Feministler eşitlikçiyse neden erkek haklarını hiç savunmuyor?

Neden sadece kadın haklarını savunuyor? Neden adı femine (kadın) kelimesinden türemiş, neden sembolü sadece dişi cinsiyet sembolü?

Erkeklerin savunulması gereken hakları örneğin ;

-Askerlik (kadınlara askerliği savunan eşitlik için ya da erkeklerde yapmasın diyen feminist yok)
-Erkeklerin daha çok öldürülmesi (geçen yıl ölenlerin %80 kadarı erkekler ama sadece kadınlara odaklanma cinsiyetçiliği yapılıyor.)
-Çocuğun velayetinde anneye öncelik tanınması (eşitliğe aykırı ve onlar eşitlikçiyiz diyor)
-Okullarda %99 erkek çocukların dövülmesi (öğretmenler tarafından)
-erkeğin nafaka ödemek zorunda bırakılması vs.
-evlilikte masrafların %80,90 erkeğe girmesi (evlenmeyin)
-Erkek çocukların çokça çalıştırılması (inşaatlar özellikle)


Neden feministler bunları dillendirmiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın sünnetine herkes karşıyken erkek sünnetine ses çıkmıyor neden? Erkek sünnet faydalı mı yoksa eheheh :D
Feministler eşitlikçiyse neden erkek haklarını hiç savunmuyor?
Cevapla