• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 2)

MollyJade
MollyJade Takip Et
Xper 7 Yaş: 42
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
02
Yapay Zekaya Sor
Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

320

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • KeyifMühendisi
    KeyifMühendisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Malum iktidar öncesinde yaşasaydık olsun derdim. Sayın Cumhurbaşkanımız ve tayfası, oğullarıyla birlikte askere gitsin, çok gaza gelirlerse Suriyedeki müslüman kardeşlerini de yanlarına alsınlar ve istedikleri yerde, istedikleri gibi savaşabilirler. Türk Milletinin genç nüfusundan uzak dursunlar.

    0
    0 Yorumla
  • akira19
    akira19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Askere gitmeden önce sorsaydın kesinlikle evet derdim ama askere gidince meselenin vatan olmadığını, bayrak, bağımsızlık olmadığını, namus şeref olmadığını hele bir de yaşadığımız döneme baktığında teröristin sayın olduğu halktan çok korunduğunu gördükçe... Neden askerlik yapsınlar ki? bir de şey diyolar bizim dedelerimiz... Senin dedelerin şu günleri görse o da "değmez" derdi..

    1
    0 Yorumla
  • AşkaKüsmüş
    AşkaKüsmüş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Disiplini severim ama bu hükümetin askerliğini yapmak istemiyorum! Benim soydaşım kobanide katledilirken ve bu katiller sınırda elini kolunu sallayıp bu ülkenin toprakalrına kadar girebiliyoken buna sessiz kalan bir güvenlik gücünün üyesi olmayı kendime yediremem! Herşeyden önce senin sınırlarında ki toprağın senin namusundur kim olursa olsun!

    0
    0 Yorumla
  • Evren022
    Evren022 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Zorunlu askerliğe karşı değilim ancak g. ö. t korkusu yaşayıp keyfine düşkün olan canı tatlı olan bedelli yapan ve yapacak olan Türkler hariç herkes Türk değil burada sonuçta ve Türklere hakaret edip birde üstüne onlardan askerlik yapmalarını bekleyemeyiz o halde s... ktrin gidin bu ülkeden desekte gitmicek olan ve gitmeyen yüzsüz p. ç çok bu yüzden askerlik yapmak istemeyen parasını versin enayi parası tatlı olur.

    0
    0 Yorumla
  • AizenSousuke
    AizenSousuke Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadınların bu konu hakkında konuşmaya zerre hakkı yok. Yani onları ilgilendirmeyen bir konu hakkında boş beleş konuşamazlar. Zorunlu askerlik olmalıdır, herkes gitmelidir. Öyle bedelliydi, bilmem neydi diye saçma şeyler olmamalı.

    İşin en adaletsiz tarafı doğuda ki kekoların bir çoğu batıda yata yata askerlik yapıyor. Doğuya giden vatan evlatlarına tam yetki verilmelidir. Askere hakaret edene bile kurşun sıkılmalıdır. O zaman o kekolar deliklerine girerler.

    2
    2 Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      kadınlar konusuyo madem gıtsınler yapsınlar

      Yorumla
    • isimsizyalnızkovboy
      isimsizyalnızkovboy
      +1 yıl

      Bir işi yapmadan o konu hakkında konuşamıyoruz madem. Aynı mantıkla siyasetçileri, futbolcuları, oyuncuları vs. Kimseyi eleştiremezsin.

      Yorumla
  • buzzz_3
    buzzz_3 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 862 cevap paylaştı.

    Zorunlu olmalı. Askerlik erkeklerin bazı şeyleri daha iyi anlamasını sağlıyor ve kesinlikle yapmalılar. Zorunlu askerler hiçbir eğitimden geçmeden savaşa ve doğuya gönderilmemeli sadece.

    4
    19 Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      Siz nie gitmiosunuz askere hasbam

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      Siz de savas egitimi alin

      Yorumla
    • buzzz_3
      buzzz_3
      +1 yıl

      kızları askere aldılar da gitmedik mi

      Yorumla
    • ermeka
      ermeka
      +1 yıl

      Egitimden gecmeden gönderilmiyor zaten

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      yoo bız egıtımden falan gecmedık hıkaye onlar

      Yorumla
    • AizenSousuke
      AizenSousuke
      +1 yıl

      Kızların bu saçma yorumu yapmaya hakkı yok. Sizi ilgilendirmeyen konu hakkında atıp tutmanıza gerek yok haspam.

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      aa onlar da gıtmelı bence askere yok ole yagma ısraılde abdde yapıyolar

      Yorumla
    • Miraslan
      Miraslan
      +1 yıl

      Ben 18 ay yaptım :) sıkıntı yok gerekirse gene yaparız biz şekerim. ;) rahat olun
      Yumurtasından korkanlar evinde anasıyla otursun...

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      yumurtasından korkanlar kadınlar :D

      Yorumla
    • buzzz_3
      buzzz_3
      +1 yıl

      yaw biz gitmesin mi dedik gitsin dedik sakin olun :D

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      gegır gıtsın buzzzz :D

      Yorumla
    • buzzz_3
      buzzz_3
      +1 yıl

      ıykkk iğrençsin

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      sankı hıc gegırmıyosun :D

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      ben askerlıgımı yaptım guzelım ordan bosuna bedellı yaptın zırvalıklarına gırme ıstersen

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      ve sız hıc konusmayın askerlıge meraklıysanız gıdın gorun yapın o zaman askerlıgı burada otup durmayın

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      sızı de sole savasta gorelım bıraz elınızı atın tasın altına

      Yorumla
    • buzzz_3
      buzzz_3
      +1 yıl

      sen niye bu kadar sorun ettin bu askerliği ya naptılar sana :D ayrıca bedelliye şu zamanda olumlu bakıyorum ülke durumuna bakarsak ;) savaş çıkarsa elimizi taşın altına koyarız merak etme geçmişte örneklerimiz mevcut

      Yorumla
    • buzzz_3
      buzzz_3
      +1 yıl

      hee yaa görüş yaptık iyi ki :D

      Yorumla
    • ekıbıngencı
      ekıbıngencı
      +1 yıl

      Ben askerlik yapıyorum ve halimden çok memnunum bitmek üzere ama baştan başla deseler hiç gocunmam burdaki ortamı dostlukları samimiyeti sohbeti ortamı ve kazandırdığı degerleri satın alamazsın

      Yorumla
  • mazotluvotka
    mazotluvotka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 46%
    +1 yıl

    Profesyonel ordumuz olmalı ama bunun yanında zorunlu askerlik de olmalı. Her erkek birey belli bir düzeyde silah kullanmayı, askerliği bilmeli diyorum. Tabi askerlik süresinin uzunluğu eleştirilebilir.

    0
    2 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Neden her erkek birey?

      Yorumla
    • mazotluvotka
      mazotluvotka
      +1 yıl

      Vatan hepimizin vatanı da ondan. Savaş hali olursa herkes elini taşın altına koymalı. Gerçekten askere gidemeyecek durumda olanları hariç tutuyorum tabi ki.

      Yorumla
  • dengesz
    dengesz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Her erkegin askere gitmesi gerekli. bir savas olursa (ki inş olmaz) silah tutmayi bilmeyen insanlarin halini düsünemiyorum. sonucta gercek hayat internetteki savas oyununa benzemiyo.

    4
    16 Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      ben askerde sılah egıtımı almadım her askere gıdenı sız savas egıtımı aldı mı sanıyosunuz

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      sen de sılah tutmayı bıl nıye erkeklere ındırgıyosun bunu savas olsa ulken ıcın savasmaz mısın korkak mısın o kadar

      Yorumla
    • dengesz
      dengesz
      +1 yıl

      Cogu silah egitimi aliyor. benim abimler komandoydu. cok sacma düsunüyosun. bir savas aninda kadinlarda elinden geleni yapiyo. kurtulus savasindan bunu biliyoruz. senin gibi düsünenler bedelli olsun zaten. anlamina varamamissiniz

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      hee anladım anladım ben askerlıgı yaptım zaten bos bısı oldugunu soluyorum sadece askerlıgın savas egıtımı falan hıkaye komutanların ayak ıslerı yaptırılıyo askerde

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      yerdekı yaprakları toplamaya gıdıyosun cay vermeye gıdıyosun paspas yapmaya temızlık yapmaya gıdıyosun bu mu askerlık ne mantıgı var bunun

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      olacaksa da suresı 3ay falan olmalı 1yıl nedır ya

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      sız de gıdın askere sız nıye gıtmıyosunuz burada otuyosunuz sadece

      Yorumla
    • dengesz
      dengesz
      +1 yıl

      Sana yaptirmamislar dogru düzgün askerlik ondan konusuyosun bu kadar. rahatini bozup askere cagirmislar dimi. hic bisey ögretmemisler. kadinlarada askerlik yaptirilsa cogu gider merak etme senin gibi laf yapmazlar. ya ögrendin ya da ögrenmedin bunlari bir kenara koy. vatan adina dogru ya da yanlis bisey yaptin. bumu agir geliyo

      Yorumla
    • dengesz
      dengesz
      +1 yıl

      Sen kadinları kıskaniyosun ya:) bunun tam tersi olmasi gerekmiyo mu. türkiyede baktiginda erkekler daha degerli. kadinlarin kiskanmasi lazim. sen bir degisiksin

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      vatan adına temızlık paspas yaptım cay dagıttım yemek dagıttım bu mu vatan adına bısı yapmak

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      cogu askerlık bole ıster ınan ıster ınanma suresı uzun mesela 3 ay olmalı askerlık 12 ay fazla

      Yorumla
    • dengesz
      dengesz
      +1 yıl

      Süresini bilmem ama kisada olsa olmali.

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      cok uzun ıste sorun orda 2-3ay olmalı

      Yorumla
    • Miraslan
      Miraslan
      +1 yıl

      Ben 18 ay yaptım :) sıkıntı yok gerekirse gene yaparız biz şekerim. ;) rahat olun
      Yumurtasından korkanlar evinde anasıyla otursun...

      25 Metre 6 atışta 6 tam isbetli atış
      50 Metre 6 atışta 6 tam isabetli atış
      100 Metre 6 atışta 5 tam isabetli atış
      125 metre Yatarak 6 atışta 4 tam isabetli atış derecelerim vardır :)
      Emin olun öğretiyorlar :))))

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      atıs yaptın da basın goge mı erdı

      Yorumla
    • Miraslan
      Miraslan
      +1 yıl

      Birgün yurduma yuvama kast etmeye çalışan birileri olursa en azından 150 metraden armut gibi indiririm hepsini. Yardım edin diye ağlamam kimseye. En azından anamı bacımı sikip - satamazlar köle pazarlarında. ( Örnek Suriye ) ;) Namerd kaıya dayandımıydı vicdanını değil başka yerini kaldırır namusuna gözüm.

      Yorumla
  • 42dragon42
    42dragon42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Atatürk'ün askerleri ayni pkk li bir ailenin cocuklarinin. Bize dediği gibi 😆 Atatürk koymus bir kural biz maviler dogarken hapis cezamiz oluyor malum cezamizi cekiyoruz vakti gelince yeni geldim askerden bedelli de sart zorunlu askerligi kaldırmak da sart

    0
    0 Yorumla
  • bilemedimki90
    bilemedimki90 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    %46 olsun demiş bu da burdaki insanların eğitim düzeyini gösterir.. zorunluk askerlik süre gelebilecek savaşlar zamanında karar verilmiş bir uygulama. günümüzde böyle birşeye ihtiyaç yok. boşuna hem insanların zamanını çalıyorlar hem de devlete artı külfiyet ekliyorlar. Oysa düzenli ordu kurulması en mantıklı yol.
    Biraz araştırırsanız şehitlerin çoğu ER neden eğitimsizlikten..
    Kesinlikle bir an önce zorunlu askerlik kaldırılmalı ve eğitimli askerler yetiştirilmeli...

    1
    0 Yorumla
  • dildobaggins
    dildobaggins Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Bütün dünyadaki büyük ve gelişmekte olan ülkelerde olduğu gibi bir meslek olmalı yani liseden sonra üniversite veya spor konservatuvar vs dusunmeyenler askere yazılacak eğitimini alıp erden başlayarak astsubay rütbeleri alabilecek, subaylar ise okulunu okumuş kişilerden seçilecek. Asker işi gücü olana vakit kaybı

    0
    0 Yorumla
  • pesimist23
    pesimist23 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    askerlik gerçekte zorunlu değilki zaten, ama gitmeyince para cezası var yakaladıkları yerde alıp götürüp tutanak tutup yolluyorlar istersen gitme yine para cezası var kısacası zorunlu hale getiriyorlar bir şekilde ama türkiye burası adalet veya mantık aramıyacaksın zenginin oğlu yata yata askerlik yapsın ya da gitmesin bize gelince bu vatan size emanet ölürsende vatan sağolsun vatan millet hikaye şimdiye kadar hangi başbakanın ya da milletvekilinin ya da paşanın oğlu öldü askerde.

    1
    2 Yorumla
    • Ne_Güzel_Bir_Hiç
      Ne_Güzel_Bir_Hiç
      +1 yıl

      Askerliği reddedersen bütün vatandaşlık hakların elinden alınır. Ve buna rağmen bu ülkede zorunlu askerlik yok ki ! :)

      Yorumla
    • pesimist23
      pesimist23
      +1 yıl

      @Ne_Güzel_Bir_Hiç hiçç, üstelik vatan haini ilan ediliyon.

      Yorumla
  • Kemosabe
    Kemosabe Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok karışık bir sistem.. Ama bana göre bu vatanseverlikle karıştırılmamalı.. Ben gideceğim zevk için.. Eminim bunu yapmamak için gerekli para elimde olacak ama gideceğim vatanseverlikden falan değil.. Askeri şartlarda ağır şartlarda yaşamayı seviyorum yat kalk sırtında 10 kilo ile 3-5 km koş falan.. Bunlar bana göre

    0
    0 Yorumla
  • Bozuk_DNA
    Bozuk_DNA Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    askerlik olmalı 12 ay süre çok kısa acemi birliği 1 aya düştü 1 ayda savaş atış falan öğrenemiyor sağa dön sola dön sonrada çatışmada bilinçsizlik yüzünden ölüyorlar dolayısı ile askerli 18 aya çıkmalı acemi erlik 6 aya

    1
    0 Yorumla
  • M_Mustafa
    M_Mustafa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yorumları okuyorumda kızlar erkeklerden daha iyi. Yazıklar olsun. Neden ülkemiz bu halde diyen soranlar olursa aynaya bakması yeterli. Türklük kimliğini unutmuş itler şimdide erkekliğini unutmaya başlamış.

    Yazık...

    0
    2 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Eğitim...

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      kızlar lafta soluyor ıcraatta gostersınler de gorelım

      Yorumla
  • ikguss
    ikguss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl

    Bence gerçekten zorunlu olmalı. Godomanların ya da milletvekillerinin evlatlarının ve ya ünlülerin bu zorunluluktan haberi olmadığı bir zorunluluk değil harbi zorunluluk olmalı... hatta bayanlarda gitmeli bence.

    1
    9 Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      Bayanlar diosan doru

      Yorumla
    • ikguss
      ikguss
      +1 yıl

      Benim için sıkıntı yok hem düz tabanım hemde fena ufak tefeğim 43 kilo insan mı olur öleyim hatta 42 olmuş bile olabilirim. Benden asker falan olmazdı yani rapor verirlerdi heralde :D vermezlerde asker yapsalardı beni giderdim problem yok.

      Yorumla
    • ikguss
      ikguss
      +1 yıl

      Aaa bak şimdi askerlik bayanlara da olsun dedim ama bayan erkek ayrı olacak. Benim görüşüm bu yönde.

      Ben pek beceremiorum yaa yarışlarda hep sonuncu oluyorum :/ teyze kızının ağzında motor var sanki ne sestir o uff.. bir yerden sonra midem bulansa da her insan geğirir tiksinç olay seviyesi bununla kalsa keşke :)

      Yorumla
    • kalpsiz8555
      kalpsiz8555
      +1 yıl

      ee herhalde bayan ayrı erkek ayrı :D

      Yorumla
    • ikguss
      ikguss
      +1 yıl

      Kizların çoğu geğirir ama geğiren birini görünce sanki o yapan kendisi deilmiş gibi ay iğrenç der dudak büzer :D yani bizim askeriyede geğiren olmaz siz kendi derdinize yanın :D

      26 falan.. ama yaşla alakası yok yarışmakla alakalı :) kardeşlerim teyze kızı ve oğullarıyla iğrençleşmek gibi olay olabiliyor bazen :D

      Yorumla
    • ikguss
      ikguss
      +1 yıl

      Kısa yapsa yarışma da ne işi var. Misal ben hiç yarışamam..

      Yorumla
    • ikguss
      ikguss
      +1 yıl

      Geç kaldın yaa evlendi o :D

      Yorumla
    • ikguss
      ikguss
      +1 yıl

      Bu olay iyice mide bulandırıyor artık bitse diyorum...

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      nıye kı ya

      Yorumla
  • emred344
    emred344 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Yasadigin cografyaya bakacaksin sonra bir daha dusuneceksin bugun parasi olanla olmayani ayirabilirsiniz ama bir savas durumunda inanin kimse sizin icin canini vermez yani ben sahsen parasi olan icin olecek kadar aptal deyilim anca bir kanca bir olmali bedelli tam bir ic yikimdir garibanin bilinc altina islemistir uykudadir ama gunu gelince uyanir

    0
    0 Yorumla
  • FURKAN_SEX
    FURKAN_SEX Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    adi üzerinde zorunlu vatanın her karış toprağı kanla alınmıştır şimdi siz askere gitmek mi istemiyorsunuz atalarımızın kemikleri sızlar hele birde şu türkiyenin kötü gününde şehit olmak en büyük mertebelerden siz korkak bir ırk ne zaman oldunuz siz kimin torunlarısınız kendinize gelin bu askerlikten kaçmaya çalışanlar için söylüyorum adam olum akıllı olun

    0
    0 Yorumla
  • fzt44
    fzt44 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Askerlik zorunlu olmazsa kim gidecek askere
    Lisans mezunları 5.5 ay yapıyor diyorlar yapmasınlar mı daha faydalı alanlarda ülkeye katkıları olabılır hemde uretken çaglarında
    Bence şuanki sistem çok ideal
    Bedelli konusuna gelince parası olan da parayla katkısını yapıyor 18 bin tl bence çok az bir miktar eski 30 bin ideal di

    0
    0 Yorumla
  • SavaşaHazırHükümdar
    SavaşaHazırHükümdar Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Şükür yaptım ben aslanalar gibi
    www.google.com.tr/imgres

    0
    0 Yorumla
  • ermeka
    ermeka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Atalarım yaptı ben yapıyorum gelecekte yapmalı. askerlik çokta zor bisey degil çok uzun bir sürede değil . Henüz neyin ne oldugunu bilmeyen çaylak askerde kendine geliyo ve askerlik biseyleri aldıgı gibi çokçada şey katıyo insana

    3
    0 Yorumla
  • mataramasuko31
    mataramasuko31 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Zorunlu askerlik diye bişey yoktur yıllardır mdya taarruzuyla millete askerliğin gereksiz olduğu aşılanmış ve bu hale gelmiştir ha askerliktede her meslekte olduğu şerefsizler vardır ama askerlik milli duruştur, milli görüştür, milli gururdur evlatlarınızı ve kendinizi bu gururdan mahrum etmeyin bu vatan öyle kolay kurulmadı sahip çıkın marjinal olucam diye geçmişinizi görmezden gelmeyin

    0
    0 Yorumla
  • kibariye-canavari
    kibariye-canavari Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl

    Bence bunların tartışılması gereksiz. Çünkü askerlik kesinlikle zorunlu olmaktan çıkarılacak ve profesyonel orduya geçilecek. Bunun bir kaç senesi var yalnızca. Ben kesinlikle böyle olacağını düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • stannisforthewin
    stannisforthewin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 44%
    +1 yıl

    Pasifistim ben, askerlik falan yapamam. Yapmayacağım da. Bir yolunu bulacağım ve yapmayacağım. Doğru dürüst bir ülkeye gidip vatandaşlık falan alabilirim mesela. O olmazsa 130 kilo falan olup çürük raporu alırım.

    0
    0 Yorumla
  • FROZE_
    FROZE_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Çanakkalede 14-15 yaşlarında gönüllü ölüme giden çocuk askerlerin kemikleri sızlıyor artık... Şu geldiğimiz noktaya bak.. Askerlik olmasın yok efendim vicdani ret hakkı olsun... Küfür etsem az gelir size !

    3
    1 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Küfür etsem az gelir sana.

      Yorumla
  • GuvenAvci
    GuvenAvci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 38%
    +1 yıl

    olsun askerlik her erkeğin boynunun borcudur.. hem hayatı daha iyi tanımasınıda sağlıyor... mecburi olması mukemmel birşey... zorla kafana vura vura adam ediyorlar...

    Not : bilincsiz erkekler icindir bu...

    0
    0 Yorumla
  • balıkhamsisiii
    balıkhamsisiii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Biliyor musun askerligin onune zorunlu kelimesi hic yakismiyor

    5
    1 Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Yalan mı?

      Yorumla
  • VolkanÇolak
    VolkanÇolak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Dünyada oturmuş bir düzen vardır ve oturmuş bir düzeni değiştirecek kalitede bir hükümetimiz yoktur. Öyle olsa bile, herkesin mutlaka tatması gerektiğini düşündüğüm bir şeydir.
    Hepsi bir kenara, askerlik sanıldığı kadar korkunç bir şey değil.

    0
    0 Yorumla
  • kalpsiz8555
    kalpsiz8555 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    zorunlu askerlık sacmalıktan baska bısı deıl vatan borcu falan hıkaye orda neyın savunmasını yapıyosun nobet tutmakla mı vatan savunuluyo hıcbı sekılde can guvenlıgın yok bence kokten kaldırılmalı profesyonel olmalı askerlık

    1
    0 Yorumla
  • ayaist
    ayaist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Olsun olmalıi !! Herkes vatan borcunu yerine getirsin askerlik yapmamakta kul hakkı. Bedelli yaptırmayı uygun bulmuyorum zaten herkes yapsın onlar simdi nasil yasiyorlarsa yasatacaklar da nankör olmanın bir anlamı yok !

    0
    4 Yorumla
    • Burak_ak_
      Burak_ak_
      +1 yıl

      askere kezbanları da alsalar komutanların cinsel ihtiyaçlarını karşılarsınız vatan için her iş kutsal nasılsa :))

      Yorumla
    • Atillah
      Atillah
      +1 yıl

      Rahat ol senin gibi toplar olduğu surece komutanlar ihtiyacıni görüyor

      Yorumla
    • MollyJade
      MollyJade
      +1 yıl

      Şimdi buna or*ospu çocuğu desem site onun sıçmığını silmeyecek de benim yorumumu silecek. Hak mı bu?

      Yorumla
    • ayaist
      ayaist
      +1 yıl

      Kimin kime ne dediğini bilmiyorum ben kndi görüşügörünümü dile getirdim o kadar eksileyenlerede selamlar ;) dogru söyleyeni 9 koyden kovarlar.

      Yorumla
  • xoxokr
    xoxokr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Para verip askerliği yapmayana adam demem ben. Vatan görevi. Herkes yapacak. Nerede onun erkekliği?

    4
    12 Yorumla
    • antiReligion
      antiReligion
      +1 yıl

      mıllet zaten senın adam deyıp dememene bakmıor

      Yorumla
    • ekıbıngencı
      ekıbıngencı
      +1 yıl

      İşte senin kadar delikanlı olmayan erkek bacılarımız var ne yapacaksın parayla onur şeref namus satın alınamaz onu bir anlasalar bir insan para verip kendine sövdürür mü yaw

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      bız de askerlıgı yapmayan kızlara uyuz oluyorum ben de onlara kadın dıyemıyorum vatan gorevıyse sız de yapın vatan gorevını

      Yorumla
    • xoxokr
      xoxokr
      +1 yıl

      Öyle bir kanun yok. Olsa emin ol yapardık. Siz olduğu halde yapmıyorsunuz neyin kafası bu?

      Yorumla
    • xoxokr
      xoxokr
      +1 yıl

      Bedellilerin kuyruk acısı bastı görüşümü... Utanmıyorsunuz da muhalefet etmeye.

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      ben yaptım guzelım onyargılı davranma

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      askere gıt te orda mantık olmadıgını anla bırgun bıle gecır orda kalmak ıster mısın ıstemez mısın anlardık

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      sabah temızlık yapardınız oglen yemek dagıtırdınız aksam da paspas yapardınız al sana askerlık

      Yorumla
    • xoxokr
      xoxokr
      +1 yıl

      Gerektirseydi kalırdım.

      Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      mılletın ısı var ısını bırakıp oraya gıdıyolar bunun nesı mantıklı zarara ugruyor bı de askerde

      Yorumla
    • yanlızmühendis
      yanlızmühendis
      +1 yıl

      Gorus sahibinin fikir yapisina bayildim. erkeklerin askere gitmesi icin kanun varmis. kanun old icin vatan goreviymis. bacim allah emrimi bu kanun. kanun dedigin degisir heleki bu devirde 5 dk surmuyor biliyon mu

      Yorumla
    • BestFckr
      BestFckr
      +1 yıl

      s. ikerler o erkekliği, gotunun ustunde oturdugun yerden konusmak kolay degil mi, tabi sen evde got buyutup koca beklersin en fazla, kim senden sorumluluk bekleyecek

      Yorumla
  • fütursuzca
    fütursuzca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    ...

    https://www.youtube.com/watch?v=9T5MCJjq330
    3
    0 Yorumla
  • CanAsaf
    CanAsaf Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Askerliğini yapmayana oy verdirtmemek lazım. Bu vicdani retse eğer vatanı sevmeyen bir adamdan bahsediyoruz demektir. Ona da oy verme hakkı vermek aptallıktır.

    0
    0 Yorumla
  • Apolloon
    Apolloon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 40%
    +1 yıl

    Asker kökenli biri olarak türkiyeyi baştan sona analiz ettiğinizde neden zorunlu askerlik olmasını oldugunu anlarsınız... Hım herkes ister profesyonel ama şu an ıcın gereklı alt yapı yok bence

    0
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    yapanlara yapmayanların parası aktarılsa adil olurdu. ya da parayla yapan ve fiilen yapan arasında bir avantaj olsaydı. mesela yapan 2 yıl erken emekli olsun gibi.

    0
    0 Yorumla
  • darksektorr
    darksektorr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    bence kesimlikle olmalı ama buna iyi bir düzen bulmak lazım her genç temel askeri eğitim dersi almalı ve hazırda belli bir güç olması herkes hayatını düşünüyor ama belli bir yerde de çok tehlikeli bir yerdeyiz bence şart artı profesyonel askerliğe karısıyım zaten eğitimleri askerlerimiz mevcut olayı iş hayatına çevirip askerliği manipüle etmeye çalışıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Speciall
    Speciall Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    Her Türk askerliğini yapmalı. Ya 5.5 ay, ya da 12 ay. Kısalsın diyenler var, savaş mı var asker olmasa ne olur deniyor. Önce düşün sonra yaz diyorum bu kişilere.

    0
    0 Yorumla
  • amed2194
    amed2194 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 44%
    +1 yıl

    Zorunblu giden şehid sayılmaz bence gönüllü olacak giden gider gitmeyen gitmez
    vatan millet sakarya diyenler bedellli askerlik yapıyor bazıları gözümle gördügüm
    bence zorla olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Furkankonuşuyor
    Furkankonuşuyor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Abi o gitmesin bu gitmesin kim savunacak bu vatanı istemeyen gelmesin hayır gelmez onlardan zaten savasts bırakıp kacarlar
    Yasadıgın yerin namusu sana emanet abi bundan daha kutsal bir sey var mı?

    0
    2 Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      atom bombasıyla ulke ele gecırılıyo artık vatan mıllet sakarya bıttı artık

      Yorumla
    • Furkankonuşuyor
      Furkankonuşuyor
      +1 yıl

      peki ne yapmalyız kardeş sence en azından içimizde vatan sevgisi olmasın mı?

      Yorumla
  • yüzbDeniz
    yüzbDeniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bu vatanın ekmeğiyle bu vatanın analarının sütüyle bu vatanın gündüzüyle gecesiyle bu güne gelenler mevzu bahis vatan savunması olunca kıçlarını sokacak delik arıyorlar bir düşünün bugün saate bakıp ikindi yaklaşmış diyebiliyorsak yani ezanlar susmuyorsa bugün anamız babamız belliyse unutmayalım bunlar ölüme koşarak giden dedelerimiz yavrusunun üstündeki battaniyesini topa örtüp cepheye koşan ebelerimiz sayesindedir. Vatan borcu namus borcudur.

    0
    0 Yorumla
  • Neo-Nazizm
    Neo-Nazizm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    bedeli 1 tl olsa da ne bedelini ödeyeceğim ne de yapacağım durum
    zaten ben görüşlerimi söylesem direk hapise atarlar :D

    yurtdışına gidiyorum zaten vatandaşlık + din vericem kurtulucam

    0
    0 Yorumla
  • Miraslan
    Miraslan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    Ben 18 yaptım :) sıkıntı yok gerekirse gene yaparız şekerim. Yumurtasından korkanlar evinde anasıyla otursun...

    2
    1 Yorumla
    • Lalalololo
      Lalalololo
      +1 yıl

      Çok haklısın kardeşim yanındayım

      Yorumla
  • Hasbi35
    Hasbi35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39 , eic 50%
    +1 yıl

    Zorunlu askerlik çok mantıksız. Asker millet mantığı çok geride kaldı... Profesyonel ordu olması daha mantıklı. Askerlik için askerlik yapanlar.

    1
    0 Yorumla
  • ManofCurious
    ManofCurious Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ne Polis, Ne Asker istiyorum. Biz Türk Gençliği olarak en küçük bir tehditte sokakları düşmana dar etmesini biliriz. Memleketide it kopuk sürüsünden günü gelince halk bu şekilde temizleyecektir.

    0
    0 Yorumla
  • Atillah
    Atillah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    Asker ocağı peygamber ocagidir bir erkek 20 yasina kadar çocuk tur askerlik den sonra bazi düşünceleri olgunlasir askerlik donemi erkeklesme donemidir

    1
    0 Yorumla
  • tarık63
    tarık63 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Eğer bedelli askerlik gibi askeriye'yi avm'ye çeviren adaletsiz uygulamalar olacaksa zorunlu olmasın. Hatta bedelli varsa askerlik olmasın insanın zoruna gidiyor bu durum parası olmayan suçu ne?

    0
    1 Yorumla
    • tarık63
      tarık63
      +1 yıl

      Düzeltme: Parası olmayanın suçu ne?

      Yorumla
  • atkaçakçısı
    atkaçakçısı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    şu an zorunlu olarak askerdeyim , sorunlu olarak donucem :) ve zorunlu olmali herkes gormeli bence hic iyi degil ama bir yasanmislik bir tecrube katiyor.

    0
    0 Yorumla
  • swordscene
    swordscene Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Tartısılması bile yersiz. Sınır komsularımz ve orta dogunun hali ortada ordusu guclu olmayan ulkerler perisan huzurun teminatı ordudur vicdanı ret gelecigimizi karartmaktır

    1
    0 Yorumla
  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Zorunlu olmasın. Herkes iyi olduğu işi yapsın. Bence herkese 25..30 günlük bir eğitim verilsin sadece.

    1
    0 Yorumla
  • KimMiyim
    KimMiyim Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Düşün mesela askerde sevgilin var Asteğmen geliyor resmileri ile istemezmisin :))
    Yahu ben kısa dönem bile düşünmüyorum o sistem hayalim gibi sanki :)

    0
    0 Yorumla
  • TheWayIAm
    TheWayIAm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 55%
    +1 yıl

    Zorunlu askerlik olmazsa millet rahata alışır , savaş anında silah kullanmayı bilmeyenler cephede gezinir.

    1
    0 Yorumla
  • BoşnakKral
    BoşnakKral Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    kesinlikle her Türk gencinin yapması gereken bir vazifedir.
    çünkü bizim milletimiz askeri disiplin ve teşkilatlanma yeteneği yüksek bir millettir.
    ayrıca vatanım demen için önce uğrunda kan dökmelisin.
    iyi akşamlar herkese.

    1
    0 Yorumla
  • kirpi33
    kirpi33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Askerlik yapmayana BACIM diyeceksek yapmasın lar bizim için sıkıntı yok :) askerlik zorunlu olmalı hatta süresi uzatilmali her ne kadar ordunun yapısı bozulmak istese de bilinçli genç kardeşlerim gelmeye devam edecek biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • romantikkarga
    romantikkarga Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Gonullu gitmek isteyen gider bunun haricinde kamu hizmetinde kullanabilirsin belki ama herkes asker olmak zorunda degil. Ha illa egitcem dersen seferberlik egitimi verirsin 15 gunluk 1 aylik felan. Herkes ne yapcagini ogrenir.

    1
    0 Yorumla
  • kralicenurr
    kralicenurr Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 560 cevap paylaştı.

    Padisahim cok yasa... Fakirden aliyor, zengine veriyor.

    6
    0 Yorumla
  • Openureyes
    Openureyes Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ülkenin başındakiler milleti yeterince sikiyorr zaten askerliğe ne hacet. Bu ülkeye askerlik falan yapılmaz verdiğimiz vergilere bile acıyorum gereksiz buluyorum gitmeyi düşünmüyorum gerekirse 2 üniversite daha bitiririm gitmemek için.

    1
    1 Yorumla
    • delıyurek1985
      delıyurek1985
      +1 yıl

      gıtme salla vatan borcu hıkaye

      Yorumla
  • GizliGay
    GizliGay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Bence olmamalı çünküben şahsen ülkenşn şuanki durumundan dolayı böle bir ülke için askerlik yapmak istemem.

    0
    0 Yorumla
  • AlcohoIIica
    AlcohoIIica Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Eğitimsiz askerin kimseye faydası yok. Süresinin kısaltılması kaydıyla zorunlu olması iyi birşey. Ben kadınlarında eğitim almasından yanayım. Dünya hali ne olacağı hiç belli olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • ArroW216
    ArroW216 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 691 cevap paylaştı.

    Bazı koşullar altında olsun elbette. Ama mesela bazı insanlar var benim gibi Evin tek geçim kaynağı onları zorla askere göndermek demek ailenin aylarca gelir kaynağının olmaması demek...

    0
    0 Yorumla
  • yellowman356
    yellowman356 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    ben şu an bıle askerım şırnakta bide zaten yakında paralı asker yapacaklar o yuzden sozlesmelı er erbas istiyorlar ve kısaltıp bedelli yapıolar

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (216)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Zorunlu askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? 83 cevap verildi
Zorunlu askerlik konusunda ne düşünüyorsunuz? 10 cevap verildi
Zorunluk askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? 6 cevap verildi
Bedelli askerlik hakkında ne düşünüyorsunuz? 29 cevap verildi
Askeriye hakkında ne düşünüyorsunuz? 6 cevap verildi
Askerlik hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨