Spora yeni başladım ve ağrılarımdan dolayı hareketleri yapmakta zorlanıyorum, önerisi olan var mı?

Arkadaşlar cevap veren herkese teşekkürler🤗🤗
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumun cevabını ben aldım ama başka merak edenler de vardır diye anladıklarımı ve işe yarayanları buraya bırakmak istiyorum. Ağrım hamlıktan ve yeterince ısınmadan başlamaktan oluşmuş öncelikle. Herkesin ağrı sebebi aynı olmayabilir. Salona gittim ve burada benimle bilgilerini paylaşan herkesin dediklerini yapmaya çalıştım. Önce hocama "ara vermeli miyim" diye sordum. O da "Çok fazla ağrın varsa bugün dinlen, ama ben yavaş yavaş denemeni öneririm." Ben de yavaş yavaş ısınıp, GERİNİP başladım.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir süre sonra ağrılarım yok oldu, hatta performansım arttı. Bir önceki günlere göre daha güçlü ve hızlıydım. Yavaş başladığımda en ufak bir acı hissetseydim dinlenecektim ama her şey benim için güzel gitti. Cevap veren, bildiğini paylaşan herkese çok teşekkür ederim tekrardan😇
Spora yeni başladım ve ağrılarımdan dolayı hareketleri yapmakta zorlanıyorum, önerisi olan var mı?
Cevapla