4 öğün tıka basa yiyorum ara öğünlerde meyve sebze ne tatlı ne bulursam atıyorum agzıma kola ve yaglı seylerden kacınıyorum beyler 180 boy 70 kg yım hedefım 90 kg olup bu sekil vücud yapmak baklava istemiyorum o yuzden mekik crunch falan yapmadim hiç sizce antrenman sonuna ekleyimmi ve gainer kullanıyorum Şu an 68 bucuk kilodan 70 e cıktım 2 haftada vucud sertlesti sadece o kadar bir şişme yok henuz tahmını ne kadar zamanımı alır bu sekilde devam edersem
dedigim gibi amacım şişmek ama cokta değil bu hayvan kadar olim yeter
Fitness yapanlar baksın şu vücuda ne kadar sürede ulaşırım?
bu iş genetikle alakalı sen büyük ihtimal ektomorfsun ama bu adam endomorf ve ektomorflar zor kilo alır vücut yaparken zorlanır 2 sene kadar çalışman gerekir
70 kilodan 20 kiloya çıkmak çok zor yani ilk yıl 7-8 kilo kas yaparsın sonraki yıl 5e falan düşer ondan sonraki yıl 2-3 kilo inşa edersin yani giderek zorlaşır o. Tabi steroid kullanmadığını varsayıyoruz. Bu iş biraz genetik meselesi yani genetiğine göre değişir ama 20 kilo almak en az 3 yıl
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
3 yıl vaktim var bakalım sıkı çalışacagız eyvallah
Benim boy 179 kilom 99 130 kilodan diyet ile değil az az ama sık sık yiyerek düştüm antidepresan kilo aldırıyordu onu bıraktım ve yürüyüş yaptım sadece. İnsanlar 80-85 gibisin diyor benim vücut tipim hangisine uygun sence?
ya birde şu var illaki mesomorfsun diye bir şey yok her insan vücut tiplerinin karışımıdır o yuzden resim olmadan kimse kimseye vucudu hakkında birşey diyemez
Böyle devam edersen 20kg alırsın ama bu adam gibi olamazsın sadece popon, göbeğin büyür o kadar.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
neden ektomorfum squadda basıyorum kilo almam zor du ama gainer ve yemeği düzene çekmemın yardımı oldu göğüsler şınavla bile çıkıyor omuz çalısmaya biceps kadar önemsiyorum
Kardeşim zamanla anlarsın bazı şeyleri :) Sen şimdi diyorsun ya sadece şınav çeksem bile göğüsüm çıkıyor diye buna herkes inanmaz ama ben inanırım çünkü yeni başladığın için vücudun sadece koşsan bile zaten gelişir. Hatta bunu bir adı vardı ama unuttum. Bu sporu 1 sene yaptıktan sonra gelişimin yavaşlamaya başlayınca hatta resmen durma noktasına gelince "aa sitede bir üye vardı o demişti bana" diye gelirim aklına hemen :) Bu fotoğraftaki adamlar çok proffesionel antrenman ve beslenmeyle çok uzun zamanlar içerisinde bu hale geliyolar.
haklısın ne gerekirse yapacağız zamanımızı alırsaalsın steroid lazımsa onada varim ama ilk etapta yapabileceğimin maksimumunu yapacağım personal trainerda tutmayı düşünüyorum 3. aydan sonra eyvallah
Steroidle işin bayağı kolaylaşır ama bence böyle bir vücut için sağlığımızdan olmaya deymez. Tercih senin. Zaten steroid almassan 5-6 seneyi bulur bu vücudu elde etmen. Çünkü o adamın kas kütlesi epey fazla gördüğüm kadarıyla.