Evet arkadașlar Galatasaray müthiş bir ikinci yarıyla tarihi fark atarak Juventus'u 5-2 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray müthiş bir ikinci yarıyla tarihi fark atarak Juventus'u 5-2 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Bir Trabzonsporlu olarak Galatasaray’ı tebrik ediyorum ilk yarı ne kadar yanlış işler yapsada ikinci yarı da bi o kadar doğru işler yaptı hafife alınacak bir galibiyet değil gurur verici bir durum Türkiye cumhuriyeti adına darısı diğer Türk takımlarımızın başına
yayında sorun yaşadık vede adamların sağ beki ilk yarı kırmızı yemeliydi 2ci yarı yenisini koydular oda ikinci sarıdan yedi :D maça gelecek olursak yunus oyunu çok bozuyor vede davidsonla singo değişimi olmalı gerekirse abdülkadir ve lemina değişimi olmalı 2ci maçta.. gelecek maçta adamlın 2 sağ bekide cezalı ona göre sağdan girmeyi planlamalı.. Osihmen gol atmasada maçın en iyilerinendi saradan sonra
Artık kimse Okan hocayı eleştiremez adam geleni geçeni yendi içerde muhtemelen Avrupa’dan teklif alacaktır.
Takım olarak o kadar iyi oynadık ki Barış kanatları yırttı resmen Sara desen içinden Xavi çıktı Osimhen her golde pozisyonda müthiş bir maçtı bizi bu gururu yaşattığın için teşekkürler GALATASARAY
Hocaaaa Hocaaa 🤣🤣🤣
Galatasaray, Juventusu eleyemez deyip, %20 ihtimal veriyordun. Şimdi senin hesaplamana göre Galatasaray'ın turu geçme sanşı %21 mi oldu? 😄😄😄😄
Sana demiştim; Galatasaray herkesin tokatlayacağı, şamar oğlanı değil. 🙂
Evet Barış'a helal olsun. Osimhen yine harikaydı ama Gabriel Sara'yı da unutmamak lazım. Mutluyum bu gece 😄😄.
İkinci yarı resmen kondisyon şovuydu kanka ⚽🔥 Spor bilimci tarafım “interval antrenmanlar meyvesini verdi” diye alkışladı, taraftar tarafım da “Cimbom bastı mı böyle basar” moduna girdi. 5 gol mental üstünlüğün eseri. Sen böyle maçtan sonra koşuya çık, motivasyon zirve 😉🏃♂️💪
Cevap
20Cevap
güzel maç
Galatasaray mı çok iyiydi Juventus mu çok kötüydü o ayrımı yapamadım. Ama Juventus kötü bile olsa 5 gol atmak baya iyi seviye
Maçı izleyemedim kafayı yedim vallahi. Gerçekleri tarih yazar, tarihi Galatasaray 💛❤️
Maalesef hocam, yayını bulursam izleyeceğim yeniden.
Mükemmel bir maç oldu. Allahım böyle mutluluklar yaşatsın daima.
Kalpten binlerce kez amin ❤️
6 7 bile olabilirdi. İşte gerçek Galatasaray bu. Lang bu takıma çok iyi geldi. İcardi girmeseydi 6 7 olurdu bence
Harika bir maçtı, Noa Lang gerçekten kalitesini böyle bir takıma karşı göstererek iyi bir oyuncu olduğunu kanıtladı. Maç öncesi Fenerliler dalga geçiyordu Kenan Gs'yi parçalayacak diye ama Lang hepsinin hayallerini suya düşürdü 😂😂
%90 turu geçtik zaten ama İtalya'da çok dikkatli oynamamız lazım. Yemeden en az 3 atarlarsa turu geçme şansımız yarıya iner.
İlk yarıdan sonra umudu kesmiştim açıkçası ama ikinci yarı efsaneydi❤️💛
Açıkcası böyle bir skoru kimse beklemiyordu.
Bir Galatasaray taraftarı olarak çok mutluyum.
İnşallah İtalya'da daha iyi oynarız. 💛❤️
6 7 kaçtı diye üzülen ben. Muhteşem bir ikinci yarı 👏👏👏
Yayın kalitesi bile Galatasaray karşısında sorun yaşadı. Yedeklerin keyfi de bir başkaymış.
Eski zamanlardaki gibi heyecanlı ve akıcı bir oyun vardı.
Keşke uzatmalar biraz daha uzun olsaydı 6 ya gideydik💛❤️
5-1 demiştim. Bildim sayılır mı?
Maç gayet sürükleyici geçti
İkinci yarı çok iyiydi gerçekten. İlk yarı buruk bitirsekte
Bide diyolarki Fenerbahçe şampiyon olacak aynen kesin olur ❤️💛
Daha önce de söylediğim gibi maçla uzaktan yakından alakam yok. Bugün olan maçı da izlemedim. Ama Galatasaray kazanmış sevindim kazanmalarına
Kötü takımı yendi kadro değeri düşük vs deyip avunanlar Juventus'un nasıl birtakım olduğunu bilmeyenler. Resmen ezdik bitmese 6 gelecekti.
Uzun süredir keyifle izlediğim bir maç oldu
Tek maçımız bile fenerbahçenin tarihinden büyük
İtalyaya gitmesek mac uzatmalara gidecek ndksnd
Evet iyi başarı bu
Tebrik ederim cimbom
İzlemedim.
Offff ben de.
Tekrarı verilirse izle
Aşırı merak ediyorum, kafayı yiyeceğim 🙈😛
İzlersin kafayı yemeğe gerek yok
Helalll
İlgilenmiyorum.
izlemedim
Harikaydı 2. yarı
Tebrikler cimbommm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?