Fitness başlayali 2 hafta oldu. Gelismem Sizce iyi mi?

Arkadaslar benim fitness a baslayali 2 hafta oldu. Daha onceden hic spor gecmisim yoktu. Hoca benim olçüleri aldi program hazirladi felan beni temel egitime soktu. Şu an 2. Haftadayim. Arttirdigim agirliklr şöyle

Gogus press 10 dan 30 kiloya. 8×3

Kelebek 10 dan 25 kiloya 8×3

Omuz press 5 den 10 kiloya 10×3

Dambilla ayakta kollar yana açış 2.5 kg dambilla 10 ×3 ten 5 kg dambila gectim.

Goguse çekiş var 20 kg den 40 a çikardim. 10 ×3

Push down ( ayakta triceps)10 kilodan 30 a 8 ×3

Dambil bicels curl 5 kg zorlarken Şu an 7.5 rahatim 4×8 her kol icin

On bacak 15 kg dan 40 a cikardim 15 ×3

Arka bacak 10 kg dan 30 a cikardim

Arkadaslar 2 hafta da agirliklari bu kadar arttirdim. Şu an bunlarla beni biraz zorlasa da formu tam bozmadan yapabiliyorum. Sizce iyi mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Fitness derken vucut gelistirme arkadaslar
Güncellemeler
+1 yıl
Uyanmis olmaniz lazim 😁
Fitness başlayali 2 hafta oldu. Gelismem Sizce iyi mi?
Cevapla