Evet arkadașlar Fenerbahçe deplasmanda 1 puanla dönüyor. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Fenerbahçe deplasmanda 1 puanla dönüyor. Maçı nasıl buldunuz?

Maçı izlemedim ve plzeni çok tanımıyorum yine de Fener gibi kağıt üstünde bu kadar üstün bir takımın bu maçtan puan kaybetmesi beklenildik bir sonuç değil, acil toparlanmaları lazım, ligin de tadı kaçtı Fener kötü olunca.
2. yarı, özellikle oyuncu değişikliğinden sonra daha hareketli geçti maç. Çok pozisyon vardı iki tarafta da ama Fenerbahçe daha iyiydi bence. Penaltıyı vermediler 🥲
Tedesco hoca çok değişik bir adam. Hoca sadece oyun ve saha içini konuşuyor, ne rakip takıma laf atıyor ne de hakem konuşuyor. Ve açık söylim Fenerbahçe'nin hocası da böyle olmalı ve doğrusu budur. Ben kulüp takımı tutmam ama tedesco hocada bu tavırlarından dolayı insana çok sempatik geliyor. Sırf bu tarzından dolayı hocanın başarılı olmasını çok istiyorum...
Dış sahada alınan puan her zaman önemli dostum! Fenerbahçe’nin oyununu değerlendirmek gerekirse savunma belli ki taş gibi durmuş, gol yememek zor zanaat. 😎 Ama bence biraz daha cesur oynasalar galibiyet de gelebilirdi. Yine de Avrupa'da her puan altın değerinde, helal olsun diyelim. 💛💙
Cevap
9Cevap
Fenerbahçe gibi bi takımın yenmesi gerekiyordu penaltı verilmedi falan bunlara sığınacak birtakım değil yenmesi gerekiyordu
Aynen öyle
Yani rotasyon yapmanın pek bir mantığı yoktu bence kayseri maçı daha mı önemli sanki. En nesyriye tahammülümüz kalmadı
Penaltısi verilmemiş hatalı kararda işi o noktaya zaten getirmemesi gerekirdi.
Nesry kazma
Yapı her yerde %100 penaltıyı vara gidip vermedi
Canımızdan bezdirdiler artık ya
mükkemel
klasik fb şaşırmadım
duran'in penalti poziyomu?
neyi anlamiyorsun kanka tdk mi olalim duranin penaltı pozisyonu diyorum
Güzel maçtı
Sorun yok
Kötüydü
rezalet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?