
Yediklerime de dikkat ediyorum 3 beyazı çıkardım hayatımdan. Yaza fit girmek istiyorum

belinden şöyle 6 kilo falan var bunları sporla verirsen 2 ay kadar gider karın kasina gelince eğer protein tozu ile spor yaparsan çok çabuk şekillenir. Fakat protein tozu kullandığında sporu bırakmamak gerek yoksa sarkar
var
protein tozu yararli bir şey değildir bizim kaslarımızin ortalama %80 oranında proteinden oluşur protein tozu alındığında kaslar daha hızlı gelişerek belirginlesir. spor bırakılıp kaslar calistirilmazsa vücuda alınan protein yağa dönüşür
ÖYLE BİR DÜNYA YOK SPORU BIRAKINCA SARKMA OLUŞUR BUNUN TOZLA Bİ ALAKASI YOK FORM TUTMAKLA ALAKALI OLAN Bİ DURUM FORM TUTARSAN FAZLA BOZUKLUK SERGİLEMEZ VÜCÛD 8 SENEDİR BU İŞİN İÇİNDEYİM 4 SENEDİR YAPIYORUM KIŞIN 110 KİLO OLUP YAZA DOĞRU 80 KİLO OLUP VÜCUDU PARAMPARÇA YAPIYORUM SENİN DEDİĞİN ŞEY BESLENMEYLE ALAKALI BİŞEY MESAJ ATIN HER TÜRLÜ YARDIMCI OLURUM.
@Guiding98 protein tozu kullanmalımıyım sence
kesinlikle kullanma bak. Eger kısa sürede kas yapıp kilo vermek istiyorsan kullan ama sporu bırakmamak şartıyla. sağlıklı bir şekilde yavaş yavaş vericem diyorsan kullanma
göbek ve bel giderse gerçekten mükemmel fiziğin ortaya çıkacak
iri kemiklisin fiziğin güzel aslında göbek gitse yeter 38 beden varsın herhalde squat yap kalçaların çok güzel ama çıkık olursa çok daha güzel olacaktır
Fitlikten ziyade kadınsılık katman gerek vücuduna, hatlar bacaklar daha farklı durmalı, düz bir fiziğin var ama önemli olan da spora uygun şekillenebilir olması
İyi gidibi duruyorsun aslında ama şu kızların bitmez bilmez daha daha dahaları, şu halinle bile sallarsın bence, o kadar yazdık ama resim temsili miydi acep :D
Cevap
44Cevap
Erkek neysede kızlar kası napacanız ya kilo almayın yeter boşver kası felân
Six Pack uygulamasını indir onunla ben baklavalarıma kavuştum adonis lerim de var artık göbeğim çok olmadaysa yağlı cinsiyetinden dolayı o yüzden o program sana uyar
Kilo vermek mi sen direk sipora basla kilo vermeyi kafana tskma ona gore sekil alir kilon kalmaz
Evet tabiki seneye yaza fit girebilirsin. Yumurta kapıya dayanınca aklına gelmiş malesef, sapkadan tavşan çıkarmak istiyorsun sen :))
Kas istiyorum derken ne kası, kol mu karın mı, bacak mı? Yağ oranın nedir?
Protein ağırlıklı beslen, kardiyo sonrasında alt karın ve üst karnı çalıştıracak hareketlere ağırlık ver.
Belini twust yapıp sopa çevirerek inceltebilirsin , ama sūreci sana bağlı.
İlk egzersizi yanlış yazmışım , twist doğrusu. 😊
O pek etkili olmaz. Sopayi ayakta dik durarak sağa , sola yarım daireler çizecek şekilde çevir , ve kafanı oynatma yūzūn dūmdūz karşıya bakar durumda olsun. Aynısını ayakta öne eğilik olarak , ya da uzun sehpaya dik oturup ayaklarını sehpa ayaklarına kenetleyerek de yapabilirsin.
Çalışma şeklini bağlı birde hareketleri doğru şekilde yapman.
bence iyisi, bakma şimdi moda diye millet kas yapıyor ama bir kaç yıl sonra belki pişman olacaklar.
belin birazcık var ama nefesini tutmuşsun göğüsler belli olsun diye
tamam ama birde böyle öne doğru çıkarmış gibisin kasmış gibisin kendini
Sen önce fazlalıkları at da, kası daha sonra düşünürsün
çok uzun sürmez, kısa sürede toparlanır vücudunuz..
o göbeği içine çektiğinden bahsediyorum onu eritmen uzun zaman alır yaza hazır olamazsın yani
Fistik gibisin. Daha da cekici olacaksin gibi gorunuyor. Boyun da uzun duruyor. Mutlu bir yaz simdiden sana
spor salonuna mi yazildin? ne calisiyorsun, ne yapmayi dusunuyorsun?
Bel bölgesini eritince bomba olursun sen 😍😍
spor salonuna yazıl en iyisi bence
gayet güzel fiziğin bence hiç bozma 😉
spor yap ama tornadan çıkmış gibi tüm kızların aynı olması bana cazip gelmiyor 😊
3 ayda tamamen duzenlersin vucut orantilarini.
Canim plunk ve varsa eliptik
Güzel bir programla 4 aya halledebilirsin
zayıflasan taş gibi olursun
inşallah ♥
4 ayda bomba olursun 👍🏾
yav bırak bu işleri kalk bir çay demlede
içelim hadi
bir dahaki yaza artık
Bayanlarda kas güzel olmaz
Boyle de iyisin bence fazla zorlama 😂
haftanın kac gunu spordasn sen
4-5 gıtmen gerek yenı basladıysan olmaz yanı sekle gırmez vucut
Ordamsnnn
Önce fazlalıkları atman gerek, kas sonraki iş.
ortalama 5-6 ayı bulur
Daha boşsun zorlama 😹
3 kilo ver sonra gel beni al 😊
Gec kalmissin
boyunuza baglı
Kilo ver spor yap işte
mis gibi kiz ne diyor ya
fiziğin harikaaa🤗😍😍
rica ederim gerçekten harika karın kası muhteşem durur sende😍
evet beraber başaralım 😍😍
O göbek üç senede erimez birader deyim
Böyle iyi bence
En az üç ay
fazlalıklarını bana verebilirsin istersen 😂🙏
olur, zamanla
iki ay sonra
Gobek kivaminda 😉
Çalış çalış
Bence vücudun harika
harikasın
Ezan okunuyodu tovbe bismillah
o gobus sennmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar