Sanırım küçük kardeşime kötü davranıyorum, ne yapmalıyım?

6 yaşında kız kardeşim var ilkokul 1 e başladı bu sene sürekli yani çoğunlukla kavga ediyoruz. bazen o bana vuruyor bazen be onun canını yakıyorum ve sonrada pişman oluyorum ne yapmalıyım :( daha demin yakalamaç oynayalım dedi bende gönlü olsun diye tamam dedim bana bakarak salonda koşarken sırtını kalorifer başlığına vurdu anneme de ablam vurdu dedi babam filan hep içerde ne derdi varmış senle filan dedi. Sizce benim psikolojik destek filan almam lazım mı? baş belası tam bir ama seviyorum yinede kardeşimi :/ birde çok çabuk sinirleniyorum ben galiba :/
Sanırım küçük kardeşime kötü davranıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla