Vücut ölçülerim 90 80 108 Yağ oranım 36 Kas oranım 49
1 aydır fitness'a gidiyorum. 30 dakika yürüyüş 10 dakika koşu 20 dakika uzay bisikleti 30 dakika normal bisiklet 1bucuk saat bodypump -step -zumba falan
Her gün bu tempoda hareket ediyorum. Beslenmeme dikkat ediyorum. Hala kilo veremedim. Sadece vücudumda sıkılaşma oldu. Hocama söylüyorum. Sıkılaşma daha iyi kilo vermeden diyo. Napmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Kilom 80 Boyum 180
1 aydır fitness'a gidiyorum kilo veremedim sadece sıkılaşmışım sizce neden?
Ivırı zıvırı geç zumba filan saçma sapan hareketler. Ne istiyorsun ne yapıyorsun? Yapacağın 2 saat antrenman.50 dk bisikletle kardiyo orta-üst düzey sonra alcaksın ağırlıkları o bacakları inceltmek için squat sonra kol. diğer gün karın ve göğüsleri dikleştirmek için göğüs işte bitti. Haftada 4 gün yap 3 hafta sonra buraya foto at emin ol 4 kilo verip şekil almaya başlayacaksın. Tabi şekeri, tuzu, karbonhidratı keseceksin.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kestim her şeyi ama haftada 2 gün bodypumpa gidiyorum squat yapıyoz ağırlık çalışıyoz hoca bu yeter sadece diyo ne bileyim ya
Ablacım fitness zayıflamak için değil kilo almak için yapılıo senin kardiyo yapman lazım yani napıosan 20dk yaptım yeter değil yoruldum yeter de değil ölümüne yapman lazım ki anca öyle kardiyo zor iş valla bir de 1 ayda okadar bir etkisi olmaz 3.4. ayda farkı anlamaya başlarsın
sen öyle insanları görüosun spor yapıolar çok iyiler felan die ama onlar onu yapmak için popolarını yırtıolar bir kaç yıl uğraşıolar anca öyle oluo zaten ;)
bir sürü kız var salonda biri 3 ayda 12 kilo vermiş. Biri 4 ayda 20 kilo. Ben sürekli kardiyo yapıyorum deli gibi grup aktivitelerine katılıyorum. Benim neyim eksik
ya işte bunların hepsi metabolizmadan dolayı herkesin metabolizması farklı olunca sıkıntı olabilio bazen mesela ben m metabolizmam okadar hızlı çalışıoki çok zor kilo alıorum ve 6 ay da felan 10 kilo alabildim sadece takviyelerle bile abla sana tavsiyem gittiğin salonda hoca vardır illaki program iste ondan nasıl bir vucuda girmek istediğini anlat sana bir program yazsınlar programla daha düzenli oluo çünki :)
ya şunun mantığını anlamıyorum yürümek için bisiklete binmek için spor salonuna ücret ödemenin verimli sonuçlar istiyorsan 1 ay ağırlık çalışmak için başlangıç programı uygulayıp güzel bir beslenme programıyla sağlam bir ağırlık antremanı uygulamalısın hatta 2 ay bile olabilir başlangıç programı
Fitness'taki elde edilen kilo kaybı ancak sıkı diyetlerle olur. Şunu insanlar atlıyor; eğer ki spor yapıyorsan ve de kilo veremiyorsan kesinlikle beslenmen yanlış; ve kilo verilemeyen spor ancak sıkılaşma yapacaktır vücutta. Ayrıca kilona şaştım kaldım, gram göbek yok ya da içine çekiyorsun :D Çözemedim...
0
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
Göbek ve mide var ama oturunca belli oluyor kat kat :( boyum 180. Kilom 80.
Kilo inanılmaz fazla , boyunuza güvenmeyin hakikaten fazla ama buradan o kilo görünmüyor. Sıkılaşmak maharet değildir, sadece vücudun tipe oturmasıdır; ve kilo vermeden sporun etkisidir... Size sıkı diyetler öneriyorum, sporla birleşince çok iyi sonuçlar olur. Ayda 2-4 kilo verirsiniz.
4 sene önce 70 kiloydum gayet fit görünüyordum ve kemiklerim sayılıyordu bide benim kemiklerim iri o yüzden fazlası kötü görünüyo. Beslenmem Kahvaltıda bir dilim ekmek zeytin peynir domates Ara öğünlerde salata vb veya meyve Akşam yemeğini spordan gelince yediğim için çok az ekmeksiz yiyorum ne varsa. Spordan 1,5 saat sonra yemek yiyin dedi hocamız öyle yapıyorum. Onun dışında bişey yaptığım yok. Günde 3 3,5 litre su içiyorum.
Sabah sadece sebze salata ve yumurta ile hatta peynirle yapabileceğin şeyler hazırla. 2-3 saat sonra bir çorba iç, 3 saat sonra bir meyve ye. Akşam yemeği ne pişiyorsa 2-3 kepçe ye. Ama pirinç-yağlı-tuzlu-hamur işi şeylerden kesinlikle uzak dur. Yatmadan ya da acıkınca geç saatte süt iç. Dediklerimi düşün istersen. Umarım istediğin sonuca ulaşırsınız ;)
Zaten yağlı tuzlu pirinçli şeyler yemiyorum. Çorba içiyorum çoğunlukla yemeklerde kuru fasulye nohut sebze yemekleri genelde. Zaten 11de kahvaltı yapıyorum 5te spora gidiyorum 9da eve gidiyorum. Günümün çoğu sporda geçiyor. Senin dediğini nasıl yapayım anca 2 öğün yiyebiliyom
2 öğünle hayatta kilo verilmez bence. Vücut savunmaya geçer zaten yakın sağlanmaz, bence biraz daha sık ve çok öğün ye. Ama azar azar dediğim gibi. Arada badem ceviz atıştır ama yarım avuç, bide son olarak koşu bandında 6 ile başla, 10 a kadar çık kesinlikle ter atarsın.
Az değilmiş aslında, ben 6-8 dakika 10 ve üzerinde koşuyorum epey terliyorum ama siz bayansınız söylediğiniz de uygun ölçüler. Bence beslenme konusunda biraz daha titiz olun :) Emek boşa gitmesin...
Az bir kilo versen yeterli. Benim fikrim halihazırda zaten iyisin. Hocan daha iyi bilir nedenini ama belki metabolizma ile de ilgili olabilir bu durum. Ya da biraz daha sabretmen gerekli 👍👍👍
hormonal birsey olabilir baktır bence.. ya da en azından bir diyetisyene git.. benim arkadasım baya bir kilo vermisti kisiel diyete uyarak.. sen ama orda belirt spor yaptıgını.. ona gore yazsın
Once hocandan uygun diyet listesi ve zayiflama setleri istemelisin zayiflamak istiyosan seni tatmin edecek olan kiloya indiginde de fitness calisabilirsin digerleriyle kendini kiyaslayip moralini bozma herkesin bunyesi farkli metabolizmayi hizlandiracak yiyeceklerde tuketmen yararli olacaktir
Kahvaltıda bir dilim ekmek zeytin peynir domates Ara öğünlerde salata vb meyve Akşam yemeğini spordan gelince yediğim için ekmeksiz çok az yiyorum. Günde 3 3,5 litre su içiyorum. Tatlı ve tuzludan uzak duruyorum böyle işte.
En İyi Cevaplar