• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 3)

MollyJade
MollyJade Takip Et
Xper 7 Yaş: 42
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
02
Yapay Zekaya Sor
Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

320

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • __ALİÇO__
    __ALİÇO__ Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.

    gittik aslanlar gibi yaptık geldik. her türk genci gitsin yapsın. hayatı zorluğu sıcağı soğugu öğrensin

    0
    0 Yorumla
  • Fransuva
    Fransuva Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Ben zengin değilim o kadar param yok vicdanı red yapabilirim ya da bana devlet daha iyi bir iş bulsun fakir olabilirim ama gariban değilim

    0
    0 Yorumla
  • İnfoman
    İnfoman Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    Asker olmaktan korkanlar, erkek olmaktan korkanlardır. Ana kuzuları askerlikten ve erkek olmaktan korkar. 18 ay Şırnakta askerlik yaptım, bir kere daha olsa bir kere daha giderim.

    1
    0 Yorumla
  • -Elvis
    -Elvis Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Zorunluk askerlik en temel hak olan yaşama hakkına aykırı. Ölebiliyor veya öldürebiliyosun. Oysa sen silah tutmak dahi istemiyorsundur.

    0
    0 Yorumla
  • Beyefendi1996
    Beyefendi1996 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    bedelli yapanların içleri rahat ediyor mu merak ediyorum.
    Bu vatan parayla kazanılmadı. Savaşarak kazanıldı.

    0
    0 Yorumla
  • melek666
    melek666 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Burası Amerika ya da İngiltere değil burası Türkiye olmalı. Kadınlarda yapmalı.

    Türkiye düştüğünde tutacak sadece fakir İslam Ülkeleridir. Ama onlar düştüğünde Budist te tutar Şintocuda.

    0
    0 Yorumla
  • mehmyucel
    mehmyucel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    askerlere askerlikte taş taşımak, bulaşık yıkatmak, yaprak toplatmak harici bir şey yaptırmıyorlar... komutanların egolarını tatmin etmek için kullanılıyor

    1
    4 Yorumla
    • mehmyucel
      mehmyucel
      +1 yıl

      askerlik yapmamış, askerlikte neler yapıldığını bilmeyen insanlar askerde rambo gibi eğitim yapacağını düşünüyor ondan yazıyor 3 tane mermi sıkıcaklar... aldıkları silah zaten 4-5 atıştan sonra sıkışıcak ısınıp :) @delıyurek1985

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      aynen ole sacmasapan ısler dedıgın ıslerı yaptım ben de baska ıs yapmadım

      Yorumla
    • mehmyucel
      mehmyucel
      +1 yıl

      ben jandarmaydım dinlenme tesislerine gidip çay içerdik :)

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      ıste bısı yapmıyosun yanı devlete bosuna yuk :D

      Yorumla
  • Sitedenbiri
    Sitedenbiri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    zorunlu askerlik olmali her erkegin kismen esit sekilde yaptigi tek sey gitsin herkes vatani gorevini yapsin gittim geldim sen sordun diye resmimi bile koydum :)))

    1
    0 Yorumla
  • hasnicktiir
    hasnicktiir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Fakir diye insanlari siniflandirman yanlis..
    askerlik kesinlikle zorunlu olmali cunku canakkale ve butun topraklarimizda kefensiz yatan atalarimiz var. Kemiklerinin sizlamasini istemeyiz

    0
    1 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Herkes yanlış anlamış.

      Yorumla
  • Titero
    Titero Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Askerlik zorunlu olmalı hatta mecburi, sadece süresi kısaltılsın.

    4
    1 Yorumla
    • Çapkınn33
      Çapkınn33
      +1 yıl

      Aynen *

      Yorumla
  • TideHunter
    TideHunter Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    olmasın arkdaş herkes askerlik yapamıyor firar, intihar, cinnet, kendileri zarar verme yabancı madde kullanmaları benim asker de devrem 1 sene askerliği uzadı firar dan madde kullanım dan ordu resmen bunlar da uğraşıyor kendine güven varsa yapsınlar

    0
    0 Yorumla
  • Rootbark
    Rootbark Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    olmalı bu ülkede terör var ve daha da hortlayacak. hatta seferberlik ilan da edilir. bu da içsavaş demektir zaten. yetmeyecek asker, herkes silahlara!!! gülersiniz şimdi ama dediklerim tek tek oluyor son yıllarda. okuyun arkadaşlar.

    0
    0 Yorumla
  • Arsen-Lupen
    Arsen-Lupen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    75 milyon nufusu olan bir ulkede zorunlu askerligin olmasi bile ironiktor malesef. Allah muhafaza bir harp çıksa asker olmayanlar evinde mi saklanacak sanki? Şanlıurfa, gaziantep ve kahramanmaraş der susarım!!

    1
    3 Yorumla
    • Arsen-Lupen
      Arsen-Lupen
      +1 yıl

      Levent kırcadan ögreneceksek eğer vatan sevgisini, varsın öğrenmeyelim..

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      onlarca levent kırca var burada da :D

      Yorumla
    • Arsen-Lupen
      Arsen-Lupen
      +1 yıl

      Koy gitsin : )

      Yorumla
  • çapanoğluu
    çapanoğluu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Her türk asker dogar bu vatanda yasayan turk kimligi olan herkese mecburi olacak tabi olmalida

    0
    1 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Herkes insan doğar.

      Yorumla
  • Vessela_M
    Vessela_M Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Savaş Çıksa Ziraat Dekontları ile savunurlar kendilerini. İki silah tutmayan adamlar. Rezil bir durum ya. Hakket rezil

    0
    0 Yorumla
  • NickSize
    NickSize Takip Et
    Guru Yaş: 86 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Türk erkeği yetiştirilme tarzından dolayı Askeliğini yapmadan Adam olamaz. Bence zorunlu olmalı...

    1
    0 Yorumla
  • eysanzeynep
    eysanzeynep Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendimi onların yerine koyarak olmamalı diyorum adamlığı bırakın cok zor 1 sene ya azalticaklar ya da zorunlu olmucak

    2
    2 Yorumla
    • eysanzeynep
      eysanzeynep
      +1 yıl

      Kolay degil cok tanıyorum arkadaslarımdan sinir krizi geçiren aileden uzak vatan uğruna yılbaşında tek nöbet tutup

      Yorumla
    • asker30
      asker30
      +1 yıl

      Askere gitsin adam olur sozu coook dogru bir soz bunu askerlik yapan anlar anca ben mesela tuncelixe askerim askerlik bana bisey katmaz diodum ama yanıldım cok şey katıyo sabrı ogretiyo en onemlisi

      Yorumla
  • RRRaskoInikov
    RRRaskoInikov Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Zorunlu askerlik olmasın! Sonuçta ben gidemeyeceğim

    1
    0 Yorumla
  • ByÇocukk
    ByÇocukk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    bizim ülkede biraz adalet ve zorunluluk sıkıntısı önde o yüzden 12 ay değilde 9 ay olsun en azından herkes yapmak ister :))

    0
    0 Yorumla
  • mülteci_
    mülteci_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    olmalı hatta bence süresi de az uzatılmalı. tekrar 15 aya çıkarılmalı. bedelli de kaldırılmalı çok büyük adaletsizlik. şaka ironi falan da yapmıyorum çok ciddiyim bu konuda

    0
    0 Yorumla
  • Demir_Taş
    Demir_Taş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    İsteyen askerlik yapsın, isteyen yerine kamu hizmeti... Paralı askerlik olmasın..

    1
    0 Yorumla
  • Hayata-Dair
    Hayata-Dair Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Şimdi Biz Buda Çatır Çutur Yazışıp Evimizde Huzurla Oturabiliyorsak, Sınırda Nöbet Bekleyen Neferlerimizin Sağladığı Güvenlik Sebebiyledir. Askerlik Tabi ki Olacak. Aksi Halde Dünyanın Gözü Olan Topraklarımızı Anında Harcarlar.!

    0
    0 Yorumla
  • vagaxx
    vagaxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Zamanında askerimiz yoktu l*n babalarımız dedelerimiz kurtardı l*n bu ülkeyi onlar sayesinde buradasiniz sizin için vatan için canlarını verdiler şimdiki insanlar askerden kaçma derdinde a*mimoza koyim

    0
    0 Yorumla
  • hidden_users
    hidden_users Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Ömrümden 15 ay gitti, niye Astsubayın yapması gereken işleri yapmak dışarıda suç olmayan şeyleri yapan askerlere eğitim yaptırmak için.. Yok abi çok gereksiz. Profesyonel Askerlik sistemine geçilmeli!!!

    0
    0 Yorumla
  • Can0658
    Can0658 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok saçma onun yerine belli bir ay belli bir saat toplum icin devlet kurumlarinda hastanede mesela bakicilik veya huzur evlerinde insanlara yardimci olumacak seyler yapilmasi daha mantikli donucta artik savaslar oyle meydan muharrbesiyle olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • wwwmaii1611
    wwwmaii1611 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet karsiyim olmasin zorunlu. bedelli de olmasin ne o fakir yapmak zorunda mi

    2
    1 Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      pardon bı alta yorum yapacaktım buraya yapmısım

      Yorumla
  • ρ-Łσηєłiηєss
    ρ-Łσηєłiηєss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Kaldırılması gerektiğini düşünüyorum

    Bu arada güncelleme de ne oldu hayırdır :)

    0
    1 Yorumla
    • ρ-Łσηєłiηєss
      ρ-Łσηєłiηєss
      +1 yıl

      Bu yazı durumu anlatıyor
      www.sabah.com.tr/.../pasanin_karisina_hizmet_vatan_gorevi_midir

      Yorumla
  • speedymiki35
    speedymiki35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 48%
    +1 yıl

    Olsun ama temel egitim verecek kadar 12 ay fLan degil...

    0
    0 Yorumla
  • LifeTheLover
    LifeTheLover Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Olmalı.. En azından disiplin ve dost kavramını öğreniyorsun.

    0
    0 Yorumla
  • tblisi
    tblisi Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 893 cevap paylaştı.

    İllaki zorunlu askerlik, "sivil servis" hizmeti de seçenek olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • orknc
    orknc Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Sadece galatasaraylı guya mıllı olan futbolcular ıcın cıkarılmıs sankı

    0
    0 Yorumla
  • talphalevantis
    talphalevantis Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    gittim yaptım (hem de sınırda) tamama zor ama kattıklarını da yadırgayamam özellikle belirtiyorum bazı insanlar için çok çok gerekli olduğunu düşünüyorum hayatı öğrenme kendini idame ettirme açısından

    0
    0 Yorumla
  • gökbaş
    gökbaş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence her erkek askerlik yapsın orada herşeyi anlıyorsun hayata tutunmayı insanları nasıl tanıyabileceğini herşeyi geçtim vatan borcu bedelli iyi bişeymi kınıyorum kısa dönemleri bile kınıyorum

    0
    0 Yorumla
  • xxxLoneWolfxxx
    xxxLoneWolfxxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Milleti zor durumda bırakıp askerliği zorla yaptırmanın anlamı yok bence. Yani askerlik gerekli bişey ama bunu devlet meselesi haline getirip yaptırmaya mecbur bırakılmamalı.

    1
    0 Yorumla
  • aspoem
    aspoem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    bir savas olsa bu vatani kim koruyacak, vicdani red mis, o zaman bu ulkedende cikin gidin, parali askerlikte sacma,
    Israil kadinlara askerligu zorunlu kilan tek ulke bilginize !!!

    0
    4 Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      burada da karılara zorunlu kılınsın o halde

      Yorumla
    • aspoem
      aspoem
      +1 yıl

      Ben oyle anla, israil bir avuc insaniyla dunyaya hukmediyor artik ticari olarak 1 numaralar, israil silahta bir numara dunyaya silah, ucak, tank hersey satiyolar. Daha dune kadar topraklari bile yoktu para ile satin aldilar simdi topraklarini genisletme pesinde, bizim ulkemize bakincada askerlikten korkan nesiller yetismis, adida olmus vicdani red, o zaman adama derler. Benimde vicdanim seni bu ulkede istemiyor s. ktir git!!! Simdi kalkip kimse demesin burasi benimde ulkem, eger senin ulkense bu ulke icin biseler yapmak zorundasin !!!

      Yorumla
    • aspoem
      aspoem
      +1 yıl

      Sen oyle anla deliyurek

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      kadınlar da yapsın dıyorum ben de

      Yorumla
  • James-Rawn
    James-Rawn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Her erkeğin erkek olmasini saglayan bence bir askerlik var onu da kaldirilirsa neler olur bilemiyorum gerci su ulkede hiç bir zaman zenginle fakir ayni kefede olmadi.

    0
    0 Yorumla
  • burak_z
    burak_z Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Askerlik 4 yıl olmalı ve kadınlarda erkeklerle eşit oldukları için gitmeli ama ayrı üslerde görev yapmalılar tamamiyle kadınların komutanları albayları hatta genel kutma başkanları bile ayrı olmalı

    0
    0 Yorumla
  • 92Fatih92
    92Fatih92 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Doğudaki gibi olacak sa sorun yok ama ot yolmak için askere gitmek saçmalık

    0
    0 Yorumla
  • Hpolat0121
    Hpolat0121 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    bedeli olan insandan bedelsiz askerlik yapmasını beklemeyin..

    1
    0 Yorumla
  • tutk7
    tutk7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    millet bilinci denen bir şey olsa, zorunlu kelimesi tdk'dan atılır..

    0
    0 Yorumla
  • Armycorps
    Armycorps Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bu kadar işsiz varken devlet ödesin işsizlere iş olsun askerlik

    1
    0 Yorumla
  • Vault_Boy
    Vault_Boy Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Ben askere gitmeyi istiyorum. Seviyorum. Mezun olunca hemen gideceğim.

    0
    0 Yorumla
  • mücahit77
    mücahit77 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48
    +1 yıl

    askerı teknolojıye gerek var
    teknılojı zayıfsa bır mılyar askerın de olsa sadece dusmana bır sure daha zahmet verırsın
    baska bı avantajı olmaz...

    0
    0 Yorumla
  • fiiiikkko
    fiiiikkko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    olsun canım niye olmasın bu devlet yarın savaşa gitse hayatı boyunca silah görmemiş adamcıklar napıcak

    0
    0 Yorumla
  • ByTer
    ByTer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Erkişiye 3 ay askerlik yeter
    Ben 15 ay yaptim tek kelimeyle iğrencti. Tek artisi insan özgürlüğün kiymetini daha iyi anliyor

    0
    0 Yorumla
  • Sersemkolik
    Sersemkolik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bedelli askerlik güzel bişey ama parası olmayanın gitmek zorunda kalması adaletsizlik herkesin bütçesine göre bir teklif yapılabilirdi

    0
    0 Yorumla
  • masbi
    masbi Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Vatan görevidir herkes yapması gerekir aklını dusunenlerin kanlarından süper ederim zorunludur bizler asker olanlar milletiz aksi olmaz

    0
    0 Yorumla
  • SiyahlaBeyaz
    SiyahlaBeyaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kesinlikle olmalı. Askere gitmek yerine para ödeyenler pembe kimlik kullansın.

    2
    6 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Kadın cinsiyetini aşağılamazsanız çok mumnun olurum, bu rezilliği yeterince gördüm zaten.

      Yorumla
    • SiyahlaBeyaz
      SiyahlaBeyaz
      +1 yıl

      Ne alakası var?

      Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      ''Askere gitmek yerine para ödeyenler pembe kimlik kullansın''

      Yorumla
    • SiyahlaBeyaz
      SiyahlaBeyaz
      +1 yıl

      Evet de bu asagilamak icin sylemedim

      Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Amacın iyi de olsa aşağılayıcı bir cümle bu.

      Yorumla
    • SiyahlaBeyaz
      SiyahlaBeyaz
      +1 yıl

      Bence onemli olan amac zaten

      Yorumla
  • rickrozay
    rickrozay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    İster olsun ister olmasın bundan sonra. Şafak demiş 42. Bu saatten sonra bot bağlamayan düşünsün :)))

    1
    0 Yorumla
  • nehir52
    nehir52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Saçmalık devlete para yükünden başka bir şey değil düzgün eğitim verilse güzel olur o da yok askerin yaptığı şey nöbet tutup temizlik yapmak

    1
    1 Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      hay agzına saglık ne guzel dedın bos ısler hepsı

      Yorumla
  • ronaldo79
    ronaldo79 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok saçma bir karar bence sonuçta vicdani ve gururlandırıca bir görev gerek yok ülkesini seven her insan oğlu isteyerek gider zaten

    0
    0 Yorumla
  • Mikeİİ
    Mikeİİ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 482 cevap paylaştı.

    Asgari ücretin bile bir aileyi geçindirmediği, Ülkenin başındaki insanların diblerini doldurduğu, Adaletinin Göt* Başı dağılmış bir Ülkeye canını vermek ne kadar doğru.

    0
    0 Yorumla
  • hakannet55
    hakannet55 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    askerlik yapmayana adam denmioyr =D biz sahil güvenlik timinde ne harekatlara katıldık insan bir kendine geliyor cesaretleniyor hayatın anlamını kavrıyor

    0
    0 Yorumla
  • ne___olsun
    ne___olsun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Kadinlar icin konusmasi kolay ama askerligi yapan birisi olarak inanin cok gereksiz artik profesyonel askerlik zamani geldi bence

    1
    3 Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      aynen katılıyorum

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      kadınlr konusmaktan baska ne ıse yararlar kı

      Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Sana meşe odunuyla dalmaya yarayabilir mesela. * .

      Yorumla
  • nikolaspetrus
    nikolaspetrus Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gerek dini inanışım, gerek sosyal siyasi görüşüme göre olmamasından yanayım. Çok önemli bir iç karışıklık, bir savaş olmadıgı sürece at gibi koşup mekik çekmenin habire milletin ağzını kokusunu çekip azar işitmek çok gereksiz

    0
    0 Yorumla
  • dersimli1987
    dersimli1987 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Dönemin yolucularının işi.. vatan sagolsun dalgasına bedava insanların en güzel çağında yıllarını gaps etmekti.. bazen canlarını almaya kadar da gidebiliyor.. ben o vatan da yasayacak ana babayı düşünüyom...

    0
    0 Yorumla
  • mresm
    mresm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Çoğu erkek eline askerde silah aliyir hayati öğreniyor ailesinin değerini bnce zorunlu olması lazim

    1
    0 Yorumla
  • KarbonTakviyesi
    KarbonTakviyesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Askerlik, hayatında selam bile vermeyeceğin adamlarla aynı yatakhanede uyumaktır. Askerlik, aslında savaştığın adamları destekleyenlerle aynı yatakhaneyi paylaşmaktır. Gidip 5,5 ay yapıp bir görüp gelmekte fayda var. Fazlası bozar...

    0
    0 Yorumla
  • müzikbuğusu
    müzikbuğusu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    yalnız ben yaptığımdan, umurumda değil kimin ne yaptığı.

    0
    0 Yorumla
  • ByQuerida
    ByQuerida Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    korkmayın yaw askerde yemezler sizi ben 15 ay yaptım şimdikiler 12 ay yapcak tabi bunu yazanda fakırlerle dalga geçmiş fakırler ne yaptı sana anlat bakım

    0
    1 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Dalga mı geçmişim? Kafayı çalıştır biraz

      Yorumla
  • Devamını Gör (156)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? 83 cevap verildi
Zorunlu askerlik konusunda ne düşünüyorsunuz? 10 cevap verildi
Zorunluk askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? 6 cevap verildi
Bedelli askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? 29 cevap verildi
Askeriye hakkında ne düşünüyorsunuz? 6 cevap verildi
Askerlik hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨