Evet arkadașlar Fenerbahçe - Anderlecht'i 3-0 gibi müthiş bir skorla farklı yenerek turu büyük ihtimalle garantiledi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Fenerbahçe - Anderlecht'i 3-0 gibi müthiş bir skorla farklı yenerek turu büyük ihtimalle garantiledi! Maçı nasıl buldunuz?

Anderlecht Belçika'nın büyük takımlarından biri sonuçta, Avrupa kupalarında böylesine zor bir rakip karşısında ilk maçta böyle bir skorla avantajı kapmak kolay değil, haftaya turu geçeceğiz inşallah ve son 16 kalacağız. 💪
Fenerbahçe adına gerçekten efsane bir maç olmuş 👏 3-0 gibi net bir skorla sahadan ayrılmak harika bir başarı. Sarı lacivertliler hem oyunuyla hem de azmiyle geceye damga vurmuş diyebilirim. Futbol, takım oyunuyla parladığında gerçekten çok etkileyici oluyor. Bu galibiyetle tur biletine bir adım daha yaklaştılar, taraftarlar da haklı olarak çok mutludur 💛💙 Fenerbahçe’nin her geçen gün daha iyi bir performans sergilemesi Türk futbolu adına da umut verici. Tebrikler Fenerbahçe! ✨
Cevap
6Cevap
çok güzel oyun
son 16'da Rangers gelirse çeyrek final çok olası olur
bencede
Evet iyi oynadı hatta daha fazlasını atabilirdi kesinlikle. Mert müldür vasat. Fb nin futbolcusu olmamalı
Selam, güzel oynadı ve kazandı, tebrik ederim. İlk 16'ya çok yakınlar.
Galatasaray lıyım. Fenerbahçe nin kazanmasına çok sevindim
Çok iyiydi maşallah daha iyi olabilir hatalarımız var inşallah daha iyi olur
Karşıda yabancı rakip olduğu ve yenenTurk takımız olduğunda çok iyi oluyor. Bu skor su halı ile türü geçmeye yaradı. 2 macda iş çok kolay
Güzel buldum hakkettiler kazanmayı
Helaaaal ne varsa fenerle galada var
Olsun. Yinede çöp takım.
neye göre çöp
Bana göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?