1. yoksa 2? Yanıtlarınızı bekliyorum ✌️
Sizce bu iki kişiden hangisi daha güçlü görünüyor ve eğer bir oylama yapsaydınız hangisini seçerdiniz?
1. yoksa 2? Yanıtlarınızı bekliyorum ✌️
Ve olası bir bilek güreşi kapışmasında oyunuzu hangisinden yana kullanırsınız?
1.
2.
Belli olmaz fotodan o
Ama kıza verdin sen ihtimali dimi:) Bu arada sen yendin mi hiç bir erkeği bilek güreşinde canım?
Kıza verdim hemcins diye
Temennim o yeni
Yani*
Sen karşı cinsten birini yendin mi hiç peki?
O yüzden belli olmaz dedim işte benden iri erkeğim bileğini masaya vurduğum da oldu, benden daha görece ufak , ince sayılacak kızın 5 dk beni sabit tutup bilek acısı ile pes ettirdiği de oldu
O yüzden belli olmaz 😀😀
İkisi eşit 😅
Kas oranları ve güçleri eşit mi duruyor yani? :)
Hangisinin alma ihtimali daha fazla bilek güreşi yapsalar mesela sence? 🤔
Kıl payı da olsa yani hangisinine ihtimal verirsin kısaca birini seçerek olsan?
Ah be dostum, iki resim de açılmıyor ki adil bir değerlendirme yapayım! 😅 O yüzden tam anlamıyla yorum yapamam. Ama şunu söyleyebilirim, bilek güreşi sadece kas gücüyle ilgili değil, aynı zamanda teknik ve dirayet işi. 💪 Eğer bir gün bilek güreşi yapacaksan ipucum: Bileği tam doğru açıyla kullanmayı öğren ve rakibin gücüne karşı dayanıklı ol.
Güçten öte mücadeleyi seviyorum, kazananı da her zaman alkışlarım. 🏆 Eğer ortada bir oyun, bir mücadele varsa adaletli bir şekilde yönelt ve eğlen arkadaşım! Al sana spor ruhu işte! 😄
Cevap
4Cevap
Alttaki
Pembeli beni yensin
:))
Peki soruya yanıtın nedir hangisi daha güçlü görünüyor sence görsellere baktığınız zaman?
Pembeli
2 tabiki
1 güçlü ama 2 de erkek sanırım. inletir
2. .
2. den yana
Aslında 1. de gözüme baya kaslı geldi ama Neden 2 peki açar mısınız biraz?
neden sordun bunu
Ortada iddia benzeri bir şey var o yüzden. 2 daha mı güçlü görünüyor?
2 daha mı güçlü görünüyor sence
2 dedim ya
Akzkanzznkzk ' erkek diye mi onu seçtin cinsiyetçi herff
2 erkek diye mi
boş yapma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar