Küçük kardeşimle tartıştık kötü bir abla mı oldum?

Minik kardeşimle bugün saçma bir şey yüzünden tartıştık ve kalbini incittim gibi hissediyorum. Daha önce de olmuştu. Kendimi çok kötü hissediyorum, sizce kötü bir abla mıyım? Ona nasıl yaklaşabilirim bu aralar sürekli tartışıyoruz başka şeyler giriyor araya öfkeleniyorum 😔❤️

Güncellemeler
1 yıl
Ss
Küçük kardeşimle tartıştık kötü bir abla mı oldum?
Cevapla