Ailemden sevgi görmüyorum, yalnızlık ve travmayla nasıl başa çıkabilirim?

21 yaşında lavman oldum, kimse yapmak istemedi. Acilde Suriyeli erkek bir doktor ve erkek bir hademe yaptı bunu ama benim çok zoruma gitti. Hâlâ bu travmayı unutamıyorum. Babam sürekli bir şey olduğunda yine lavman mı yapsınlar istiyorsun diyor. Çok anlayışsız bir insan, zerre sevgi göstermiyor bana, zerre ilgilenmiyor, anlamıyor. Hiç konuşmayız, sohbet etmeyiz, mesela sarılmaz bile, çok soğuk bir insan. İyiliği dokunmadığı gibi kötülüğü dokunuyor, sürekli laf sokması, aşağılaması beni mahvediyor. Hiç arkadaşım yok, konuştuğum kimsem yok. Bütün bunlara rağmen 3 yıldır da telimi vermiyorlar, eski bir PC var, oradan yazıyorum şimdi.

Güncellemeler
1 ay
Bu zor durumumdan bile faydalanmak isteyen kendine eğlence çıkaran adıler oluyor Allah belanızı versin eğlenenlere söylüyorum seviyeniz o kadar düşük ki insan olmayı bile beceremiyorsunuz.
Ailemden sevgi görmüyorum, yalnızlık ve travmayla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla