12 gü

Avusturalya 2 - Türkiye 0... Dünya kupasına rezil oyunla ve mağlubiyet ile başladık! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar grubun en zayıf takımına 2-0 yenilerek ve bu rezil oyunla bence gruptan çıkma şansımız mucizelere kaldı! Forvetsiz bir oyunla bir halt yapamayız zaten! Ne düşünüyorsunuz?

Avusturalya 2 - Türkiye 0... Dünya kupasına rezil oyunla ve mağlubiyet ile başladık! Maçı nasıl buldunuz?
Avusturalya 2 - Türkiye 0... Dünya kupasına rezil oyunla ve mağlubiyet ile başladık! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla