Merhaba KizlarSoruyor,

İyisi ile kötüsü ile Kurban Bayramı'na sayılı saatler kaldı. Fakat hala kurban etleri nasıl pay edilmeli üzerine bilinmeyen ya da hala hata yapılan hususlar var. Bu Bence ise bu hatalara son verip, en doğru bilgiler ile içiniz rahat bir kurban bayramı geçireceksiniz.
1/3 Evinize

Koyun etinin üçte birisi evdeki aileye ayrılacak ve o eti mümkün olduğunca her akşam yemeğinde yiyeceksiniz. O eti saklamanın uygun olduğu söylenmez. O yüzden her gün en az bir öğün etli yemekler yiyin.
1/3 Misafirlere

O üçte birin tamamı misafirlere ayrılmalı ve et bitene kadar misafirlere ikram edilmeli.
1/3 Fakirlere

Bu üçte bir olan eti de kendi arasında 7 parçaya bölünmeli ve her parça mutlaka bir aileyi doyuracak miktarda olmalı. Bir diğer husus ise, kendi akraban da var ise fakir onlara verilmeli. Daha sonra konu komşuya ve artık çevrenizde yok ise fakir, bağış yapabilir ya da başka mahallelerdeki fakirlere dağıtabilirsiniz.
İşte paylar bu şekilde yapılmalı. Bu kurban bayramı hepimize; Huzur, mutluluk, bol kazanç, bol barış içeren bir ömür getirir umarım. İyi bayramlar. :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar