Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Karagümrük'ü deplasmanda 2-1 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir galibiyet aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Karagümrük'ü deplasmanda 2-1 yenerek şampiyonluk yarışında çok önemli bir galibiyet aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Futbol çok enteresan bir oyun kazanıyorsun rakibin de kazanıyor sevinemiyorsun 20 maç kazansan rakip 21 maç kazansa şampiyonluk gidiyor ortalama 3 yılda bir kez şampiyon oluyorsun ama 2 yıl şampiyonluk gitti diye üzülüyorsun keşke futbola olan sevgim bitse fener maç kazandı diye üzülmek beni yordu bu gece
Cevap
4Cevap
Beşiktaş maçını bir nebze telafi etmiş oldu. Bejeke maçını alsaydı belki bu maçı kaybedebilirdi.
Ah be Karagümrük :D
İnşallah böyle devam eder
Penaltı ve golümüz de verşlseydi iyi olurdu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?