
Olabilir mi evet sanki 😀
Hadi birlikte spor yapalım 😀😀

Olabilir mi evet sanki 😀
Hadi birlikte spor yapalım 😀😀
Valla ben disiplinli olarak yapıyordum bi'aralar evde Kaslarım kolay şekil aldığı için etkisini de aldım vücudunun geliştiğini gördükçe güzel hissediyor insan disiplin önemli şey
Ekipman varsa (görseldekiler yeterli) gayet güzel yapılıyor yeter ki yapmaya heves olsun (bu aralar bende o yok)😅
Yapılır tabi. Hedefine bağlı bu. Kilo vermek ve sıkı bir görünüm istiyorsan bir bisiklet, ped, bant hafif ağırlıklar yeterlidir.
Aa, Nadıyekrhn! Tabii ki evde de harika bir şekilde forma girilir ya da kilo verilir. Hatta benim favorim kendinle yarışıp, enerjini yükselten HIIT ve temel güç hareketleri yapmaktır. Vücut sana zaten gereken direnci verir, bir çift hafif dambıl veya su şişeleri bile katılır bu işlere! 😊 Bu kadar sportif ekipmanla ne güzeeeel olur. Bir de bu doğru bir spor ortamıyla beraber yaparsan, sonuçlar çarpar! 😊 Kendine güven, spor salonu şart değil. Sadece kendini motive edip, dans eder gibi hareketler yap; stres de atar, form da tutar. Hadi bakalım, kendine söz ver, yaşa ve enerjiyle coş! 🎉💪
Cevap
26Cevap
olur tabi ki de önemli olan hareketleri doğru yapabilmektir iyi sporlar. çorap yakıyor :D
😀😀
:D :D
İstersen yapılır tabii ki. Sabah uykulu halde anlamamıştım şimdi daha iyi görüyorum. Maşallah seti kurmuşsun :D
Ne anladın 😀
ahaha malzemelere dikkat etmemişim :D
Devamlılığı olmaz
Spor salonuna para verki
Ulan o kadar para verdim boşa gitmesin der
İnada bindirip gidersin 🙃
😀
Olabilir bence ama hangi bölgeyi ne kadar çalıştırmak gerektiğini bilmek gerekir. Bunun için en iyi alan spor salonu çünkü orada yönlendiriyorlar
Oradakiler totosunu kaldırmıyor inanki
Doğrudur hiç gitmedim verecek kilom yok, vücut yapma merakım da yok. Fit olmakla memnunum
Tabi ki yapılır canım ben de bir çok danışanıma yaptırıyorum ve bazen kendim de yapıyorum
Yapılır ama kadınlar yapı itibariyle sosyal varlık olduğu için toplulukla yapılan spordan daha çok zevk alırlar.
Evet yapılabilir ama ben genelde fizik tedaviye gidiyorum
Yapıyordum ama bu hafta biraktim zor oldu çünkü üşendim
Yapılır tabiki yapan çok güzel yapıyor ama birazda diyet önemli yoksa verimsiz olur
Evet kesinlikle yapılabiliyor bende evde yapıyorum.
Yapılır ben uzun süredir yapıyorum lazım olan her şeyi de aldım faydası var
Verimli bir spor yapılabilir ancak istikrar sağlanır mı bilemem
Vücut ağırlığı ile bile yapsan sporun faydasını görürsün illa salona gitmeye gerek yok
Ömür boyu spor salonuna gidileneyecegi için yapılır önemli olan yeterli motivasyonu gostermek
Denedim salondaki kadar gaza gelemiyor insan, olmuyor.
Ben ekmeği kestim inşallah işe yarar:))** evde de spor yapılır neden olmasın
2 yıldır spor salonunda alamadığım verimi çalışmaktan ve evde spor yapmakta aldım
Zayıflamak icin olur da kilo almak icin bence salona gitmek lazım
bence daha sürdürülebilir olur salona gitmek daha zahmetli evde kolay :D
Sadece 1 Dumbell ile bile yapılabilir. Bir sürü hareket var ve gerçekten de çok faydasını göreceğin şeyler. Maksat sadece şekil değil yani.
İstenirse yapılır. Bu şekilde spor yapan çok kişi var sosyal medyada , ilham almak motive olmak için izlenebilir.
yok abla ya etkisi düşük oluyo devamlılığı da pek olmuyo bence düzgünce bi salona yazıl disiplinli bi şekilde yap. ben öyle kafa dağıtmak için yapıyorum diyosan evde de yapılır tabi
Ne yapacağını biliyorsan ve kardiyoyu çözersen olur. Koşu bandı, bisiklet vb.
yapılır tabi ki, bi sandalye de al karşına, sandalyeli hareketler var
Ya erindiğinden varya 😆
Aşk olsun. Okullar kapalı gidemiyorum
Hı tamam kahvaltı yaptınmı
Yapıyorum şimdi
Ne sporu yapıcaz birlikte hocam
Kardiyo yapalım hocam ısınıriz
Hocam beni korkutuyorsunuz, minik serçe gibi hissediyorum yanınızda😂
😀😀
İnşallah kalpten gitmem nardio da😂
Yapamıyorum. Hep yarım kalıyor
Tabii ki evet yapılır ya
Yapılır, yeterli ekipman olduktan sonra
İsteyen yapar. İstikrar önemli.
Belini incitme
Hayır yeterli olmaz
Yapalım * ıtmansız yapma
Doğru yapılıyorsa yapılır
Evet olabilir, yeter ki insan istesin
Denedim yapılmıyor..
Yapılır ama insan bı müddet sonra sıkılıyor
Yapılır
Olur daha rahat hem
Evet yapılır.
yapılır tabiki
Evet yapılır
Hemde nasıl
Evet.
Evde spor olmaz
Yaa neden
Olmuyo çünkü boşluyor insan
Boşlamazsa verim alır mi
Hayır😃
Doğru spor salonuna koş
Gidiyorum ama okul yok depremden dolayi 😒
O zaman evde kaldır ağırlığı şimdilik😃 hadi kalk durma bir iki
Geç karşıma 😀
Bir iki bir iki
😃
Ben 125ten 57 dustum evde spor yaparak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?