Ailem tarafından sevilmediğimi hissediyorum, uzak mesafe aşkım da bitti, bu yalnızlıkla nasıl başa çıkılır?

Merhaba ben Enes 19 yaşındayım ve doğduğumdan beri abilerim tarafından canım aptal konumuna giriyorum tek yaptıkları şey beni aşağılamak anne babam da onları koruyor bizim ailede büyük olan daha çok seviliyor anlamış değilim abilerimin 2 sini de beni kullandıklarını fark edince yeter dedim kendime ve ikisini de engelledim işleri bana çok düşer en büyük abimin yuvası yıkıldı 2 gün önce bugün yine beni aramış aramış ulaşamamış ama ben ona söyledim artık bi kardeşin yok diye engelledim seni diye o da tamam dedi bugün aramış aramış ulaşamamış sonra eve geldi telefonun neden meşgul senin dedi meşgul değil dedim anladı engellediğimi küfürler etti beni mi engelledin Sg dedi sil şunun numarasını cevap vermedim bi anda sinirlendi saldırdı vurdu sonra giderken ne yapmışım ben ona dedi sonra gitti annemde arkasından gitti durduramadı geri geldi bana kızdı bağırdı kendimi çok yalnız hissediyorum bir diğer konuda 2.5 yıllık uzak mesafe ilişkim geçen aylarda ayrıldık çünkü anlaşamıyorduk sürekli kavga kavuşmamız çok zordu birbirimize zarar verdiğimizi gördük defalarca ayrıldık ama geri konuşmaya devam ettik her seferinde daha da çok zarar verdik kendimize 1 ay ayrı kaldık onu unutamadım arkadaşın önerisi üzerine başka bi kızla unutmaya çalıştım onu gittim buluştum sadece elimizle tokalaştık ve kendimi berbat hissetim aklıma o geldi ondan başka daha önce hiç bi kıza dokunmamıştım o Herşeyin ilkiydi şimdi bi başkasının eline bile dokunmak beni mahvetti ve evet bu yaptığım bizi bir daha asla bir araya getirmeyecek getirse bile o bi başkasında dokunmamı kaldıramaz acayip çok seviyor beni yolda yürürken bile başı eğik yürürdü bi erkeğe bakmamak için yanlış anlaşılmasın bende öyleydim onunlayken şimdi bi başkasını kullanıyorum onu unutmak için yani bilmiyorum bi insanın hiç mi bi şeyde yüzü gülmez aşkta yüzüm gülmedi ailede yüzüm gülmedi dostlarımdan kazık yedim yine gülmedi iş desen o da olmadı okulda olmadı fabrikada çalışıyorum ölmeyi bekleyen bi insanım öyle sizinle derdimi paylaştım hepinizin fikirlerini bekliyorum Allah a emanet olun
Ailem tarafından sevilmediğimi hissediyorum, uzak mesafe aşkım da bitti, bu yalnızlıkla nasıl başa çıkılır?
Cevapla