Evet arkadașlar Fenerbahçe belçika'dan turu geçerek dönüyor. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Fenerbahçe belçika'dan turu geçerek dönüyor. Maçı nasıl buldunuz?

TV de denk geldi izleyin dedim 7. dk hakem sahayı boşalttı😂 ırkçılikla ilgili anons yapıldı falan ne boş beleş bir takimmis anderlecht kazanma ihtimalleri yok itl. igine bize zorluk çıkardılar...
Cevap
7Cevap
Güzel oynadı Fener ya ikinci yarıda. Mourinho umarım Galatasaray maçını da kazannır. Bir final daha görmeyi hakediyor bu efsane. (Beşiktaşlıyım ama Anti-gs"liyimdir)
Fener ilk maçın verdiği rahatlıkla oynadı stres yok.. kenarda yedek var.. yola devam etmeleri sürpriz olmadı umarım en az yarı final görürler
Galatasaray'ın elenip bizim yükselmemiz çok hoşuma gitti Galatasaray'ın performansı hızla düşerken derbide kazanacağımızı düşünüyorum
Yusuf Akçiçek 2 seneye kalmaz Avrupa ya gider aşırı kaliteli
Fenerli olduğumu kim söyledi futbol alanında scouting sertifikam var
Beşiktaşliyim
Umarım şampiyonlar ligine gelirsiniz seneye karşımıza gelmenizi istiyorum
Sence şampiyonlar ligine gelir misiniz?
Mükemmel bir gece oldu, gs turu kaybetti biz geçtik yolun sonu güzel olur umarım 👊
İstediğimiz sonucu aldık sakatlık olmadan
Fena degl
Kaybetmemişiz jdjsj vuhuu😂
Fener derbiyi düşünerek rolantide takıldı.
Maç bitti mi? Ben şu anda ne izliyorum? 🤔
Evet, şimdi bitti, sonucu önceden bildiğin için tebrik ediyorum 😂
Maç daha bitmedi sayın Erman hocam 😀
Paylaştığınızda 88. dakika oynanıyordu.
TRT'den zaten 5 dakika da uzatma verdi.
Site yanlış göstermiş. Maç zaten 13. dakikada durduruldu statta olay çıktıpı için, futbolcular soyunma odasına alındı, az kaldı ertelenecekti. Ben hem maçı canlı izledim, hem de goller ve maç bitimi anında bildirim olarak uygulamadan geliyor.
Olabilir, onlar saate göre ayarlamışlardır. Maç durduğu için geç bitti zaten.
Stoperlerimiz 💪🏻
Kötü
izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?