Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Karagümrük'e 2-0 yenilerek şampiyonluk yarışında ağır yara aldı. Tedesco 4 tane savunma orta saha oyuncusuyla başlayarak büyük hata yaptı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Karagümrük'e 2-0 yenilerek şampiyonluk yarışında ağır yara aldı. Tedesco 4 tane savunma orta saha oyuncusuyla başlayarak büyük hata yaptı. Maçı nasıl buldunuz?

Ligin en son sırasındaki F. Karagümrük...
Şampiyonluk yarışında bu takıma 2-0 yenilip, halen şampiyonluktan bahsetmek artık fıkra gibi olur.
Geçen hafta da 89 ve 90+5'te gol atamasaydın yine yeniliyordun. Galatasaray'ın 26. şampiyonluk meşalesi artık ufaktan yanmaya başladı.
🤣🤣🤣 biz de tarihin en kötü Liverpool, Juventus gibi takımlarını yeniyoruz 🥹
Hahaha 😄
Geçen hafta da Samsunsporlu futbolcu golden sonra İcardi sevinci yapmıştı 😁
Namağlup 2.'likte gitti 😄.
Bu yıl 3. olurlar 👍🏼
Tedesco 4 tane savunma orta sahayla karagümrük'e karşı oynuyor ve 2 gol yiyiyor! Rakip sanki barcelona da 4 tane savunmaya yönelik orta sahayla çıkıyorsun! Takımın ön tarafta sidik midir nedir ne haltsa işte kim bu adamı tanıyordu? Fenerbahçe artık şampiyon olamaz iddia ediyorum bu kafayla seneyede olamaz! Sadettin Saran takıma forvet alacağına Ümit Özat'a laf yetiştiriyor!
2 tane santraforu gönderiyorsun. Yerine santrafor almıyorsun. 18 yaşındaki Sidiki'yi saymıyorum.
35 yaşında Arabistan'da kurumuş Kante'ye milyon euroları yağdırıyorsun. Böyle bir FB oldukça, Galatasaray daha bir 4 kere daha şampiyon olur 😄
Galatasaray osimhen'i kadroda tutsun bu kadronun üstüne icardi'nin yerine sağlam bir forvet, orta sahaya lemina'nın yerine daha genç sağlam bir 6 numara ve savunmanın soluna abdülkerim'in yerine üst düzey bir stoper alsın seneyede șampiyonluk garanti olur. Sacha boey ile noa lang'ı da kadroda tutmak lazım.
Sana kesinlikle katılıyorum. Zaten şu an Galatasaray kadrosundaki Osimhen, Singo, jacops, Torreia gibi futbolcular tam Şampiyonlar ligi kalitesindr oyuncular. Bir de sağlam bir 10 numara çekerse hem lige tamamen ambargo koyar, hem de Avrupa'da yine somut başarılar elde eder.
Maçı izlemedim de 2-0 yenilen bir takımın stoperi nasıl maçın adamı seçilir anlam veremedim 😅 neyse neyse, biz avrupada maçlara çıkıp yorulalım da lige odaklanamayız, fener şampiyon kesin.
hahahah lig sonuncusuna yeniliorlar sonra gs hakemlerle diyorlar bu kafaylamı şamoiyon olcaklar. nerde hani dünyanın en iyi orta sahası kantesi asensiosu :D tarihin en iyi karagğmrüğü :D
olmicagını zaten söylüyoruz ama onlar hakemlere bahane buldular :D
şaka gibiler ulen gsnin zorlu avrupa macları var dönüşte zorlu fikstürü var hatta kendileride diyorlardı şampiyonluk gitti diye. bunlara rağmen sen git sonuncuya yenil :D
ondada elenirler :D
Galatasaray ve fener'in farkı bu son haftada iyi anlaşıldı. Biri şl'de estiriyor, diğeri de iki maçtır ligin son sırasındakilerle adam akıllı mücadele edemiyor..
Karagümrük’ün presi maçın başından beri Fenerbahçe’yi baya zorladı dostum ⚽🔥. Tempoyu hiç yükseltemediler, orta saha da beton gibi kalınca oyun tıkandı. Ben de saha içinde böyle kilitlenince smaç basamayan voleybolcu gibi hissederdim 🤦♀️🏐. Şampiyonluk yarışı hâlâ bitmedi, toparlanabilirler 💪💛💙
Cevap
12Cevap
Tarihin en iyi karagümrüğü... DDKDKDLDLDLDSL
Asensio, skriniar, guendouizi yi takımda tut geri kalaninin sozlesmesini feshet ederson dahil kante dahil defolsunlar gitsinler
Kiralasınlar, satsınlar feshetme derken onu kastettim başa da İsmail kartalı getirsinler a. wq tedescoyuda göndersinler
bu sefer hakem yardım etmemişmi maçtan haberim yoktu biterken öğrendim
yardım etti 4 yemekten kurtarabildi anca :D
@scorpion026 skor 1:0 i, ken 17 dakikada kırmızı artı penaltıyı vermemiş.. maç sonu sadettin saral Galatsaray kollanıyor diyor.. şaka gibi
taraftarı başka nasıl avutcak? istifa diyo0rlar koyunları nasıl kandırcak başka. artık onuda yemezler
@scorpion026 has fenerliler uyandı geçen hafta ofsayttan hakem zoruyla kazanılan maç bu haftaaa hakemde yetmedi.. yazıkk neyse yarın Gs maçını izler kafayı yerler
has fenerliler zaten sürekli eleştiriyorlar takımlarını bizide tebrik ediyorlar avrupada
fenerbqhceliler artık üzülmek için son günleri beklemesine gerek kalmadı bir dertten kurtardırlar taraftarları. şimdiden şampiyonluga kadar sindirirler de gs kutlamalarına katılırlar
Forvette defansta guclu degil, teknik hoca da vasat. Bu kadroyla olmaz zaten orta saha desen 28 yas ustu..
Rakibi küçümsemekten kaynaklanıyor bunlar konyada gsye böyle saplamıştı kimseyi küçümsememek lazım
Hakemlere Rağmen kazanan Karagümrüğu tebrik ederim ne diyim
GS bugün yenerse şampiyon diyebiliriz.
Skriniar sakatlandı fener bitti. En önemlisi de giden forvetler ve yerine alınan saçma sapan pahalı transferler feneri yaktı. Tedesco da boş
Ashjsjdlsksl hak ediyo fener yenilmeyi
Bunlar şampiyonluk yarışında mıydı 😅
Sevim koş koş fenere yine koymuşlar ula
maçı izlemedim. tebrikler
Bune ya
Kendim ve tüm fenerliler adına utandım çok şükür bugünde
Fenerli olduğun için utanmalisin
Yok ya o kadar çok takmıyorum bu futbol işini
Anlıyorum, Başarısız olabilir, ama Yediği takimlarin ahi çıkıyor, haksızlıklar yapıyor
Bosunami lig sonuncusuna gol atamadan yenildiler karagumruk sonuncu, ligde 2 galibiyeti var
Klasik Fenerbahçe
Hakemler yüzünden kaybetti fener
Yazıklar olsun
Karagümrük yanıyor fenerde yanıyor 😂
Yoldan çıktı
Gayet güzel 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?