ben 20yaşındayım ailem ben doğmadan önce bile hep tartışma bağrışma yaşayan bir çift. kendimi bildim bileli en ufak şeylerden bile tartışma çıktı aldatma kumar dayak küfür falan yok çok şükür ama sürekli bi gerginlik tahammülsüzluk var. bu benim ilişkilerime de yansıyor sanırım. şimdiki sevgilim beni gerçekten seviyor daha yeni sayılır ilişkimiz.o sinirli bir insan hemen parlayabiliyor ama ben de küçük şeylere büyütüyorum sürekli beni sevmiyor benle ilgilenmek istemiyor gibi geliyor çok rahatsız hissediyorum.daha çok beni en çok beni sevsin istiyorum.
bunları itiraf etmek zor ama siz de böyle şeyler yaşadınız mı yaşadıysanız da bu olumsuzlukları hayatınızdan çıkarmayı başarabildiniz mi?
bunları itiraf etmek zor ama siz de böyle şeyler yaşadınız mı yaşadıysanız da bu olumsuzlukları hayatınızdan çıkarmayı başarabildiniz mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar