Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Not: Bedelli demeyin, fakirlere işlemiyor o.
Olsun.
Olmasın.
Kararsızım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Oha
Güncellemeler
+1 yıl
Kararsızım demedim ben, ''Bilmem'' dedim. Benim üslubuma karışma KS.
Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla