Evet arkadaşlar Galatasaray - Karagümrük'ü 1-0 yenerek derbi öncesi puan kaybetmedi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Karagümrük'ü 1-0 yenerek derbi öncesi puan kaybetmedi! Maçı nasıl buldunuz?

Bugün en beğendiğim isim Kerem Demirbay oldu çok az hata yaptı. Galatasaray genel olarak pas trafiğinde başarı ortaya koyamadı onun haricinde herkes normal idi. Kerem aktürkoglu iki net golü kaçırıp yine bizi çıldırttı ama gol atabildigi için yine sesimizi cikartmicaz ona. Galatasaray umarım uyumlu bir 11 le Fenerbahçe nin karşısına çıkar yoksa bu oyunla kazanmak zor. Bilmiyorum belki de derbi maçı olmadığı içindir iyi oynamamalarının sebebi..
GS kötü oynayarak, hakem ve Serdar dursun sayesinde kazandı.
Barış alperin dakika 55 TE topla alakası olmadığı halde rakibe vurmasına hakem ve Var neden penaltı veremedi acaba?
Son dakika gole giden topa dokunan Serdar dursun un akli 5 karış havada.
Cevap
3Cevap
Adamlar bilerek rolentede oynadı yorulmadan yürüyerek maç kazandı fener maçında bu futboldan eser olmayacak bol gollü bir maç olacağı düşüncesindeyim
2 3 golle yenmeliydik çüünkü beraberlik an meselesiydi
aynen öyle 4 dakikada mac dönmezdi berabere biterdi riskli bi skordu
Zorlanmasının tek sebebi şimdiden fenerbahçe maçına hazırlanmalarıdır..
Galatasaraylı olarak galibiyet galibiyette mükemmeldi
Gs rolantide oynadı ve rahat bir galibiyet aldı...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?