AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
320Cevap
bu binlerce yıllık bir Türk geleneğidir, tabikide olmalı
Kesinlikle olmasını istemiyorum vicdanen red etmişim
Bence olması gerekiyor erkek olmıyanların askerde ne işi var
Her Türk erkeği vatanını savunmak için gerekli EĞİTİMİ almalıdır. Bakın EĞİTİM diyorum.
Vatan sana özgürce fikir beyan etme hakkı vermiş, ama senin gibi sünepeler gelmesin zaten askere, erkeğim diye de dolaşmasın sokakta, etek giysin
Vicdani red gelmez ama 18.000 TL veren zaten vicdani red hakkini kullaniyor. Hukumet bir nevi parali vicdani red getirdi...
Parasizliktan degilde vatan sevgisi baba korkusu yaptiriyor iste bizim oralarda askerlik yapmayana adam demez kiz vermezlermiş :)
hiçbir şey zorunlu olmamalı. hele ki insan öldürmenin eğitimini almak, savaş eğitimi alıp şiddete teşvik etmek dünyaca yasaklanmalı
Ben savaş çıkmasını istiyorum. En ön sırada savaşmak istiyorum (Azcık savaş olsun bir iki adam öldüreyim diyorum)
ömründe kaç kişiyi öldürdün?
torpil olmadan askerlik olmalı. yani önemli birinin oğlu diye askere gitmemek ya da askerlik görevini revirde yatarak tamamlamak çok saçma
bu eksiyi yorumdan rahatsız olan ve askerlik yapmak istemeyen biri verdi galiba
Bence zorunlu askerliği ve özellikle profesyonel orduyu olağan görüyorum yok kıçımızı kim koruyacak ki...
profesyonel ordu busekilde Osmanlı yenicerileri gibi
gerek yok bosuna beslesinler 12 ay ve eve gondersinler,12 ayda insan ne orenebilirki...
Askerlik tamamen kalksin hic bir halta yaramiyorlar 1000de1i anca ise yarar hic gerek yok alti ustu zarar
önce askerlik sistemini eleştirmek lazım. nasılsa askerin eleştiri yapması yasak ya istedikleri gibi kafasına göre takılıyor baştaki rütbeliler
Bence suresı sacma 2 3 ay yeterlı olması lazım 1 sene neden ınsanları alırlarkı askere gıdenler arasında aılesıne bakanlarda var sonucta
Vatani görev bir zorunluluk olamaz insanın içinde olmalı eğer yoksa 5 yıl da askerlik yapsa sonuç değişmez evet bedelli yapanlar var parası olanlar. Biz Mehmetçik onlar aysecik
Ben Güneydoğuda yaptım. Herkeste yapmak zorunda. Her Türk vatandaşının böyle bir mecburiyeti var. Askerlik yapmak istemeyen kişi gitsin evinde etek giyip otursun.
330 erkek olmasın demiş erkekliğimden utandım pu sıfatınıza..
her Türk askerliği yaşamalı bence iyisiyle kötüsüyle askerlik başkaydı
Zorunlu askerlik mi kaldı. Parayı veren düdüğü çalıyor. Ülkeye bak ne hale geldi.
bir kere daha çağırsalar, bir kere daha giderim :)
Varsin biz askere gidelim canakkalede sakaryada bosuna can vermediler bize mehmet cik derler varsin ayse cikler gitmesin biz yeteriz
Olması gereken kutsal bir vazife her TÜRK asker doğar
Herkes insan doğar. Ban
Atm den Asker olur mu allah aşkına Uzun dönem mi Kısa Dönem mi belli değil Öyle askerlik mi olur be:)
Ordu kaldırılmalı profesyonel ordu ve özel harekata agırlık verilmeli. Devletin onca maddi kaynagı heder ediliyor.
Askerlik iyidir..
Bide adam gibi maas verseler daha iyi olacak.. sigorta da yok a. m. k.
Bu arada senin adın ne cicim :*
Yeni sstem başarılıö parası olan bedelli yapıyor. Parası olmayana devlet 3342tl para verip askerlik yaptırıyor. Yıllardır olsun diye konuşulan şeydi.
faşist değilim. Atatürk milliyetçisiyim. bayrağımızın dalgalandığı her karış vatan toprağında askerlik yapmak kadar kutsal görev yoktur. Askerlikten soğutan zihniyeti kınımyorum
Zorunlu olarak kalsın ama 5 yılda bir bedelli çıksın
Vatan , millet , bayrak din denilince can teferruattır. Vatan için seve seve verilir
Bedelli 1 TL olsa yine gitmem. Paşa paşa 365 atacak.
askerlik zorunlu olmalı bence ünlülerede hiç bir ayrım yapılmadan
Devlet işsizlere maaş odeyebilir askerlik meslek haline donebilir
Zorunlu olmalı tabıkı. Türk askerı bu yonuyle unl zaten.
bir insanı istemediği bişeyi yapmaya zorlamak çok saçma isteyen gitsin yapsın istemeyen yapmasın
sözlerine kurban!
O bwdelli buyuk bir haksizlikk insan ayrimi resmem
Banane * k adamlar sanki benim sözümü takıcak :D :D
zenginle fakır arasındakı tek ortak nokta artık çay oldu
suanda bu soruyu sorabiliyosan gerekli cevabı biliyosundur.
Vidan-ı red haktır, hatta en temel haklardan biridir.
bazıları vatan borcu dıyor halen ama :D
öyle diyenler gitsin.
salla gıtsın ya hepsı aynı
zorunlu olsun ama zenginlerin yırtamayacağı şekilde düzenlensin
3 aylık temel eğitim yeterli. boşuna devlete maliyet.
Parası olan bedelli, torpili olan çürük belgeli askerlik yapmış sayılıyor memlekette.
normalde olmaması lazım captalst ülkelerde olmaması gerek
askerlik eğitim düzeyine göre olmalı ve bedellinin tam tersine garibanlar değil zenginler yapmalı askerliği
Zorunlu olmamalı çünkü zengin alıyor fakir gidiyor madwm askerlik namus borcu niye bedelli cıkartıp namusu parayla satılıyor
Tümden kaldırsınlar orduyu da rahat edin.. Sonra bir savaş çıkarsa counter strike oyunuyla korursunuz vatanı..
Askerliğimi 15 ay olarak yaptım, tekrar yaparım. Kendine adam diyen herkes yapmalı. Parayla saadet olmaz.
Olmamışsın.
normal hayatta boş beleş bir adamsan, bir işin, amacın yoksa gidersin tabi
Hayır kardeşim isimde gücümde vardı çok şükür. Bahsettiğim adamlık mecaziydi gidip geldiğinde zorluklarla mücadelen sabrın artıyor kişiliğin yerine oturuyor.
Sizin görüşünüzü bilmem ama şunu der susarım HER TÜRK ASKER DOĞAR..
Herkes insan doğar. Kendi adına konuş.
Ben hem askerlik yapıp hem para alanlardanım beni ırgalamaz
Zorla güzellik de olmaz askerlik de. Çok isteyen yapsın ama hobi olarak yine, ona bir şey diyemem.
istiklal savaşında ki şehitlerimize gazilerimize küfür bence
kesinlikle olmasın çünkü gönüllü diye gosterip mecburen yaptırıyorlar
ben gittim geldim ve çok lüzumsuz bir uygulama bence. egitim verip evlerine gönderilmeli insanlar
Her Türk erkeğinin seve seve değil sike sike yapması lazım...
Böyle enayi bir millet olduğu sürece herşey mubahtir
Zorunlu askerlik olmalı ama şu anki şartlarda değil tabi. Çoook daha düzenli bir yapı kurulmalı
Zorunlu olmasin da gönüllü olarak gidecek malları nerden bulacaksın sorun burada
Y. ram vardiye erkeğim diye geziyosan piyasada k. bakmada ske ske gidecen kardaş.
Oğuzda Er Tükenmez varsın istemeyenler olsun biz gideriz...
Bence olmalı ama süresi daha kısa biraz daha düzenlemede getirilmeli