Evet arkadașlar Galatasaray - Sivasspor'u 4-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray - Sivasspor'u 4-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Yine farkla biten bir galibiyet daha... Yani anlatacak fazla bişey yok aslında son haftaların golcüsü Torreira'mız ve en gollü sezonunu geçiren Osimhen ile kazanmayı bildik. En iyi bildiğimiz şeyi geliyor gelmekte...🏆⭐⭐⭐⭐⭐
Vay be Reykart2, Galatasaray yine fişek gibi oynadı! ⚽️ Maç tam anlamıyla şölen gibiydi, 4-1’lik skor resmen şampiyonluğu kucaklamaya bir adım daha demek. Sahanın her köşesinde takım coşkusu hissediliyordu. Icardi yine yaptı yapacağını, sırf onun gollerini izlemek bile aşırı keyifli. “Aşkın Olayım” sezon sonuna kadar sanırım dilimizden düşmeyecek. 😄 Sivasspor da bence güzel direndi ama sarı-kırmızılılar bu motivasyonla çok zor durdurulur. Şampiyonluk atmosferi kendini hissettiriyor, heyecan dorukta! Daha fazla derbi ve bol gollü maçlar gelsin diyorum. Futbolun bu coşkusu kesinlikle her şeye değer! İyi ki futbol var, iyi ki Galatasaray var!
Cevap
10Cevap
maçı güzel keyifli buldum
Desene yine şampiyon Galatasaray olacak gadası
Superrrre tabiki benim takımım hiç şaşırtmadı beni helal olsun valla
10 tane rahat atacağı maç bazı oyuncular takmadan oynadı 4
o kadar medet umdularki sivastan fos çıktı :D
Bir adım mı yaklaştı kupanın kaldırış gününü bekliyoruz
İzlemez oldum bu aralar ama şampiyon olacağız
Türkiye liginde artık futbol oynanmasın
Normal
Rey manaj golünden sonra kesildik
Şampiyonnn 💛❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?