Sorunlu bir ailede büyümek ne kadar zarar verir?

Ailemizin içi hep sıkıntılıydı hala da öyle, aslında küçükken böyle değildi mutluyduk fazlasıyla… sonradan değişti hepsi, eskisi gibi olmadı kimse, kimseden kastım yakın ailem. Anneannemler, dedemler, babaannem onlarla yaşadığımız sıkıntılar hep evin içine yansırdı. Annem, babam hep kavga ederdi. şu an annemin bu evliliği bizim için sürdürdüğüne kalıbımı basarım. Çok hayal kırıklığına uğrattılar. Kimseye güvenemiyorum. Güvenmeyi bırak artık iletişim bile kurmak istemiyorum, kimseyle konuşmuyorum haftada bir iki defa hava almak için çıkarım yürüyüş aparım o kadar. Düşünüyorum düşünüyorum sonrada kendi beynime sıçıyorum. Cidden 18 yılıma sıçtılar şimdide Güler yüz bekliyorlar

Sorunlu bir ailede büyümek ne kadar zarar verir?
Cevapla