Evet arkadaşlar Galatasaray 10 kişi rakibine rezil bir oyunla normal süresi 3-0 biten maçta Juventus'a 3-2 yenilerek tur atladı. Arkadaşlar oyun rezaletti ve Juventus'a 4'üncü gol şansı da geldi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray 10 kişi rakibine rezil bir oyunla normal süresi 3-0 biten maçta Juventus'a 3-2 yenilerek tur atladı. Arkadaşlar oyun rezaletti ve Juventus'a 4'üncü gol şansı da geldi. Maçı nasıl buldunuz?

bize acil torreira yerine iyi bir 6 numara ve 10 numara lazım. singo girip 6 oynayana kadar bizimkiler oyunda yoktu bile. singo girince oyunun gidişatını değiştirdi. rezil top oynayıp 5 10 dk azıcık oynayarak kazandılar. gsli olarak juventusun yenmesini bile istedim öyle sinir oldum. 10 kişilik takımı yenemiyorlar 3 fark yiyorlar. barış singo osi olmasa vay halimize. sallai çıkınca kenan halı saha maçında oynar gibi döktürmeye başladı. sallai iyi oynuyor da kasap gibi faul yapıyor. kırmızı korkusuyla çıkardılar
jakops saatli bomba. ya çok iyi oynuyor ya 💩 gibi oynuyor. leminanın yaşı gelmiş onun da gitmesi gerek. o yaşta adamdan sığırpress oyunu beklemek hata. torrik ve ikisine katkıları için teşekkür eder gs efsanesi olarak yerini ayırtıp yollamak lazım
ilkayın koşan genç versiyonu olmak zorunda
sara iyi oyuncu okan kullanamıyor. ilk maçta çok iyi oynadı. 10 numara değil 8 de iyi. sane de sakatlık öncesi çok iyiydi bodo gibi maçlar ona yazdı. bodo interi eledi. hakan genç değil muhtemelen gs de iş yapmaz. okanın oyun tarzında 10 numara bile genç yetenek olmalı sığırpress yaptırıyor adam 30 yaş üssü kalpten gidicek diye korkuyorum. lemina bir gün sahaya yıkılıp gidicek
aslında bu sene şansa bala totenham çıksa ve şansa bala elesek osi vs yi güzel paraya satsak okanın sığırpressini oynayacak 22-25 yaş arası takım dizsek psg tr şubesi bile olabiliriz. bodo izledikçe yaşlı maliyetli oyuncu görünce sinir krizine girmeye başladım. az alkmaar zamanlarından daha başladı bu nefret
okan da o tip oyunu oynatabilir de bizim ahraz saraylılar sabreder mi bunun için sanmıyorum
Keşke 4. de atıp elenseydik dedim sinirden. Juventus beceriksizlikten geçemedi yoksa bizimkiler vermeye çok kararlıydı
BodøGlimt lider Inter i iki maçta da yenip eledi. Bizimkiler 10 kişi Juventus tan 5 2 avantajı koruyamayip 3 gol yedi. Bu turu şansa bala geçtik ama Liverpool çıkarsa deplasmanda bize 8 atarlar
atsınlar jkmin rekoru tazelensin
gsli olarak gram acımam. juventus kazanmasını isteyecek kadar sinir ettiler
okana istifa yolu gelsin diye kaç senedir bekliyoruz ama ya fener ya osi ya barış kurtarıyor onu
Turu geçmemize sevinecek halim kalmadı!
İlk maçı 5-2 almışsın, adamlar 49. dakikada 10 kişi kalmış. 1 tane gol atsan maçı kıracaksın. Resmen Juventus ecel terleri döktürdü. 10 kişi kalmasalar sökeceklerdi bizi, hatta söktüler resmen. Osimhen sen harikasın ama Okan Buruk berbat. Okan istifa etsin yaa...
Evet ya kenana üzüldüm sadece
İtalyan kalitesi işte... 10 kişi kalmalarına rağmen o kadar güzel mücadele ettiler ki. Galatasaray turu geçmiş olabilir ama bir çeki düzen şart. Rehavete kapılmanın sonucunu çok güzel gördük, oyuncu rotasyonları, sıkı bir disiplinle her şey çözülür...
Maç tam kalp krizi modundaydı dostum! ⚽🔥 Oyun olarak Galatasaray çok dağıldı, 10 kişi eksik oynamak zaten ciddi kondisyon ve konsantrasyon ister. Bir voleybolcu olarak şunu söyleyeyim, büyük takımlar kötü oynarken tur geçebiliyorsa mental olarak güçlüdür 💪 Son bölüm tam “son smaç” ruhuydu! Eksikler var ama mücadele ruhu umut verdi 👏🇹🇷
Cevap
14Cevap
Ya osimhen olmasa napardık acaba
Rezil rüsva olacakken son an da nasıl kazandık ben hiç anlam veremedim ya
tebrikler ülke puanı için.
Okan buruk osimhene dua etsin. adam defansa bile geldi elinden geleni yaptı.
Barış ne övmeye ne sövmeye gelinmiyor öyle bir futbolcu.
Aslında iki takım da kötü oynadı aynı juventus bodo nun karşısına çıksın dağılır. gs de son 20 dakika toparladı ilk 90 dakika yokları oynadı.
Barışın acilen takımdan yollanması lazım. Bu kadar bencil, bu kadar forvet rolü çalmaya çalışan başka topçu görmedim. Osiyle ikili mücadeleye giriyor gol atabilmek için, osi bomboş beklerken pas atmak yerine 40 metreden şut atıyor falan... barış acilen yollanmalı.
Türk ün gücünü gösterdik otranto ya çıkan gedik Ahmet paşa nın torunlarını görevini tamamlamıştır ❤️💛🇹🇷🐺
Sorma
juventuslu seyircilerin mal olusunu gördük o bize yeter adamlar fwnerbahce taraftarı kimi bes on dakika sevindiler yeter artar onlara
Gsnin türü geçmesini büyük başarı olarak görecekler ama 10 kişi takımdan 3 gol yiyip uzatmada turu almak başarı değildir, 11 olsaydı juve uzatmaya dahi gitmezdi.
Sana kesinlikle katılıyorum
Bu takıma Messi şart. Şu anki ölüsü bile Saneden daha iyi iş yapar. Juve biraz daha becerikli olsaydı elerdi bizi, iki maçta da çok şanslıydık. Hele ki İtalya'da Kenan'ın direkten dönen o şutu. GS yatsın kalksın Osimhen gibi bir oyuncusu olduğu için dua etsin. Ama ben Son 16'da Anfield'da Liverpool'a duman olacağımızı düşünüyorum. GS elenecektir.
Osimhen'de ne enerji varmış 117'inci dakikada hala depar pres her şeyi yapıyordu çok farklı bir oyuncu
Juve itibarını kurtardı ama bugün tek başına bir ordu vardı hayır İcardi olsa duramazdın
Elensek daha iyiydi belki çok şey değişirdi bodo glimt bile bize daha iyi
Ucuz kurtuldular. 10 kişi juve patates edecekti gsyi 😂
Osimeh nasıl gaza geldi
GS den başta Sane den bi cacık olmaz
Saneyi beğenmedim
Bir paket sigara bitti sinir stresten
10 kişi muhabbeti aşırı low Iq muhabbeti ya
Allah'tan 10 kişilerdi
maçı izlemedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?