Galatasaray 3 - Dinamo Kiev 3... Sarı kırmızılılar avrupa liginde berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Galatasaray - Dinamo Kiev ile 3-3 berabere kaldı! Galatasaray'ı oyun olarak ve özellikle muslera'yı hiç beğenmedim, hiç yan toplara çıkamıyor! Maçı nasıl buldunuz?

Galatasaray 3 - Dinamo Kiev 3... Sarı kırmızılılar avrupa liginde berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray 3 - Dinamo Kiev 3... Sarı kırmızılılar avrupa liginde berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla