
HZ. HAMZA
RECEP TAYYİP ERDOĞAN
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İlginç bir seçim önerisi.
Ama kader-i ilahi çok farklı tecelli edecek. Olumsuzluklar içinde hadiseler cereyan ederken iki farklı bir yol vûkû bulabilir. Beklemek ve görmek gerekiyor. Şunu biliniz ki makâm, mevki mansıp sahibi kişiler en güçlü olduklarında al-aşağı olacaklardır.
Dedim ya yeni bir döneme giriyoruz. Gâyb-ı elbette Allah bilir ama şahit olunacak bir süreçte yaşıyoruz. Müflisin eli delik olacaktır ve tüm hadisler çıkmakta olduğu görünmektedir. O yüzden bazı hadiselere de ramak kalmıştır.
Ülke düzelir demiyorum ama yeni bir döneme giriyoruz. Tohumlar serpildi ama buğday vermeleri içine çok zaman var. Çünkü bir bedel ödemek zorundayız top yekûn maalesef...
Cevap
16Cevap
hz Hamzaya oy atardım ama ikisi de olmaz yine de
hamza iyidir
Ebu cehil’e veririm uzuna yine vermem
ebu cehil olmaz biz allah yolundayız
Hamza için masayı kırarım
Mühürü Hamzaya basacazzzz
Nerde o hamza?
Erdoğan'dan daha adaletli ve dürüst olduğu için.
Ebu cehili de sorsan seçimim değişmez
Reisime kıyamam. Nereye paron 😅
Hz. Hamza elbette 😂
biz allah yolundayız sdjfkgksdgf
Shsjsjdjdjd
Aynen bizde 😬
Sana kank
parti kursam oy verir misin :D
Veririm kank
Tamam kank
Özele gel seçmen toplayalım
Hz. Hamza'nın resmini nereden biliyorlar?
neyi nereden biliyorlar ne diyon bacım
Hamza
sandıkları patlatıyomuyuz
Terlik koysan terlik derdim
1…….
😂😂😂.
Erdoğan'a oy veririm
Hz hamzza
Hz. Hamza
zihniyet bu maalesef
şlöhsjgsdfg
gerçekten komik 😀
Bizim milletin özeti aha bu kadın
ne varmış bende
Ben senn ne demej istediğini anladım haklısın 🙂👍
Senin türkçe kıt bende bunu anladım
Kafadan sıkıntılısın sanırım
sıkıntılıyım var mı gebeş
😂😂😂
İkinide oy vermem
Saçma sapan anket
bildin domal
hadi ordan gıt, beyin siz
Sik, tır
çok konuşma domal bilmeyecektin. bildiğin için domalıyorsun straponu alıp geliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?