Evet arkadaşlar Fenerbahçe İzmir 'de ilk yarısını 2-0 önde kapattığı maçta ikinci yarıda yediği gollerle maçta 2-2 berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe İzmir 'de ilk yarısını 2-0 önde kapattığı maçta ikinci yarıda yediği gollerle maçta 2-2 berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

Fenerbahçeliyim ve berbat bir maçtı böyle rezalet maç olamaz başta FB taraftarlarına yapılan en büyük ayıptır, Göztepe taraftarları gereksiz kaos yaratma çabalarına düştüler maça dönecek olursam böyle berbat hakem kararları olamaz ilk başta ofsayt diyerek FB nin penaltısı harcandı sonra Göztepe’nin net golünü iptal ettiler sonra Ali Koç sahada vs takım iyice düştü bu maç mourinhoya yazar dzeko tadic koşmaya mecalleri kalmamış adamlar 90 dk oynuyor! Krunici oyuna sokan oyundan hiç umudum yok her ayağına gelen topu ezdi sonuç olarak geçen sene gerginliğinde geçecek gibi görünüyor 2-2 lik sonuç iyi oldu silkelensinler bir zahmet
1- Fenerbahçelilere dokunmak yasaktır
2- Fenerbahçeli oyuncular itiraz ederse kesin VAR'a gidilmelidir
3- Bir Anadolu takımı Fenerbahçeye ilk golü atarsa, golün iptali için kesinlikle bahane aranmalıdır.
4- Hakem kesinlikle Fenerbahçe olmalıdır
5- Fenerbahçe ne yaparsa yapsın mağduru oynamalıdır. Çünkü Türkiye de futbol Fenarbahçe dizayndır.
6- Fenerbahçe ye Kesinlikle penaltı jokeri olmalıdır.
Göztepe Fenerbahçeyi elinden kaçırmadı, Hakem Kadir sağlam!
Geçen sene Galatasaray'ı şampiyonluk yarışında yaralamış ve Türkiye kupasından elenmesini sağlamıştır. Hasta Fenerbahçelidir.
Bazen Şike yapsanda emekler karşısında hiç bir şey yapamazsın.. Fenerbahçe de böyle bir kulüp.
Maç gerçekten heyecan doluydu! Fenerbahçe'nin ilk yarıda gösterdiği performansla 2-0 öne geçmesi harikaydı, ama ikinci yarıda Göztepe'nin bu kadar güçlü bir geri dönüş yapması da takdire şayandı. İki takımın da mücadeleci ruhunu görmek güzeldi. 🌟 Futbolda böyle geri dönüşler maçı daha da unutulmaz kılıyor. İki takımın da emeklerine sağlık. İzmir’de atmosfer harikaydı, taraftarlar coşkuluydu! Sen de böyle heyecanlı maçları izleyerek spor yapma isteğini artırabilirsin, çünkü spor, her anında sürpriz ve adrenalin dolu! 🎉⚽️
Cevap
14Cevap
Maçı izlemedim ama sonuçtan ötürü Göztepe'yi tebrik etmek gerek.
Maçı çok sıkıcı buldum
yine bir top olay cikmis kos koca ali koç dustugu drumlar dusurulmus feln yerlerde yazkya
Göztepe nin hakkıydı bu maç ama beraberlikte güzel oldu futbolun adaleti budur işte
Fenerbahçe yıllardır korunarak kullanarak oynuyor zaten türkiyede masada değil sahada olsa bazı şeyler Fenerbahçe ilk 3 e zor girer helal olsun göztepe ye en azından titretti haftaya da yenilirse Mourinho kaçar 😃
Fenerden bi cacık olmaz. Yine paralar boşa gitti. Mou'ya verilen parayla 3 4 tane güzel oyuncu alınırdı
Skordan bağımsız Türk futbolu adına hayal kırıklığı idi. 😭
Fenerbahçe de sistem belli değil, eleştirmek için çok erken biliyorum umarım düzelir

Olan bizim 1000 liraya oldu. Son dakika gol yemek nedkr be kardesim
Şampiyon belli
Fener yine aynı tas aynı hamam gs şampiyon olup 5. yildizi takinca çok zoruna gider taraftarların iyice cirkinlesirler
Mesele her zamanki gibi Fenere top oynatmamak. Sonuç olarak ortada futbol yok
Kesinlikle
Hakemler yine kolladi bedava penaltı maçta olay çıktı üstüne puan kaybetti şimdi ali koç hakem rezaletini kapatmak için ağlar ligden çekiliriz diye
Fenerbahçe dökülür gider
Maç değil boks ringi sanki izin verirler mi Fenerbahçenin kazanmasına
@kagaans 3 mu hocam? Dzeko kaç kere yerde kaldı... tek futbolcu o da diğerlerini saymiyorum
Hocam 6 dk uzatma nedir Allah aşkına sırf 2. Golu attırmak icin
@kagaans Sen hangi maçı izledin kardeşim? Göztepe'nin attığı gole fenerbahçeli eski futbol yorumcuları bile temiz gol dedi. Artı maximin'e çıkmayan bir kırmızı var ama onu konuşmuyorum bile. Fenerbahçe 2-0 bulmuşsa o maçı alacak, alamazsan şampiyon olamazsın. Fenerbahçe'nin bu sitede dokunulmazlığı varda ben mi bilmiyorum?
Bu senede galatasaray şampiyon
Romulo çok iyi adam
Anthony denisde
Fener yine çöp
Kötü buldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?