• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadın haklarını savunmak neden erkek düşmanlığı gibi algılanıyor? (Sayfa 2)

ta00ta
ta00ta Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1813
Yapay Zekaya Sor
Kadın haklarını savunmak neden erkek düşmanlığı gibi algılanıyor?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları En İyi Sözler
Beğen
Paylaş
Takip Et
31 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

92

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • bilgisizhatice
    bilgisizhatice Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Erkege laf denilirse deliye döner suyundan gidersen iyi. Ama nereye kadarr bizde bir insanız makine degiliz yaaa

    1
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Yarası olan gocunur isteyen kadın haklarını isteyen erkek haklarını savunsun herşey saygı çerçevesinde olduktan sonra bir gerilim ortamı oluşmaz amaç savunurken saldırganlaşmamak olmalı

    1
    0 Yorumla
  • ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
    ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır ama bizden çok hakkınız var gibi davranıyorsunuz. Her şeyde üstün olma çabası var kadınlarda bu sıralar.

    1
    0 Yorumla
  • Neyimbenmayki
    Neyimbenmayki Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Bunun sebebi aslında feministim ben diyerek erkekleri aşağılayan, cinsiyetçilik yapan bir kesim yüzünden oluşuyor.🙄

    1
    0 Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    Kadini savunmak degil bos yere duyar kasmak erkek dusmanligidir en ufak seyde bile taciz tecavuz diye ortaligi inletemez bir kadin

    1
    0 Yorumla
  • TicTacJoe
    TicTacJoe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 83%
    +1 yıl

    Kadın haklarını savunurken, erkekler şöyle, erkekler böyle diye bir üslup sergiliyorsan, böyle bir durumla karşılaşıyor olabilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu görselin aynısı sol taraf "Dünya'da feminizm", sağ taraf Türkiye'de feminizm olarak görmüştüm. Büyük doğruluk payı var. Türkiye'deki feminizm algısı çok farklı. Yurt dışından feminist bir kız ile konuşmuştum, gerçekten arada dağlar kadar fark var.

    1
    0 Yorumla
  • cleanman34
    cleanman34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    çoğu kadın erkeklerin hepsine lanet okumakla meşgul.
    kendi haklarını savunana ben de hak veririm zaten.

    1
    0 Yorumla
  • _AnTiDoTeS_
    _AnTiDoTeS_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 82%
    +1 yıl

    Feminist görüyorlar
    erkeklerle aynı hakları savunmak demek erkek düşmanlı oluyo

    2
    0 Yorumla
  • _StarryNight
    _StarryNight Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yanlış anlatan kadınlar ve yanlış anlayan erkekler yüzünden

    2
    0 Yorumla
  • kahveligünler_
    kahveligünler_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Normal savunmak ayrida feministler körü körüne savunuyo bu algı çıkıyo sonra

    2
    1 Yorumla
    • Caner_psiko
      Caner_psiko
      +1 yıl

      .

      Yorumla
  • Sigmund_Freud_
    Sigmund_Freud_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Toplumumuzun belli bir kurallara göre haraket etmesi cahillik

    1
    0 Yorumla
  • Sednr0424
    Sednr0424 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 80%
    +1 yıl

    Bazen savunurken erkeklerin hakkı yenildiği için olabilir AMA BAZEN

    1
    0 Yorumla
  • TheLostBoy
    TheLostBoy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 690 cevap paylaştı.

    Bazi kadinlari feminizmi sagdaki sekilde anladigindan

    1
    14 Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      e yalan mı

      Yorumla
    • TheLostBoy
      TheLostBoy
      +1 yıl

      Ne yalan mi? Erkeklerin olmesi mi gerek

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      bunca erkek kötü olmasa ülke bu halde olmazdı

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      demek ki bizimde kötü ve acımasız olmamız gerekiyor

      Yorumla
    • TheLostBoy
      TheLostBoy
      +1 yıl

      Aptalca. yanlis yanlisla duzeltilmez. insanlara dogumdan itibaren sevmeyi ogretmek gerek manevi olarak ici dolu nesiller yetismeli. ama bombos insanlar yetistiriyoruz burada ozellikle de annelere cok is düşüyor. dogurayim da nasil buyurse büyüsün dememeli. babalar da adamligin timsali olmali ki ornek alsin

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      neden içi boş oran erkeklerde daha fazla onuda açıkla bari

      Yorumla
    • Yerden
      Yerden
      +1 yıl

      @SosyoPsikopat çok kötüsünüz. Biraz iyimser olun. İyi erkekler kadınlar da var.

      Yorumla
    • TheLostBoy
      TheLostBoy
      +1 yıl

      Tek tek test mi ettiniz erkekleri. ayrica acikladim zaten neden insanlarin ici bos buyuyorlar. okudugunu anlama sorunun var galiba

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      test etmeye gerek var mı televizyonda istatistiklerde görüyoruz ya yetmez mi? kadınlar neden öyle değil o zaman seninde anlama kıtlığın var gibi

      Yorumla
    • TheLostBoy
      TheLostBoy
      +1 yıl

      Yav he tamam sensin

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      ayhh ergen

      Yorumla
    • TheLostBoy
      TheLostBoy
      +1 yıl

      Cahile laf geçmeyeceğini anladigimda tepkim bu

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      pfff sen kendine bak benim bilgimin yarısı sende yok

      Yorumla
    • TheLostBoy
      TheLostBoy
      +1 yıl

      Doğru

      Yorumla
  • Ruh_adam-1905
    Ruh_adam-1905 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Feminizm kadın savunuculuğundan öte "kadın üstünlüğü" isteyen bir sistemdir. Eşitiz, sizin de bizim de üstünlüğümüz yok.

    1
    4 Yorumla
    • arevrima
      arevrima
      +1 yıl

      Feminizm kadın savunuculuğu değil kadın erkek eşitliğini savunan düşünce yapısıdır

      Yorumla
    • ta00ta
      ta00ta
      +1 yıl

      Feminizm kadın üstünlüğü isteyen bir sistem değildir. Eşit hak ve ayrıcalıklara sahip olması gerektiğine inanan bir sistemdir.

      Yorumla
    • Ruh_adam-1905
      Ruh_adam-1905
      +1 yıl

      Ayrıcalık isteyen bir düşünce sistemidir. Kelimelerin anlamına bakmıyorum. Savunucuların tutumlarına bakıyorum. Nerede feminist varsa ayrıcalık istiyor.

      Yorumla
    • AhmetKaya62
      AhmetKaya62
      +1 yıl

      Kadın erkek zaten eşit değil mi hatta bu sistemde kadın daha üstün hukuki llarak

      Yorumla
  • MDMSO
    MDMSO Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Çünkü ülkemizde feminizm erkek düşmanlığı olarak algılanıyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Merhaba,

    Radikal feministlerle , reel feministler birbirine karıştırılıyor ve aynı açı ile yargılanıyor.

    2
    0 Yorumla
  • CleverStudent1
    CleverStudent1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Onu bunu bilmem ama ben kadının bir şeye zorlanmasından nasıl zevk alınıyor orasını anlamadım birbirine mutluluk vermek varken neden yani serbest bırak şu kadını ya sen neysen o da o yani farkınız yok 2-3 tane uzuv dışında.

    1
    0 Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Ablacım çok doğru ve güzel bir soru sormuşsun lakin çok yönlü ve çetreflakinbir konu Bunu bir kaç açıdan değerlendirmek gerek

    1
    0 Yorumla
  • Nameless_matmazel
    Nameless_matmazel Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkekleri seviyorum yaa ben arada cikiyor bir kaç çürük sadece sonra genelliyoruz her şeyi sadece kadınların olduğu bir dünya çok sıkıcı geliyor bana

    1
    0 Yorumla
  • What_ever
    What_ever Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bkunu çıkardınız çünkü. Özgürlük kavramı altında nerdeyse çıplak dolaşacak kızlar var. Lütfen bilinclenelim, her şeyin bi sınırı var özgürlüğün deee.

    0
    0 Yorumla
  • yaz_üçgeni
    yaz_üçgeni Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü kadının erkekle eşit şartlar altında adil bir yaşama kavuşması bile bir hakaretmiş gibi algılandığı için.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hangi kadın haklarindan bahsediyorsun? Bizim toplumuzda kadinlara önem verrilmedigini ve hak verilmedigini muli düşünüyorsun. Ben yıllardır bu topraklarda yasadım turkyenin kiziyim hic bir zaman kendi mazlun hissetmedim senin ailen seni zulum ediyorsa gidip butun topluma suclayamazsin. Bu ulkede butun kizlar seninle ayni durumda degiller... Anladin mi

    Yazi hatalarim olabilir cok hizli hir sekil de yazdim xvdgdyrs

    0
    1 Yorumla
    • ta00ta
      ta00ta
      +1 yıl

      Ben kendimden bahsettiğimi veya mazlum olarak bu soruyu sorduğumu belirttiğim bir cümle görmüyorum. Kendimi bir kadın, en önemlisi bir insan olarak savunmayı iyi biliyorum zaten.
      Bu soruda asıl bahsettiğim şey senin zulüm görmeyip gül gibi hayat sürmen değil, zulüm görenlere sessiz kalmaman.
      Ama sorumun konusu bu da değil. Asıl soru erkek ve kadın eşitliği için kadın haklarının savunulması neden erkek düşmanlığı olarak algılanıyor?
      Daha aydınlatıcı olmuştur umarım.

      Yorumla
  • arevrima
    arevrima Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bunu gerçekten bende merak ediyorum sanırım erkeklerin daha üstün olduklarını düşündükleri için iğrenç meseleler

    3
    0 Yorumla
  • Çılgınbedish34
    Çılgınbedish34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Erkekler ve kadınlar eşittir diyorlar ya hepsi yalan ben ortada eşitlik göremedim erkek kadını aldatır sıkıntı yok kadın aldatinca o* geri kafalı millet olduğu sürece bu şekilde devam eder

    1
    0 Yorumla
  • 143003
    143003 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    İşlerine gelmiyor çünkü biz daha donanımlı yaratıklarız içten içe kuduruyorlar.

    1
    14 Yorumla
    • sanane_kardeş
      sanane_kardeş
      +1 yıl

      Bak mesela bu kendini daha üstün görmedir

      Yorumla
    • AhmetKaya62
      AhmetKaya62
      +1 yıl

      @sanane_kardeş ahaha ne donanımın var

      Yorumla
    • AhmetKaya62
      AhmetKaya62
      +1 yıl

      Kıza dedim

      Yorumla
    • sanane_kardeş
      sanane_kardeş
      +1 yıl

      @AhmetKaya62 cevap vermeyecek zaten

      Yorumla
    • 143003
      143003
      +1 yıl

      @sanane_kardeş bizim daha iyi olduğumuz evrimde bile su götürmez. Çünkü biz sizi doğurabiliyoruz. Ayrıca kadınlar cidden daha çok çalışıyor ve erkeklerin mızmızlığını çekebiliyor. Bizdeki hayat tecrübesi ve bunlarla baş etme donanımı kimsede yok.

      Yorumla
    • AhmetKaya62
      AhmetKaya62
      +1 yıl

      @sanane_kardeş veremez ki anca boş yapar

      Yorumla
    • AhmetKaya62
      AhmetKaya62
      +1 yıl

      Kadınlar çok mu çalışıyor 😂😂😂😂😂😂 ulan şu yasadigin şehire bak yollara binalara lambalara bakkal market o kadar işyeri fabrikalar tarlalar gökdelenler hangisini kadın yapti

      Yorumla
    • sanane_kardeş
      sanane_kardeş
      +1 yıl

      Siz bizi doğurabiliyorsunuz ha erkekler olmasa o çocuk nasıl oluşacak 😂 iki tarafta birbiri olmadan yapamaz ve kadınlar nerde daha çok çalışıyor söyler misin senin bu yaptığın feminizm değilki bizde kadınların dırdırını çekiyoruz o zaman ve çalıştığın işi sen seçmiyormusun?

      Yorumla
    • AhmetKaya62
      AhmetKaya62
      +1 yıl

      bu kadar teknolojiyi kim yaptı telefonu bilgisayarı interneti bu kadar bilimi kadın mı geliştirdi defol git ya

      Yorumla
    • 143003
      143003
      +1 yıl

      @sanane_kardeş biz hala feminizm de kadın erkek eşitliğini savunuyoruz bu bile içinize dokunuyor. Ama ben feminist değil misandristim.
      Ahmetcim o kadar yolu teknolojiyi yaptığınız için teşekkür ederim :D
      Erkeklerin çocuk yapma becerileri yoktur. Çocuk yapmadan anladığınız ham maddenin birinin sizde bulunması, bizde onu insan haline getirebilecek gelişmiş bir organ var. Yani insan bedenine baktığında erkeklerin daha çok kası olduğunu görüyorsun (daya steroidi kadında kas yapar) ama kadında gelişmiş organlar var. Bunlar göz ardı edilip çomarlar tarafından erkek daha güçlü daha gelişmiş görülüyor ama günümüz dünyasında artık kas gücünün önemi gittikçe azalıyor. Savaşlar bile artık bürokrasi masalarına indirgendi çoğunlukla ve savaşı topla tüfekle değil toplantılarda veriyoruz. İşte benim düşüncemin küçük bir kısmı budur. Yani evrimsel açıdan ama aslında çok kafaya taktıysanız aynaya bakın, ben neyim diye sorun. Ne yaptım? Benim yaptıklarımdan daha çok çalıştığınıza emimseniz cevabınızı yazın.

      Yorumla
    • sanane_kardeş
      sanane_kardeş
      +1 yıl

      Kardeşim ben üstünmü dedim ham maddeside bizde bizde olmasa sizin organ bir işe yaramıyor zaten iki tarafta birbiri olmadan yapamaz olsa bile sen kendini böyle bir doğurma makinesi olarak görmüş oluyorsun kadın ve erkek arasındaki biyolojik farklılıklar yüzünden bir işi belki kadın daha iyi yapabilir belkide erkek dediğin gelişmiş organ değildir

      Yorumla
    • Yerden
      Yerden
      +1 yıl

      Ama siz hem üstte kadınları yüceltirken alt yorumunuzda da yüceltmişsiniz, hem de eşitlikten bahsetmişsiniz. Kendinize çeliştiğinizin farkında mısınız? İnsan insandır. Erkek kadından bir derece üstündür Kur'an'a göre. Bir de fiziksel farklılıkları vardır. Eşit değildir fiziksel olarak. Hukuki olarak laik anayasada eşit görülüyor ama İslam'da eşit görülmüyor da.

      Yorumla
    • 143003
      143003
      +1 yıl

      @Yerden işte feminizm eşitliği savunuyor ama ben misandiristim dedim.

      Yorumla
    • sKrivNostna
      sKrivNostna
      +1 yıl

      Bütün sorun senin gibi düşünenlerden dolayı kaynaklanıypr işte😀

      Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Kadına değer verdiğim için, kadın haklarını savunmama gerek kalmıyor...

    1
    0 Yorumla
  • ÇokCiddiyimBak
    ÇokCiddiyimBak Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çünkü kadın haklarını gasp etmeyi kendilerine hak görüyorlar ve bunu düzeltmek istediğimizde ellerinden bir şey alınmış gibi hissediyorlar.

    2
    0 Yorumla
  • Kaslıfilozof
    Kaslıfilozof Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl

    gerçekte erkek düşmanı oldukları 1000 km öteden belli olduğu için

    0
    0 Yorumla
  • mert035
    mert035 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 84%
    +1 yıl

    Uzun uzadıya girmicem konuya asla değildir sadece bazı yobazların işidir

    0
    0 Yorumla
  • _HENa_
    _HENa_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 75%
    +1 yıl

    Öyle olduğunu düşünmüyorum düşünenler ise cahil ve yobaz kesimlerdir

    0
    0 Yorumla
  • FırtınAli61
    FırtınAli61 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 72%
    +1 yıl

    Zaten kadın hakkı diye ayırarak baştan yanlış yapılıyor. Neden bahsediyorsunuz kii😒

    0
    0 Yorumla
  • TedMosbycik
    TedMosbycik Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 94%
    +1 yıl

    Kadın haklarını savunmak erkek düşmanlığı algılanmıyor. Merak etmeyin.

    0
    0 Yorumla
  • ObradovicBaba
    ObradovicBaba Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Maleaef böyle düşünenler var. KADIN ERKEK EŞİTTİR !

    0
    0 Yorumla
  • NujenZanistvan
    NujenZanistvan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Feministleri sevmiyorum. Ya arkadaşım sosyalist ol komünist ol anarşist ol. Feminizm bir ideoloji değil. Altı üstü bir fikir

    0
    0 Yorumla
  • whatkindof
    whatkindof Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 523 cevap paylaştı.

    Kadına eğitim vermezsen böyle kısır döngüye girer işler🙃

    0
    2 Yorumla
    • ta00ta
      ta00ta
      +1 yıl

      Kız çocuklarını okutmayan ana babalar varken biraz zormuş vaktinde. Eğitimin de bir etkisi vardır belki.

      Yorumla
    • whatkindof
      whatkindof
      +1 yıl

      100-150 sene sonra tamamen eşitlenir bişey yapmanıza gerek yok

      Yorumla
  • SomurtkanŞirin-2
    SomurtkanŞirin-2 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben erkek düşmanlığından da kusursuz biçimde nefret ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • ömerhayyam34
    ömerhayyam34 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Çünkü insanlar ne derdini anlatabiliyor ne de bir başkasının anlattığını anlayabiliyor

    1
    0 Yorumla
  • Olliee
    Olliee Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bazıları olayı oraya çekiyor da ondan yoksa gerçekten kadın haklarını savunmalarında bir sorun yok 🙂

    1
    0 Yorumla
  • halisy_
    halisy_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çünkü söylemler kadın haklarını savunmak gibi değil erkekleri aşağılamak için yapılıyor gibi bir izlenim uyandırdığı için

    1
    0 Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Kadını savunmak adı altında erkeklere salladığınız için olabilir.

    2
    0 Yorumla
  • Kumpirik
    Kumpirik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadın hakları olarak değil İnsan Hakları olarak hakkınızı arayın.

    Yani erkek ölürken izleyip, kadın ölürken sadece cırlamayın.

    Anlatabildim mi

    1
    2 Yorumla
    • ta00ta
      ta00ta
      +1 yıl

      O çok farklı bir boyut yalnız

      Yorumla
    • Kumpirik
      Kumpirik
      +1 yıl

      Sen hiç, kadınların teşhirciliği yüzünden mağdur olan erkekleri savunan kadın hakları savunucusu kadın gördün mü?

      Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Kişiselleştirmeleri yüzünden hem benci hem de bencil olmaları yüzünden eksik eğitim yüzünden geri kafalılık da cabası.

    0
    0 Yorumla
  • Ahmetyakut
    Ahmetyakut Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Valla öyle bı duruma geldikki kadına bakmaya korkar olduk valla 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • Nnbbvgc6546
    Nnbbvgc6546 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Cunku feminizmi yalnış anlayan kadınlar yuzunden gercek feministleri de onlar gibi saniyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Karanlıklardayım
    Karanlıklardayım Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Fenimizm erkek düşmanlığı değil, insan haklarını savunmaktır.

    1
    0 Yorumla
  • SafaBerkayKolaçan
    SafaBerkayKolaçan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben erkeğim. Kadınlar haklarınıda sonuna kadar savunurum. Hödük erkekler cezalandırılsın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kendilerine kadın hakları savunucuları diyenlerin çoğu çirkin lezbiyenler olduğu için olabilir mi?

    1
    0 Yorumla
  • Mertjaja
    Mertjaja Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Cunku bagzi kendine feminst diyen kadinlarin tam olarak yaptigi sey bu

    1
    0 Yorumla
  • draglon
    draglon Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Teknoloji bilim çok ilerledi eşitlik sağlanır ilerde

    1
    0 Yorumla
  • kakaolu_sütümm0
    kakaolu_sütümm0 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Çünkü bazılarının savunma biçimi çok saçma ve dışlayıcı

    1
    0 Yorumla
  • mjst_sea
    mjst_sea Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Çünkü sizler kadın savunuculugunu genelde erkekleri suçluyarak yapıyorsunuz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Çünkü kadını savunmak diye birşey yoktur. Şerefsiz olan erkekler ya da kadınlar vardır.

    0
    0 Yorumla
  • SenacCc
    SenacCc Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Feministligin tanımıni bilmeyen insanlar yüzünden

    2
    0 Yorumla
  • sendeye27
    sendeye27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Normal hakkı savunuyorsunuz magdur kadını degil. Suçlu aldatan dolandırıcı avcı şeytani kadını savunuyorsunuz iftira ile ondan

    0
    0 Yorumla
  • yorumyapacakolursam
    yorumyapacakolursam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Cunku savunmaya calisanlar haddini asiyor

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Zihniyet geriliği işte

    1
    0 Yorumla
  • mergens
    mergens Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Abartanlar olduğu için.

    1
    0 Yorumla
  • yavuz2828
    yavuz2828 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Valla bir bayan olarak iiyi yere deginmissin. tebrikler

    0
    0 Yorumla
  • mert12356
    mert12356 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Haklar eşitliği savunmuyorsa sıkıntı vardır

    3
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadın haklarını savunmak neden erkek düşmanlığı gibi algılanıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadin hakları bir çeşit erkek düşmanlığı değil midir? 5 cevap verildi
Bir erkeğin kadın haklarını savunması için bir sebep var mı? 4 cevap verildi
Erkek haklarını savunanlar da kadınlar? 6 cevap verildi
Feministler eşitlikçiyse neden erkek haklarını hiç savunmuyor? 15 cevap verildi
Kadınlar haklarını savunup doğruları söyleyince erkekler neden kuduruyor? 8 cevap verildi
“Kadın Hakları” duyarı yüzünden erkeklerin ezildiğini düşünüyor kusunuz? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨