Bir erkeğin kadın haklarını savunması için bir sebep var mı?

Abi anlamıyorum ben neden erkek olarak kadın haklarını savunmalıyım? Dünyaya bir kere gelmişim ve onda da erkek olarak gelmişim müslüman da değilim niye kadınların okuma hakkını boşanma hakkını falan savunayım saçma geliyor.

Sizin fikriniz ne?

Bir erkeğin kadın haklarını savunması için bir sebep var mı?
Cevapla