Evet arkadaşlar Fenerbahçe deplasmanda Twente'yi Dzeko'nun penaltı golüyle 1-0 yenerek konferans liginde gruplara kaldı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe deplasmanda Twente'yi Dzeko'nun penaltı golüyle 1-0 yenerek konferans liginde gruplara kaldı. Maçı nasıl buldunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
maçı güzel buldum
Ülke puanı için güzel skor
Aynen öyle. Inşallah hem Fenerbahçe hemde Beşiktaş konferans liginde çeyrek veya yarı final görecek.
Bir Galatasaray taraftarı olarak en tepeye kadar çıkmalarını diliyorum
Galatasaray grupta üçüncü olup avrupa liginde devam eder.
En sert gruba düşmüşüz resmen
En sert grup psg'nin grubu ondan sonra'da gelebilecek en zor gruplardan biri geldi.
Bence o grup daha kolay okurdu ama yine de takım form tuttuğunda 2. Lik olabilir
Psg, dortmund ve milan'ın grubunda galatasaray sonuncu olurdu.
2. Olma ihtimalimiz de olurdu. Mşlan ve dortmund u geride bırakma şansımız var
Belki bu grupta da olabiliriz
Zaman gösterir
Eyvaaah herkes ust basti
konferans ligi ne
Uefa kupasinin yeni adi
@İzmitlionur Hayır konferans ligi uefa kupası değil, uefa kupasının şu anki ismi avrupa ligi. Konferans ligi eski adıyla intertoto kupasıdır.
Hadi yaa
Baya geri kalmisim