Vücudumu objektif olarak puanlar mısınız, kilo alıp kas mı yapmalıyım yoksa yağ oranı mı düşürmeliyim?

Sizce biraz daha kilo alıp kalıp yapıyım mı yoksa böyle iyi mi? yağ oranı düşürüp kas yapsam kilomu koruyarak daha mı iyi olur fikirleriniz merak ediyorum teşekkürler

Vücudumu objektif olarak puanlar mısınız, kilo alıp kas mı yapmalıyım yoksa yağ oranı mı düşürmeliyim?
Cevapla