AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
fitnısus atgibikarısus sıfatın şahane! :D
Hahahah :D
birde kuma gömülüyken 4. fotoğraftakı hatun uzerıne basıp geçıyor sa.
Becerememissin bence.
Ahahah özellikle parantez içindekiler baya iyi olmuş like.
:) :) :)
Kızların neden bu kadar zoruna gitmiş anlamadım. Bu site yarmagül dolu nan, gidiyom olm ben :)
Aynen hepsi oyle kudurmuslar :D
Bir yarmagülden daha tehlikeli olan şey kudurmuş yarmagüldür :)
Çok aptalca bir bence.
Begenmedigini ne kadar da guzel. ifade ettin be kezom
Kezban sensin. Slavım ben kezo olamam hadi by by.
Çok fazla sert eleştiri var, ama burdan anlaşılan seninde fit bir vucuda sahip olduğun, dikkat et :))
İnsanların dış görünüşüyle dalga gecilmeyecegini öğrendiğin zaman bence yazabilirsin.
Hemen eksilemis birde
Ss atiyim istersen ben eksilemedim muhattap bile olmuyorum sizinle
Muhattabim olacak düzeyde olman icin benim seviyeme yukselmelisin.
Bak zekan bu kadar ışte
İnsanları söyle sınoflandırıyorsunuz ya daha ne diyeyim inaanlığınızı kaybetmişsiniz
cok guzel olmus :D eline sağlık
Tesekkurlerrr
neyseki tesettürlüyüm ve plajda denize girmiyorum yoksa alay konusu olurmuşum bencenden anladığıma göre
Bu üsluba bakarsak sen sole Mare de locadan, kocaya % 100 güzel bakımlı melek bir ablamızsın.
sen hangisindensin asena? baldırıçıplakgillerden mi :P
Hahahah dogru bizim yazlikta her cesidi var bunlarin :D
Hahah her yerde varlar :D
kişinin keyfi zevki tartışılmaz, giyimlerine göre sınıflandırmak ahmaklıktır.
başlıkların, içeriği okumanın zaman kaybı olacağını belirtmesi güzel bir şey.
Bence cok komik ve guzel tespitler olmus ben begendim😁😁
Cok tesekkurler
aslinda 5 ve 6 da var
Nelermis
Selulitleri bol olup bikinili olanlar... ve sade tipler
gece gece güldürdün eğlenceli paylaşım için teşekkür ler:)
Tesekkurler ederimm
bide araba lastiği içinde yüzen beyaz eşarplı köylü kadını var. :d
Yaa profil resmine bittimm
Oha ne güzel olmuş 😆😁☺️
Coook tesekkurler
Keşke puan verme imkanımız olsaymış ☺️☺️
Keske :)
Puanım 10 üzerinden 10 oldu ☺️☺️
Cok tesekkur ederim gercekten:)
Ricaederim ☺️😇
her insan eglenmek ister tatil yaomak ister. Kendin nasil biseysin cok merak ediyorum
Olmamış kardes özellikle Latince tanımlamaların olmamış
Son zamanlara kadar Türk kadınlarını badik, kısa boylu geniş kalçalı, çok güzel olmayan ama buna rağmen kaprisli ve kendini beğenmiş olarak görürdüm. ama son zamanlarda biraz düzelme var. Basket mi oynuyorlar nedir boy biraz uzamış.
Ahahah çok güzel olmuş komik :D
Cok tesekkurlerr
Özenti şeyler dikkatimi çekmiyor. İlk başta şu parantezleri başka bencede görünce cok tatlı bulmuştum. Ama o etki sende olamaz tabii ki.
Çok güzel olmuş eline sağlık :)
Tesekkurleer
o zaman ben 1 oluyom ama 300gr peynir ve ile beslenmiyoruz biz ayıp ediyosun :D
Doğru ancak fitnisçıgılleri goremedık henüz yabancılar haric
Fitnuscigillerden fazla. yok en yaygini kezbaniceler
Katılıyorum usta :D
Ama unutmamak gerekirki erkeklerdede en çok kirmanciler piyasada
Kirmancilrr söyle tanirsin sortla kumsala gelmis ayağında kundura ayakkabiyla elindede karpuz
Cok asagilayici olmuş
o kadar saçmaki anlatamamm
Amac gulmek bunun erkekler icinide boyledi biz gulduk sende espri ve mizah tan anlamiyorsun galiba amac eglenmek gulmek erkekler icinde var oraya gir bir erkek boyle sitem etmemis
tm anladm. d
saçma gereksiz. insanları bu şekilde ayirmanin doğru değil
İnsanlarla dalga geçmişsin resmen.
Guzel olmus espirili :)
Peki hangi kategoridesin :D
Kezban ne laan herkezin kendi kişisel hayatı küçük düşrmekmi gerek
Sen bence yazma insanlara hakaret etmissin resmen.
Bnce gayet yerinde bir tesbit. Bravo
Tesekkurler :)
Bn teşekkür ederim icimdekileri sen yazmissin :)
İnsanları aşağılamayı ne kadar da çok seviyorsunuz
Birde götünü gösteren giller var gosteripte vermeyenus diyelim onlara senin gibi :)
Sen bunların hangisindensin merak ettim.
İnsanların fiziksel görünümlri ile dalga geçmeyin
Sen hangisine uyuyorsunuz onu bir açıkla 1 se supersin digerlerise tirt sin
Çok asgalamıssın
Kezban ve kiloluları özellikle
Yaptığın ayıp çok ayıp
Güzel bir bence olmuş, kimse gerçeklere dayanamıyor
FİTNISÇIGİLLER
bunlardan hiç olmuyor plajlarda.
turist yoksa
Ilk ve umarimki son bencen olur 😂😂😂
Bence bir sonraki bencede görüşmeyelim.
birbirimizi ne güzelde tanıyoruz diymi :D harika olmuş eline sağlık
Bence cok guzel 😂😂😂😂😂Ellerine saglik
Bence sen bence yazma
Gereksiz bir bence olmuş.
kezbaniçelere koydugun kadının popo su hepsini sollamış.. o mu kezban öyle kezbana bin can kurban
Peki sen hangisibden olacaksin?
Seni insan kategorisine sokamadım.
Ben hiçbirine girmiyorum :(
Ellerine sağlık. :D
bak sen :D
Eveet? :D @Delerium92
doğrudur atakta bekler gibi halin var heran laf sokucakmış gibi :D
Hahaha yok yahu niye laf sokayım durup dururken :D @Delerium92
ters bişey deseydim öyle bir sokardın ki :D
Ama demedin :D @Delerium92
kıyamadım çünkü :D
Peki o zaman :D @Delerium92
Bizler normal insanlariz sukur:)
Uzun zaman oldu sahile gitmeyeli.
Iyi olmus :D
Aaa niye ki. Gidesim var halbuki :)
:) acı gerçek ama bu kadar aşağılamasaydın keşke
Hakaret falan yazmadim ben?
teşekkürler yazı için.
:) :)
insanları ötekileştiren bu benceyi sevmedim
Ben mutluysam gerisi hiç umurunda değil