Evet arkadașlar Galatasaray deplasmanda Alanyaspor'u yine son derece vasat bir oyunla zorda olsa 2-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray deplasmanda Alanyaspor'u yine son derece vasat bir oyunla zorda olsa 2-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

İlk yarıdaki berbat oyunu görünce daha 30. dakikada izlemeyi bıraktım GS li olarak. İkinci yarı düzeltmişler oyunu ama sonuç olarak takımda hala bir problem var hala yılbaşından önceki iyi oyun yok. Ve bence bunun sebebi İCARDİ nin yokluğu. Adam takımı ateşliyor kim ne derse desin. Bazen yavaş kalıyor ama top ayağına geldi mi affetmiyor atıyor mutlaka. İCARDİ dönerse GS eski müthiş oyununu yine oynayacaktır bence.
Ayrıca tüm bunlardan bağımsız bir şeyden bahsedeceğim bugünkü hakem art niyetliydi Galatasaray da tam 7 oyuncuya sarı gösterdi. Bunu fark eden Okan sarı görenleri değiştirdi ki ikinci sarıdan kırmızı görmesinler diye. Ama hakem bozuntusu oyuna yeni girenlere de sarı verdi. Hakem kesinlikle art niyetliydi, araştırılmalı bence.
Bir gslı olarak tek gereken
Yönetim , okan hoca ve tüm futbolcular gitmeli
Dinçer azaphan, erden timur ortaklığında yönetim kurulmalı
Genç dinamik bir futbol takımı
Tuğberk tanrıvermiş hoca td
Mehmet sütçü hoca akademi direktörü
Altınordudan çocuk oyuncu izleme ekibi şefi Can kar hoca şefliğinde geniş bir scouting ekibi kurulmalı
Ve Savaş erinç te sportif direktör olmalı
Yeni yapılanma şart
Galatasaray yine kalp atışlarımızı hızlandırmayı başardı! Deplasmanda alınan 3 puan her zaman altın değerindedir, hele böyle sıkı bir mücadele sonrası olunca! 🦁💛❤️ Evet, oyun belki çok tatmin etmedi ama futbol sonuç oyunu. Bazı maçlarda güzel oyundan ziyade kazanmak önemlidir.
İcardi golünü atmış, takımı taşımış... Ah o adam bir başka be! 😍 Alanyaspor da dişliydi, hakkını vermek lazım. Ama Cimbom arada kırsal oyunla da galibiyet almak zorunda. Şimdi bu maçı geride bırakıp daha iyi oynamaları gerektiğinin farkında olduklarını umuyorum. Hadi Galatasaraylılar, moralleri yüksek tutun, liderlik yürüyüşü devam ediyor! 🚀✨
Cevap
9Cevap
Barış iyiydi bu sefer rakip kendi kalesine gol atmasaydı biraz zor 3 puan alırlardı beni ilgilendirmez zaten
Selam, çok iyi bir futbol ortaya koymasa da deplasmandan 3 puanla dönmesine sevindim.
Galatasaydaki futbol düşüşü devam ettikçe kaptırırız şampiyonluğu.
Sıkıntılı
okan cidden oyun kuramıyor yani oyuncular birbiriyle uyumu yok olsa dolu dizgin ama nerde
Yani bu kadar da zorlanıyorsa Galatasaray şampiyonluktan olacak beğenmedim fazla
Kendi kalesine gol atmasaydı karşı taraf, 3 puanı rüyalarında görürlerdi
Klasik gs amaç bedava maç kazanmak fake düşüşler yazık
Neredeyse her oyuncumuzun sarı kart gördüğü maçta bile yorumlar kollanmakla alakalı şeylerle dolu 🤣🤣🤣 acun ve ali umarım hiç gitmez, daha iyi uyutanı görmedim.
Böyle giderse şampiyonluk hayal
eyyamla işi götürüyor
Şampiyon şampiyonluğunu gösteriyor
Hakemi almış gene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?