gruplarında, o mavili platformlarda milletin arkasından iş çevirmeler, iftiralar, kuyruk acısı yüzünden insanları kötü gösterme çabaları... Hayırdır, buradaki o sahte elit maskeniz arkadaki o zavallı ezikliğinizi örtmeye yetiyor mu sanıyorsunuz?

​Gerçek hayatta hiçbir vasfı olmayıp, tek varoluşunu bu sitede arkadan iş çevirerek sağlayanlar; ne yaparsanız yapın kalitesizliğinizi gizleyemiyorsunuz. Kendi çamurunuzda boğulurken buradaki insanlara laf yetiştirmeyi bırakın da önce o ucuz karakterlerinize bir çeki düzen verin. Kimin ne olduğunu, arkada hangi hesapların döndüğünü herkes çok iyi biliyor. Şimdi o elit maskelerinizi takıp uzaktan izlemeye devam edin, bakalım bu taş kimlerin kafasına değecek?"

Güncellemeler
14 gü
Güncelleme
​Burada "elitlik" taslayıp, arkada başka platformlarda gıybet kuyusu kazanların bu eziklik seviyesi şaka mı?
Cevapla