Küçük kardeşime çok kötü davranıyorum çok kötü bir ablayım?

2.5 yaşındaki kardeşime bazen istemsizce bazende çok sinirliyken sürekli bağırıyorum canım mal gibi kötü kelimeler kullanıyorum o da ağlıyor. Sonrasında çok pişman oluruyorum kendimden nefret ediyorum sadece ben bağırsam yine iyi ortanca kardeşlerimde küçük kardeşime çok bağırıyor. Onlar bağırınca onlara kızıyorum kardeşimi yanıma alıp seviyorum ama aynısını da ben yapıyorum. bana yardım edin ben cidden pskilojim bozulmuş gibi hissediyorum küçük kardeşim için çok üzülüyorum. Artık iyi bir abla olmak istiyorum
Küçük kardeşime çok kötü davranıyorum çok kötü bir ablayım?
Cevapla