Galatasaray 2 - Göztepe 1... Sarı kırmızılılar şampiyonluk yolunda çok ciddi bir engeli daha geçti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray - Göztepe'yi bence Göztepe'nin müthiş oyununa rağmen 2-1 şampiyonluk yarıșında önemli bir engeli daha geçti! Maçı nasıl buldunuz?

Galatasaray 2 - Göztepe 1... Sarı kırmızılılar şampiyonluk yolunda çok ciddi bir engeli daha geçti! Maçı nasıl buldunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadașlar maçta yine hakem rezaleti yaşandı. Galatasaray'a verilen penaltı rezalet! Ikinci yarıda koray gunter'in elle oynaması net penaltı var ortada yok! Göztepe'nin toreira'nın elle oynadığı gözüküyor bence o da penaltı. Hakemler yine rezalet!
Galatasaray 2 - Göztepe 1... Sarı kırmızılılar şampiyonluk yolunda çok ciddi bir engeli daha geçti! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla