
Kaç saniye durabiliyorsunuz plank pozisyonunda ben 50 saniye durabildim 😹

Kaç saniye durabiliyorsunuz plank pozisyonunda ben 50 saniye durabildim 😹
Canım plank hareketinin hedefi olan bölge karın kaslarıdır ben boks yaptığım için karın bölgemiz sıradan bir insanın karnından 20 kat daha fazla sert ve sıkıdır kas oranı daha fazladır karnınıza bir maçta yediğimiz hasar belediye otobüsünün çarpması ile aynı kuvvettedir bu yüzden 10 15 dakika bile durmamız mümkündür karın kası çalıştırma idmanları yaparız ekseriyet çapraz mekik düz mekik bu çalışma biçimi bizim için rutindir geçtiğimiz yıllarda deneme amaçlı plank için pozisyonu aldığımda 10 dakika üzeri durdum daha da durabilirdim ilk ve son deneyişimdir onun yerine çapraz mekik daha besleyicidir bizim için o hareketi tercih ederiz
Bence sırt kollar falanda calısıyo cok etkili cidden
Esas odak noktası karındır karın zayıf olursa duramazsın sırtın da etkisi büyüktür evet dediğin gibi slimgirly
Keşke fırsatım olsa harika görünüyorsun
Ne fırsatı
Konuşma iyi olurdu
Nasılsın
İlk defa denedim bu kadar yaptım. 2 dakika daha dururdum ama sıkıldım, ne sıkıcı bir hareketmiş.
50 saniye müthiş başlangıç kızım, helal 😹💪 Ben sezonda core antrenmanlarında 3x90 sn düz plank, aralarda yan plank yapıyorum, maç dönemi bazen 2 dakikaya çıkıyoruz 🏐
Sen de her hafta 5–10 saniye ekleyerek ilerleyebilirsin. Düzenli plank karın, sırt, duruş… hepsine ilaç. Devam et, yaz karnesi geliyor 😎🔥
Cevap
33Cevap
yaparım
ben 1.5dk duruyom hiç çalışmadım daha öncede kız kardeşim (13) 5-6 dk duruyor çok garip kürdan gibi kız
Hiç denemedim.
Allah'ın yok mu be kadın sal artık şunları 😍😅
Onları işte ya ağzımıza girecek artık 😅😅
Artık bir bakar mısın bana? :)
Şu anda 2 zorlarsam 3 eskiden 7 10 dakika arasıydı plank seviyorum ya
Biraz azer bülbül gibi titreme oluyor ama dayanılıyor yani 🤣
Alışmakla alakalı ya yaptıkça alışırsın zamanla acele etme 🤣
Durursunnnn zayıfsın nolcak ki🤣
Konudan bağımsız sen eskiden kapalıydın dimi
Neyse spora devam titremek yok🤣
Bu aralar yapmıyorum ama yeniden başlamam lazım 😶🌫️
Rekorum 1 dakika 20 saniye istersen bir ara veraber yapalım @Slimgirly
@Slimgirly olur ya zamanla bende hesabım silindi. Tanışalım mı? Sohbet sarar gibi
Evet bana mesaj atsana özelde konuşalım arada bildirim gelmiyor @Slimgirly
@Slimgirly kanka benim xperim yetmiyor mesaj atsana
5 dk durabiliyorum 10 set yapıyorum yoğun antrenman sonrası nefis oluyor🤤
50 çok az ama senin fiziğinde olan birine göre
Sırtını geliştir 1 dk üzeri durursun sen
Biraz kilo al pilav kaşıkla 😀
O daha iyi gücün yerinde olur fiziğinde bozulmaz ki bozulmamış zaten maşallah
Rica ederim 🥰
1.5 dk durabilirim
hadi bakalım
küçük küçük arttırarak dur
mesela 4 gün boyunca 50 sn dur
5. gün 5 sn daha ekle 55 yap
kesinlikle faydalı karın kası sırt kası bel omuz her yanı çalıştırıyor statik bir hareket olduğu için oldukça zorlayıcı
arada sırada plankı mekikle pekiştirsen daha güzel olur aslında
yarım mekik olarak
çünkü mekik eksta karın kasını çalıştırır
karın sıkı olursa plankta durma süren uzayabilir
10 tane çekip 30 sn ye dinlenip tekrar 10 tane çekebilirsin
dinlenme süresini 45 sn ye de yapabilirsin
bir anda 100 mekik çekilemez zaten
1 dakikayı bulmuyorum
50 sonıye duramazsın atma
Duramazsın boyun uzun cunku
Keşke seni öyle görebilseysik bacakların kalçan çok güzel sıkı diri
Cevap balım
Üstüne attirmada
?
Süre tutmadım ama çok uzun süre durabilirim
Abla neredesin ya uzun zamandır yoktun 😃
Sorularına denk gelmiyordum da ondan yazdım 😇
Hiç bakmadım ne kadar durabiliyorum. Akşama bakıcam
Koşu ve jimnastik yapıyorum
Dersimde var olduğu için yapıyorum.
5 dk duruyorum arada daha fazla duruyorum
En fazla 50 saniye durabiliyorum
Uzun zamandir yapmadim
hiç ölçmedim
yapmam
1 saniye 😅
Neden normal?
Sana laf sokmayam diyorum hep ama sürekli beni zorluyorsun be kuşum 😅
Ah gençliğim
Valla helal olsun 😂
Ben 1 dk durmuştum
Zayıf olsam daha uzun dururdum da
Kollarım çok kuvvetli evet şınav çekiyorum arada
😂😂😂benimde erkek kolu gibi kalın😂😂
Gtumu zor kaldırıyorum
Plank pozisyonu ne
Haaa tamam şimdi gözümde canlandı
Bende fiziktedaviye gidiyorum bana yeter o hahaha
Yok ben yapamıyorum o kadar esnek değilim kas hastalığım var öyle şeyler yapamıyorum
🥰🥰🥰🥰 teşekkür ederim çok iyisin güzel kalpli seni
Teşekkür ederim
Spora ne zamandır gidiyorsun
Ama vucudun daha sıkı gibi iyi olmuş
Pp resmindekine gore
Merhaba nasılsınız
30 saniye zar zor
SAdece 50 saniye mi yapabiliyorsun plankı?
Saniye mi🤦
10 dk durdum sıkıldım bıraktım
Daha bugün yaptım 1.5 dk durdum
1 dk fazla değil
44 dk
Sen öyle zannet
2 dakikada birakiyorum birakmasan uzar gider
3 dakika
evet
hafta 3 kez
Nipple piercing mi var sende
Heyyyy
Göğüslerinn çok güzel çıkmış ppdd
Not aldım
Yaparim
2 dk duruyorum
Çok zorya yapamoulrum
rekorum 3 dk canım
harıkasın ben duramam ya :D
3.10 saniye rekorum
bunu yapabildiysen gerçekten tebrik
Helal sanaaaa
5 dk durduğumu biliyorum
100 saniye falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?